Gå til innhold

Skal treffe en for første gang og overnatte. Kan jeg forvente sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal treffe en for første gang i helgen og overnatte . Han er veldig ordentlig av seg, han er da ute etter noe seriøst. Kan man forvente at det blir noe?

Anonymkode: a2294...55b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ja, jeg hadde det med overnatting. Men litt avhengig av situasjonen. bor dere langt unna hverandre er overnatting kanskje mer fordi det er praktisk lettest - så ikke nødvendigvis noe du bør ta utgangspunkt i. 

Ut fra at det kan være noe seriøs tenker jeg dere kan snakke om det på kvelden og hva som forventes/ønsker. Åpen kommunikasjon er viktig. vær åpen på at han kanskje ikke tenker det enda og at det også er helt greit. 

Endret av stAre
Skrevet

Har du sagt ja til å overnatte, så tenker jeg at det impliserer at du er åpen for puling på første møte. Hvis ikke så hadde du tatt kontroll over situasjonen og tatt inn på et hotell eller lignende i nærheten, fordi det er nøytral grunn. 

Anonymkode: c5c2e...a9e

• Liker 5
Skrevet

Tror du kan forvente det ja. 

Anonymkode: 3a3c0...bce

• Liker 2
Skrevet

Du kan vel håpe uten å forvente ;) 

• Liker 3
Skrevet

Som den over skriver - du kan håpe, men ikke bli sur eller skuffa om det ikke skjer :) 

Anonymkode: 21093...a58

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville forberedt meg på det, men ikke forventet det. 

Anonymkode: c0364...dee

• Liker 2
Skrevet

Fascinerende hvordan folk på bygda (?) dater.
I byene møtes vi over en kaffe og prater et par timer, maks. Det hender jo det knulles på første date, men planlegger aldri overnatting.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Skal treffe en for første gang i helgen og overnatte . Han er veldig ordentlig av seg, han er da ute etter noe seriøst. Kan man forvente at det blir noe?

Ja

Anonymkode: 057a7...e27

Skrevet
AndersenG skrev (2 timer siden):

I byene møtes vi over en kaffe og prater et par timer, maks. Det hender jo det knulles på første date, men planlegger aldri overnatting.

Ja, dette være fordi ts er fra bygda! Det kan ikke være at de f.eks bor et stykke unna hverandre slik at det ikke gir noen mening å kjøre 4 timer kun for å sitte å glo ned i en cafe latte en eller noe.

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AndersenG said:

Tryggest å overnatte, ulven lusker på bygda vet du! 

Skrevet
stAre skrev (2 timer siden):

kommer litt Ann på

Det kommer definitivt litt an på.

Men rådet om å snakke om det først er nei-nei-nei. Man GJØR ikke det. Det er å drepe all god spenning, all deilig forventning. I stedet snakker man mellom linjene. Å avtale overnatting ER å fortelle hverandre at sex kan skje hvis begge liker kvelden slik den blir. Kliner man etter hvert, er det bekreftende. Men tenker man ikke på sex avtaler man ikke overnatting.

Anonymkode: 3bc94...bde

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor vil du overnatte første gangen du treffer en fyr, ts? Det lurer jeg på🤔

Anonymkode: e7a56...ed4

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, dette være fordi ts er fra bygda! Det kan ikke være at de f.eks bor et stykke unna hverandre slik at det ikke gir noen mening å kjøre 4 timer kun for å sitte å glo ned i en cafe latte en eller noe.

Når man bor på bygda er det da mere sannsynlig at man bor et stykke unna hverandre.

Jeg ser ikke noen konflikt i det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, eller avstand, da. Jeg dater bare damer i nærheten av Oslo.

Skrevet

Jøss, er ikke overnatting = puling?

Anonymkode: be3db...1f0

• Liker 1
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Sex er seriøst. Ingen annen grunn til å overnatte.

Anonymkode: 6457c...6ce

Skrevet

Jeg lurer oppriktig på hvorfor dere avtaler overnatting første gang dere treffes? Jeg hadde ikke turt det, og hadde vært redd for flere ting; at han ikke hadde gode intensjoner, at kjemien ikke stemmer irl og alt føles rart og kleint osv.

hva er det som gjør at du føler deg trygg på overnatting første gang dere møtes?

Anonymkode: 64243...24d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 8.17):

Jeg lurer oppriktig på hvorfor dere avtaler overnatting første gang dere treffes? Jeg hadde ikke turt det, og hadde vært redd for flere ting; at han ikke hadde gode intensjoner, at kjemien ikke stemmer irl og alt føles rart og kleint osv.

hva er det som gjør at du føler deg trygg på overnatting første gang dere møtes?

Anonymkode: 64243...24d

Man kan bli temmelig godt kjent via chatting. Enig i at det er en sjanse å ta og jeg har ikke gjort det selv, men helt sjokkerende syns jeg ikke det er når andre gjør det. 

Skrevet

Å forvente tilgang til andres kropper er ugreit.

Dersom du ikke vil ha sex, er det fint å si det. Dersom du vil, så se hva som skjer, om det faller seg naturlig og han også virker klar. 

Anonymkode: d0a58...6ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...