Ruskesara Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Mann og barn har altså korona, jeg har foreløpig ikke. Planen er at jeg skal besøke mine besteforeldre som bor i en annen by på onsdag og være der til søndag. Bør jeg holde meg hjemme selv om jeg har negativ test? Jeg kan jo ha blitt smittet og at det ikke slår ut på test enda.
Muskath Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Hva sier besteforeldrene da? Det må jo være relevant. Hvor gamle er de, og er de redde for å bli smittet? 1
Pepsimaximus Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Siden du har barn selv og skal møte besteforeldre, så vil jeg anta at de er ganske gamle. Jeg ville diskutert det med de. Det kan veldig godt hende du er smittet og dermed kan smitte de videre. Om du (og dine besteforeldre) synes det er ok så kan du vel dra. Jeg hadde ventet. Jeg har korona nå- smittet av barn. Jeg synes det er godt å være hjemme i egen seng! 1
Sweetheaven Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Hadde ikke dratt av hensyn til de det gjelder. Regner med ingen ønsker å bli syke. 7
Ruskesara Skrevet 14. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2022 De ønsker at jeg kommer og frykter ikke sykdom siden de er vaksinerte. Men jeg er ikke helt komfortabelt med det.. Har ikke sett dem på snart to år pga korona, så jeg er veldig i tvil. De er 70 og 72, så ikke ur-gamle.
Sermina Skrevet 14. februar 2022 #7 Skrevet 14. februar 2022 Har du ikke sett dem på 2 år så utsetter du det en helg til! Ta ansvar. Dette er sars som er en systemisk sykdom, ikke er forkjølelse som mange prøver å omdøpe det til. 4
Sunshade83 Skrevet 14. februar 2022 #8 Skrevet 14. februar 2022 Ruskesara skrev (2 timer siden): De ønsker at jeg kommer og frykter ikke sykdom siden de er vaksinerte. Men jeg er ikke helt komfortabelt med det.. Har ikke sett dem på snart to år pga korona, så jeg er veldig i tvil. De er 70 og 72, så ikke ur-gamle. Vær så snill og utsett det. Jeg har 3 vaksiner innabords, slutten av 30-årene og ble stein-dårlig. Du kan aldri vite om det går bra og som en lett forkjølelse eller om det går virkelig ille (og i verste fall flere senvirkninger eller døden). Mye verre enn influensa i mitt tilfelle. Betraktelig verre enn svineinfluensaen også her. Det kan gå flere dager før det er synlig på en test hos deg. Tenåringen her beskrev det så pent at det kjentes ut som noen plasserte en øks i hodet hans som noen av de første symptomene. 2
Anbefalte innlegg