AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Sønnen min er så utrolig sensitiv og reagerer med høylytt gråt hvis noen snakker høyt eller feks et annet barn begynner å gråte mens han sover så begynner han å gråte. Dette har han gjort siden han ble født. Nå er han 7 mnd gammel. Vi har eksponert han for lyder for å prøve å unngå dette, men uten hell. Men i bilen sover han godt og han sover godt i stuen på dagtid og vi har på tv og vi snakker "normalt" Vi flyr hver 6 mnd og første flytur var han 6 mnd gammel og han gråt/skrek så og si i 4,5 time. Så ingen god opplevelse på første flytur for han. I mai skal vi fly igjen og han vil da være 10 mnd gammel. Så vi lurer litt på dette med hørselsvern eller høreklokker med lyd så han kan fokusere på å se på en film eller høre på musikk. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: d82a8...5b1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Ville kjøpt med lyd uabsett, men usikker på hvor nyttig det er til en på 10 mnd da mine ikke brukte skjerm/lyd så tidlig. Men om det ikke fungerer får du i hvert fall bruk for senere? Sånne som blokkerer lyd kan du jo evt også kjøpe om dere går på konserter og slikt? Anonymkode: fb493...8ec
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 En så liten baby må ikke bruke skjerm. Det har den ikke godt av. Ville prøvd uten øreklokker først, men dersom han blir urolig ville jeg prøvd med øreklokker som blokkerer ut lyd. Anonymkode: e2123...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 10 mnd baby se på skjerm? 😳 Anonymkode: 2eaff...f10 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sønnen min er så utrolig sensitiv og reagerer med høylytt gråt hvis noen snakker høyt eller feks et annet barn begynner å gråte mens han sover så begynner han å gråte. Dette har han gjort siden han ble født. Nå er han 7 mnd gammel. Vi har eksponert han for lyder for å prøve å unngå dette, men uten hell. Men i bilen sover han godt og han sover godt i stuen på dagtid og vi har på tv og vi snakker "normalt" Vi flyr hver 6 mnd og første flytur var han 6 mnd gammel og han gråt/skrek så og si i 4,5 time. Så ingen god opplevelse på første flytur for han. I mai skal vi fly igjen og han vil da være 10 mnd gammel. Så vi lurer litt på dette med hørselsvern eller høreklokker med lyd så han kan fokusere på å se på en film eller høre på musikk. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: d82a8...5b1 «Fokusere på å se en film» - en TI MÅNEDER gammel baby...?? Anonymkode: cde10...e34
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #6 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 14.2.2022 den 19.24): Ville kjøpt med lyd uabsett, men usikker på hvor nyttig det er til en på 10 mnd da mine ikke brukte skjerm/lyd så tidlig. Men om det ikke fungerer får du i hvert fall bruk for senere? Sånne som blokkerer lyd kan du jo evt også kjøpe om dere går på konserter og slikt? Anonymkode: fb493...8ec Takk for svar. Vi har blitt enige om å kjøpe med lyd og trådløst. Anonymkode: d82a8...5b1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #7 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 1.54): En så liten baby må ikke bruke skjerm. Det har den ikke godt av. Ville prøvd uten øreklokker først, men dersom han blir urolig ville jeg prøvd med øreklokker som blokkerer ut lyd. Anonymkode: e2123...0dd Hvis du leser mitt innlegg så ser du at første flytur var ingen god opplevelse for noen av oss. Vi har blitt enige om å kjøpe med lyd og trådløst. Anonymkode: d82a8...5b1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #8 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 1.57): 10 mnd baby se på skjerm? 😳 Anonymkode: 2eaff...f10 Ja hva er feil med det? Dette er mitt 3 barn og de andre søsknene har også sett på feks barnetv. Og en flytur på 4,5 time med så klart søvn innimellom så blir det ikke konstant skjerm titting. Men tilbake til innlegget mitt så tror jeg du glemte å lese noe så anbefaler deg å lese en gang til før du skyter hodet av noen. Anonymkode: d82a8...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #9 Skrevet 18. februar 2022 Kjære vene, det er snakk om en flytur - ingen barn i hele verden tar skade av å se litt på en film eller to en sjelden gang. Alvorlig talt, snakk om hysteriske kjerringer gitt. Anonymkode: e9bcb...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå