AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Del Skrevet 14. februar 2022 Jeg har brukt Telia en god stund. Aldri aktivert noen telefonsvarer hos de. Her om dagen ringer det tre ganger og så får jeg melding om en talebeskjed. Ringer kundeservice og spør hvorfor de har aktivert telefonsvarer. Det er fordi jeg også har et dataSIM. Da er reglene at jeg må ha telefonsvarer. Kan dette være riktig? Anonymkode: 1b361...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Del Skrevet 15. februar 2022 Sånn er det hos Telenor også. Men du kan vel justere på innstillingene når anrop skal gå videre til mobilsvar? Jeg leste inn en melding om at folk ikke skulle legge igjen beskjed 🤪 Anonymkode: 1c3fc...1b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Del Skrevet 15. februar 2022 Jeg har både vanlig sim og datasim hos Telenor, men ikke telefonsvarer. Så tror ikke det er en avhengighet Anonymkode: efefa...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Del Skrevet 16. februar 2022 Bare utvid ringetiden til 1 min. Da er det ingen som gidder å vente på at telefonsvarer slår inn. Og om den så gjør det, så har det da ingenting å si? Ser jeg har ca 200 beskjeder jeg ikke har hørt på... Null stress. Anonymkode: 47604...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #5 Del Skrevet 16. februar 2022 Da har du ikke datasim (for de har et eget telefonnummer), men et tvillingsim. Anonymkode: aded6...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suzanne Skrevet 16. februar 2022 #6 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 14.2.2022 den 18.11): Jeg har brukt Telia en god stund. Aldri aktivert noen telefonsvarer hos de. Her om dagen ringer det tre ganger og så får jeg melding om en talebeskjed. Ringer kundeservice og spør hvorfor de har aktivert telefonsvarer. Det er fordi jeg også har et dataSIM. Da er reglene at jeg må ha telefonsvarer. Kan dette være riktig? Anonymkode: 1b361...af4 Nei, det er ikke riktig. Jeg har 2 tvillingsim og ett datasim hos Telia. Jeg har deaktivert mobilsvar. Det gjorde jeg i innstillinger på mobilen. Tidligere har jeg brukt mobilsvar, men da kunne jeg stille inn hvor mange "ring" jeg ville ha før mob. ble viderekoblet til svareren. Da hadde jeg Nokia og Ericsson (Netcom som leverandør). Det går ikke på f.eks Samsung nå. Hilsen nerd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 17. februar 2022 #7 Del Skrevet 17. februar 2022 Har Telia selv og "fikk med" telefonsvarer i abonnementet. Etter en stund gikk jeg inn på mine sider og deaktiverte den. Jeg husker ikke helt hvordan jeg gjorde det, men fant i alle fall en mulighet der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #8 Del Skrevet 17. februar 2022 TS med oppdatering. Gikk inn på "Mine sider" og der kunne jeg deaktivere telefonsvarer. Jeg ringte så kundeservice, og de beklaget at jeg hadde fått feil info sist jeg ringte. Dette blir tatt opp med den aktuelle kundebehandler. Telia kaller det jeg har for Ekstra DataSIM (ikke tvillingkort). Dette kan man ikke ringe med, men det bruker av datakvoten på mitt hovedabbo. Kobles til PC når jeg bor i båten via en dings (D-Link LTE USB) som kobles til USB inngang. Konklusjon: Problem løst. Anonymkode: 1b361...af4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #9 Del Skrevet 17. februar 2022 Eg er født 1987 og har ALDRI brukt telefonsvarer. Er det ein greie liksom? Anonymkode: 13fc0...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #10 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Eg er født 1987 og har ALDRI brukt telefonsvarer. Er det ein greie liksom? Anonymkode: 13fc0...eca Det året du ble født kjørte jeg med en svær boks bak i bilen og selve taletuten på dashbordet. Levert av norske Simonsen og kostet 25k. Mimrer;) Jeg har heller aldri benyttet telefonsvarer og vet ikke hvorfor det er en "greie" for enkelte. Anonymkode: 1b361...af4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #11 Del Skrevet 17. februar 2022 Ja når du har datasim så må man han ha svarer Anonymkode: 2dc78...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #12 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Eg er født 1987 og har ALDRI brukt telefonsvarer. Er det ein greie liksom? Anonymkode: 13fc0...eca Det er ikke bare på liksom, det er på ekte... Anonymkode: 83bb3...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 20. februar 2022 #13 Del Skrevet 20. februar 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå