AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Noen her som har operert seg for fremfall i underlivet?Rectocele Gjorde det på onsdag og merker har så angst for å ødelegge resultatet. Mannen var hjemme for å ta vare på meg og barna,men fikk nå korona og har blitt dødssjuk. Jeg klarer å komme meg ut av sengen og hjelpe til med barna men angsten over å ødelegge stingene innvendig gjør meg redd. Jeg har kun fått vite at jeg ikke skal bære noe over 5 kg og ikke ha for stort press på magen….de to siste dagene har jeg bøyd meg mye,byttet bleie, satt meg på sofaen og måtte komme meg opp selv (bruker magen da),jeg har vært sengliggende men hatt minste i sengen med meg.Da har jeg løftet hode og overkroppen for å hente vann,smokken som falt,få i meg mat osv.Det er jo en liten «situps» men har gjort det fordi å komme meg opp i sittestilling har vært umulig… nå sitter jeg her og er kjemperedd for at resultatet er ødelagt 😳😢Noen som har erfaringer å dele? Hvor skjør er det egentlig?Er det noe håp for at ingenting er ødelagt? Anonymkode: 7106c...8a1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Altså, må man så må man. Forhåpentligvis går det bra. Skal du tilbake for å kontrollere sting m.m? Anonymkode: ea91e...4af
Ulven Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Det er ikke så skjørt. Man kan leve ganske normalt så lenge man ikke løfter for tungt. Det viktigste for resultatet etter min erfaring er faktisk avføringen. Den må holdes så myk som mulig.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Ulven skrev (5 minutter siden): Det er ikke så skjørt. Man kan leve ganske normalt så lenge man ikke løfter for tungt. Det viktigste for resultatet etter min erfaring er faktisk avføringen. Den må holdes så myk som mulig. Åja… jeg fikk beskjed om å ikke bli forstoppet.Hadde litt hard avføring idag men trengte ikke å presse og det kom ut greit. Regner med at det ikke ødelegger noe? bør jeg kanskje ha enda mykere? drikker sviskejuice,20 ml duphlac,biola og masse vann og sibilin. Anonymkode: 7106c...8a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå