Gå til innhold

Jeg vil ta hevn på han som ødela livet mitt, hvordan?

Anbefalte innlegg

Gjest Knutern201
Skrevet

Ble mobba i 8 år, grov vold og psykisk. Sliter med kraftig angst og depresjon nå, som har sålangt ødelagt flere aspekter av livet litt, blandt annet å fullføre vgs. Jeg vil at han skal forstå at han har fucka opp ikke bare meg, men flere andre som sliter med psykiske senskader i ettertid på grunn av mobbinga hans. Hvordan kan jeg ta hevn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kommer til å bli en sperret tråd dersom du mottar "tips og råd" om voldelige eller ulovlige hevnaksjoner.... bare så du vet det.

Den beste hevnen er å klare seg godt i livet, leve lykkelig, og at mobberen ikke klarer det samme, men at det går dårlig for dem. Men den varianten høres det ut som du ikke har klart.

Er du uføretrygdet pga psykiske plager ved dette? Du har min fulle medfølelse. Det burde vært strenge straffer på skolen overfor mobberne. Det som er så riv ruskende galt er at i de tilfellene der noe faktisk blir tatt tak i, så er det som regel offeret som flyttes på og må bytte skole, ikke gjerningspersonen! Det er så feil!

Anonymkode: 7f6ab...74d

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Han kommer aldri til å forstå. Så det beste du kan gjøre er å heve hodet og vite at du er bedre enn ham.  
Fantaser gjerne om hvordan livet hans går i grus, at den dama han er så inderlig glad i bedrar ham på den styggeste måten. At ungene får skabb hver måned, at han får kjønnsvorter og herpessår. Hemorroider og forstoppelse, kos deg med tankene men ikke gjør noe.  Det slår bare tilbake på deg tilslutt.
Du er best og det vet du innerst inne 🌸 

• Liker 12
Gjest Knutern201
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette kommer til å bli en sperret tråd dersom du mottar "tips og råd" om voldelige eller ulovlige hevnaksjoner.... bare så du vet det.

Den beste hevnen er å klare seg godt i livet, leve lykkelig, og at mobberen ikke klarer det samme, men at det går dårlig for dem. Men den varianten høres det ut som du ikke har klart.

Er du uføretrygdet pga psykiske plager ved dette? Du har min fulle medfølelse. Det burde vært strenge straffer på skolen overfor mobberne. Det som er så riv ruskende galt er at i de tilfellene der noe faktisk blir tatt tak i, så er det som regel offeret som flyttes på og må bytte skole, ikke gjerningspersonen! Det er så feil!

Sa ikke at jeg ønsket å gjøre noe ulovlig heller, men denne personen arva en stilling i en ekstremt profitabel bedrift, og lever livets glade dager men masse penger Til tross for at det ikke er noe godt i det mennesket der. Tror faktisk ikke han har møtt noe motgang noen gang. 

Skrevet

Hevn er aldri en god ide.

Anonymkode: 02da6...57f

• Liker 5
Skrevet
Knutern201 skrev (9 minutter siden):

Ble mobba i 8 år, grov vold og psykisk. Sliter med kraftig angst og depresjon nå, som har sålangt ødelagt flere aspekter av livet litt, blandt annet å fullføre vgs. Jeg vil at han skal forstå at han har fucka opp ikke bare meg, men flere andre som sliter med psykiske senskader i ettertid på grunn av mobbinga hans. Hvordan kan jeg ta hevn?

Velge å ta selvstendig avstand fra det hele. 

Og være sammen med venner og familie som gir deg noe. Samt gled deg i jobben. 

Anonymkode: 6d0a8...9b3

• Liker 6
Gjest Knutern201
Skrevet

Velge å ta selvstendig avstand fra det hele. 

Og være sammen med venner og familie som gir deg noe. Samt gled deg i jobben. 

Anonymkode: 6d0a8...9b3

Tar avstand, men hver eneste natt de siste 3-4 årene har jeg slitt med mareritt og søvnplager på grunn av det som skjedde, mens hans liv går på skinner. 

Skrevet
Knutern201 skrev (5 minutter siden):

Tar avstand, men hver eneste natt de siste 3-4 årene har jeg slitt med mareritt og søvnplager på grunn av det som skjedde, mens hans liv går på skinner. 

Be en bønn om at livet hans skal gå dårlig. Skader ikke å prøve. 

Anonymkode: 8b526...abd

Skrevet
Knutern201 skrev (14 minutter siden):

Sa ikke at jeg ønsket å gjøre noe ulovlig heller, men denne personen arva en stilling i en ekstremt profitabel bedrift, og lever livets glade dager men masse penger Til tross for at det ikke er noe godt i det mennesket der. Tror faktisk ikke han har møtt noe motgang noen gang. 

Det er ikke sikkert at livet hans er en dans på roser, selv om det ser sånn ut. Kanskje han er blitt smittet med en kjip og smertefull herpes som gir han store sår på kjønnsorganene titt og ofte. Dette er jo ikke akkurat noe folk går og prater høyt om. Kanskje hans livs kjærlighet forlot han for en annen, og han aldri har funnet ordentlig kjærlighet igjen men nøyer seg med noe nest-best?

