AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Hva synes dere om det ? Hva hadde du følt om å være forlover sammen med en annen ? Hadde du reagert hvis du ble spurt en stund etter , som nummer 2? Anonymkode: 5e1bf...210
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Jeg ville reagert negativt om jeg var spurt som person nr 1. Hva er det du anser som en forlovers oppgaver? Jeg ville blitt irritert om du kom med en person til og forlangte at jeg skulle samarbeide med denne personen om diverse oppgaver. Da ville jeg trukket meg som forlover. Anonymkode: 9328e...3f4
Leitz Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 (endret) Om det kommer frem når man spør at det er tenkt 2 ville det jo være lettere å si ja. Enkleste måte må jo være å invitere begge på lunsj/middag eller liknende. Om jeg ble spurt 2-3 måneder etter nummer 1, hadde jeg blitt litt snurt og ikke helt skjønt hva vedkommende tenker med.. Endret 14. februar 2022 av Leitz Skriveleif
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Jeg og en venninne var begge forlovere i felles venninnes bryllup. Syns det var koselig, jeg. Jeg skrev under papirene. Ellers var det fint å ha noen å stå der sammen med, planlegge utdrikningslag med osv. Vi ble spurt samme dag, da. Anonymkode: 1ac9d...b32
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 Hadde synes det ville vært supert å være to om det, spesielt om jeg kjente og var god venninde med hun andre forloveren. Er så mye greiere å brainstorme/planlegge utdrikningslag og tale når man er to. Hadde kanskje vært litt spesielt om den ene ble spurt lenge etter den andre, da hadde jeg trodd at det var en spesiell grunn til det. Men jeg hadde selvfølgelig stilt opp det jeg kunne uten å lage noe drama for bruden uansett! Om noen ble så furt/irritert som anonym bruker over her av dette og ville trukket seg av den grunn så hadde det også vært greit, da vet du hvor sterkt det vennskapet står og da hadde ikke jeg ønsket den personen som forlover uansett. Greit å slippe drama-folk i bryllup Har vært i bryllup med både 3 og 4 forlovere, da føles det litt som om bruden helst ville hatt brudepiker. Men bruden får bestemme dette helt selv, viktigste er jo at hun er fornøyd med valgene sine. Anonymkode: 67ef1...175
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 Det kommer an på både bruden og den andre forloveren, egentlig. Jeg vurderer det samme selv, pga at jeg har to venninner som begge er veldig nære, men fra to ulike faser av livet: den ene er en barndomsvenninne og den andre ble jeg venninne med mens vi studerte. Det som er litt dumt er jo at de to ikke kjenner hverandre spesielt godt, og jeg vet ikke hvor godt de to/vi tre vil samarbeide. Anonymkode: acad1...642
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #7 Skrevet 14. februar 2022 Man kan teknisk bare ha en forlover - den som signerer forlovererklæringen. Og kun en som signerer som vitne til seremonien. Anonymkode: cf540...50f 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #8 Skrevet 14. februar 2022 Hadde selv to forlovere, da vi er et trekløver og det ble veldig vanskelig å velge bare den ene. Synes det var veldig greit og det gjorde de også. Samtidig tror jeg de hadde synes det var veldig rart dersom den ene ble spurt først og den andre lenge etterpå, så de ble selvfølgelig spurt samtidig. Ville nok følt meg litt "annenrangs" selv hvis jeg ble spurt som nummer to, og ikke god nok hvis jeg ble spurt som nummer en og vi plutselig ble flere. Anonymkode: 7da16...0a4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #9 Skrevet 17. februar 2022 Jeg hadde to forlovere. Spurte de selvfølgelig samtidig, det syns jeg er det minste man kan gjøre. Vi er gode venner alle sammen. Hun ene signerte forlovererklæring, hun andre vigselsdokumentet på bryllupsdagen. De arrangerte et lite utdrikningslaget for meg sammen syns det var hyggelig, og de ga uttrykk for at det ble mindre stress for dem også selv om jeg ikke ba om noe mer enn dette. Da kunne de gjøre det de var gode på, f.eks hun ene ordnet mat og hun andre ordnet drikke. Anonymkode: 8cb05...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå