Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har linseabonnement hos optiker, med kontroller inkludert, hva betaler dere pr måned for dagslinser av billigste sort? Uten noen ekstra synsproblemer. :)  Jeg betaler 340 kroner hos Brilleland. De har hatt ganske store prisøkninger de siste årene, så jeg lurer på om jeg kan komme bedre ut av det et annet sted. Jeg ønsker foreløpig ikke å kjøpe linser på nett.

Anonymkode: 7b0d0...b93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

254. Specsavers. 

Anonymkode: 216bf...99f

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dere som har linseabonnement hos optiker, med kontroller inkludert, hva betaler dere pr måned for dagslinser av billigste sort? Uten noen ekstra synsproblemer. :)  Jeg betaler 340 kroner hos Brilleland. De har hatt ganske store prisøkninger de siste årene, så jeg lurer på om jeg kan komme bedre ut av det et annet sted. Jeg ønsker foreløpig ikke å kjøpe linser på nett.

340,- er ikke billigste sort dagslinser hos Brilleland.

Anonymkode: 77ce1...264

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har du sjekket lensway på nettet?

Skrevet

Jeg betaler 1000 kr for 6 mnd, døgnlinser med ulik styrke. Hos lokal optiker. Så det blir jo 166 kr i mnd. Bruker ingen abonnement, kjøper når det nærmer seg tid for nye.

Syns abo blir veldig dyrt når en linsekontroll koster meg 599 i året. Da skulle jeg betalt 133 i mnd. Dere som betaler over 300 syns jeg ikke har en god deal...

Anonymkode: 529d8...067

Skrevet

309 hos Brilleland for månedslinser.

Men mine har ikke økt i pris. Fikk en økning nå i år, og sist var april 2017. Totalt 19,-.

Siden 2015 har mitt linseabo økt med 39,-.

Anonymkode: 5387a...ee3

Skrevet

Lemontea skrev (2 timer siden):

670 hos Brilleland 

Okei, da ligger jeg slett ikke så dårlig an, ser jeg. Takk for svar! :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

254. Specsavers. 

Anonymkode: 216bf...99f

Der var det litt å spare, ihvertfall. Jeg må kjøpe nye brller, og tenkte å ta turen til Specsavers. Får spørre om linser samtidig. Takk for svar til deg også! :) 

Skrevet

Ca 750 hos brilleland. Kommer vel an på hvilke linser du har. 

Anonymkode: 751ad...b65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...