Kanskje han har en depresjon, som plager ham alvorlig i det daglige? Men han er en flink skuespiller som setter opp en fasade utad? Det var jeg den gangen jeg hadde depresjon. Ingen ante noe. Folk på jobben ble forbløffet, venninner ante ingenting før jeg fortalte det. 

Jeg prøver bare å si at han har kanskje ikke så flott og glansfullt liv som du tror og som du ser utenfra. Ingen vet hva som rører seg i sinnet på et menneske, innerst inne.

Som sagt er din beste hevn å bli lykkelig selv, og ha et godt liv. Men det er lettere sagt enn gjort, jeg vet. God bedring til deg. 

• Liker 7
Skrevet

For alt vi vet, kan jo dette være noe som også har plaget mobberen i en årrekke.
Kanskje han angrer som en hund på at han var litt slem mot enkelte i ungdomstiden. Han har sikkert endret seg nå, mange gjør det.

Å ta hevn, tror jeg ikke er noen god idé

Anonymkode: 0d08e...a73

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest Knutern201
Skrevet

For alt vi vet, kan jo dette være noe som også har plaget mobberen i en årrekke.
Kanskje han angrer som en hund på at han var litt slem mot enkelte i ungdomstiden. Han har sikkert endret seg nå, mange gjør det.

Å ta hevn, tror jeg ikke er noen god idé

Anonymkode: 0d08e...a73

Litt slem er ikke ordet, vi er vel minst 5 stk som ble plaga, slått og trua hver eneste dag i 8 år. Han prøvde å kvele meg bevisstløs, og skolen gjorde ikke en dritt. Det ble kalt erting av lærerne, og ikke min egen far trodde meg. Det eneste problemet han hadde på den tiden var hvilken iPhone han fikk i kalendergave eller hvilken tesla foreldrene kjøpte når han kjørte opp. 

Gjest Jaconandersen
Skrevet (endret)

Tipper trådstarter har lest :)

Endret av Jaconandersen
Skrevet

Du kan med ganske stor sikkerhet vite han han IKKE hadde den perfekte barndommen som dere så utenfra, da hadde han ikke vært som han var. 

I sånne tilfeller kan man f eks huske på at 1 av 10 barn er utsatt for incest. Han kan også ha hatt foreldre som ikke brydde seg. Av mine venninner er det hun som alltid hadde de dyre fine klærne som vokste opp i det sykeste hjemmet, med en alkoholisert far, men fungerende og i jobb, og en psykisk ustabil mor. De hadde fasaden i orden og jeg fikk ikk vite dette før vi var voksne.

Men du kan jo fortelle han hva han har gjort mot deg, det er nok den beste hevnen. Helst skriftlig.

• Liker 9
Skrevet

Jeg skjønner jo ikke logikken i at det skal være så positivt liksom å ha det kjipt? Altså at noen er så kjipe at man får dårligere livskvalitet. Det betyr jo at de personene er kjipe. Motsatte av deilig, pen og behagelig. Og det skal liksom være positivt for mobberen? At de er dårlige mennesker? Får de en slags bekreftelse på seg selv da? ‘Jeg er så kjip at andre blir varig skadet’. Man kunne like gjerne vært stolt over at man er en tilbakestående, slitsom person. Its weird. 

Anonymkode: bd385...396

Skrevet
Knutern201 skrev (2 timer siden):

Tenker du kan ta en kjønnsoperasjon og gå "all-in" på å bli en kvinne. Deretter sjekker du han opp og får han på kroken. Er han i et forhold så røper du det for hans kone. Eller så røper du det bare for han.

Tar litt tid denne hevnen da.. Og den vil få noen konsekvenser for deg for resten av ditt liv. Men det er vel verdt det?

Anonymkode: cc4d0...189

Gjest Knutern201
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tenker du kan ta en kjønnsoperasjon og gå "all-in" på å bli en kvinne. Deretter sjekker du han opp og får han på kroken. Er han i et forhold så røper du det for hans kone. Eller så røper du det bare for han.

Tar litt tid denne hevnen da.. Og den vil få noen konsekvenser for deg for resten av ditt liv. Men det er vel verdt det?

Eh skjønnskorrigerende operasjon? Jeg ble født gutt og er gutt og vil alltid være gutt lol. 

Skrevet

Hvorfor lot du deg selv bli plaget så mye da?

Du kunne jo tatt igjen.

Er du liten og svak, kunne du starta med bryting, boksing, ect. Hvorfor la EN person styre livet sitt.

Anonymkode: 27ab6...3ed

• Liker 1
Skrevet
Knutern201 skrev (5 minutter siden):

Eh skjønnskorrigerende operasjon? Jeg ble født gutt og er gutt og vil alltid være gutt lol. 

Da er nok ikke viljen stor nok tenker jeg.. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor lot du deg selv bli plaget så mye da?

Du kunne jo tatt igjen.

Er du liten og svak, kunne du starta med bryting, boksing, ect. Hvorfor la EN person styre livet sitt.

Så enkelt er det aldri

• Liker 4
Skrevet
Muskath skrev (Akkurat nå):

Så enkelt er det aldri

Nei, men nå er han borte, så nå må fokuset over på å bedre seg selv.

Ikke leve etter oppførselen til en gutt på barneskolen.Alt er ikke hans feil. Stygt å si det, men de plukker ut svakere ofre.

Man må snu tankegangen.

"Jeg har opplevd ting som gjør meg tøffere"

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...