Gå til innhold

har gjerne lyst på en mann , men er skeptisk etter "strippekveld"

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er en mann som jeg ser ofte i forskjellige sammenhenger; fester, vennekvelder etc, han virker så utrolig snill og virker som han er interessert i meg, gir meg mange blikk i løpet av en time, har med tid fått sterke følelser for han

forrige helg møtte jeg og noen venninner av meg han hos en felles bekjent, tok noen drinker og pratet var sikkelig koselig, hadde tenkt å bli bedre kjent med han men da ville en venninne ha en strippe lek. etter leken av over var det han som tapte og han strippet helt naken, så var det heia rop om at han skulle runke og det gjorde han også til han kom.

ble litt skeptisk av å bli bedre kjent med han, eller er det noe jeg burde se bort ifra? hva synes dere?

Anonymkode: 1735d...c02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så usjarmerende🤮

Anonymkode: e6045...ce5

• Liker 5
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så usjarmerende🤮

Anonymkode: e6045...ce5

Ja, enig. En ting er å strippe fordi man har tapt et eller annet, men å runke til man spruter foran alle på en fest, det er virkelig superkleint 😅🙈

Skrevet

Blir så nysgjerrig på hva slags miljø dette er? Er det skoleelever, studenter, voksne mennesker i jobb? 

Det positive i det, er vel at han ikke har så mye sperrer. Det er vel også det negative med det 😜

Anonymkode: 99098...3a9

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

.....................

ble litt skeptisk av å bli bedre kjent med han, eller er det noe jeg burde se bort ifra? hva synes dere?

Anonymkode: 1735d...c02

Du gir jo svaret selv.  Det er noe du burde se bort fra.  En ting er å tape i "klespoker"

.  

Skrevet

Han har tydelig en veldig fri holdning til sin seksualitet. Seksuelle opplevelser i en gruppesetting. Ja en fot innenfor gruppsex er det. Dette er et rødt flagg dersom du er ute etter en å kalle helt din egen. Du skjønner gutter kan være veldig glad i oss så lenge vi ikke ber om forpliktelse og dersom de tror du vil la ham få fritt spillerom ellers på siden av deg.

Anonymkode: d7dc2...0f9

• Liker 1
Skrevet

En mann som runker foran en forsamling? Haha, hadde ikke tatt i ham med ildtang engang. 🤢

Anonymkode: b1528...c2e

• Liker 5
Skrevet

Det hadde ikke vært noe for meg, men jeg regner med at du er litt mer liberal i og med at du har en vennegjeng hvor sånt er innafor.

Anonymkode: 28745...916

• Liker 1
Skrevet

Wtf?! 

• Liker 3
Skrevet

Jeg sier det samme: WTF!!! 

Ingen normale folk gjør vel sånt? Eller gjør de det? Som om ikke synet mitt på folk var ille nok fra før av...

Anonymkode: afe4f...3da

• Liker 4
Skrevet

Om dette er sant er det helt sjukt spør du meg 😅

Kan ikke skjønne at man gjør noe sånn, kan heller ikke skjønne at de som ser på ikke synes det er ubehagelig

Anonymkode: c4a7d...8ce

• Liker 2
Skrevet

I all verden? Hva er dette for noe? Hvor gamle er dere? 

Vanskelig å se for seg en sånn setting, men jeg hadde mistet interessen for denne mannen rimelig kjapt.

• Liker 5
Skrevet

Tror jeg hadde revurdert han og vennene mine. Klespoker i voksen alder? Onanering offentlig? Altså, nei.. 

Anonymkode: 36311...2a8

• Liker 2
Skrevet

Fyttigrisen, det hadde jeg ikke orket 🤢

Anonymkode: 9c4e6...014

• Liker 2
Skrevet

Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: f6ceb...369

• Liker 1
Skrevet

Altså han har jo ingen sperrer omtrent. Og/eller gjør de utroligste ting etter gruppepress. 

Anonymkode: 3e332...eb9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...