AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Jeg har hatt to spontanaborter. Er gravid igjen, men sliter med litt blødninger nå og da. Gyn sier det nok er skjøre slimhinner. Får innimellom blødning etter sex. Det ødelegger litt stemningen da jeg er redd for å blø etterpå. Og frykten etter spontanabortene sitter i. Får også svake murringer etter sex, selv om jeg vet det er normalt. Dere andre som har opplevd dette, hvordan klarte dere å "leve med det" uten å bli redd hele tiden? Anonymkode: 57a80...a5d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Ble stressa jeg også i starten, men måtte bare tvinge meg til å slå meg til ro med at det var helt normalt. Blødde så mye enkelte ganger etter samleie at papiret så ut som et slakteri da jeg tørket meg, men så lenge det ikke kom mer blod (untatt lett rosafarget utflod en dag eller to etterpå), klarte jeg å ta det med ro. Det var nok bare skjøre slimhinner her også, siden det stort sett kom av sex. Nå er det bare litt over en måned til termin her, og alt ser helt fint ut, til tross for de mange blødningene jeg hadde i starten 😊 Anonymkode: 98014...722
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Man MÅ jo ikke knulle. 🙄 Anonymkode: 6e55d...aca 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Man MÅ jo ikke knulle. 🙄 Anonymkode: 6e55d...aca Man må ikke, men jeg/vi har jo lyst. Vi vil pleie forholdet også under graviditeten og hos de aller fleste innebærer det også sex og ikke bare kos... Anonymkode: 57a80...a5d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 Hadde ikke hatt samleie. Det blir dessverre et valg- barn eller samleie. Så får en velge hva som er viktigst. Er forholdet så avhengig av å pleies med samleie så sier det også litt. Anonymkode: 068bd...357
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hadde ikke hatt samleie. Det blir dessverre et valg- barn eller samleie. Så får en velge hva som er viktigst. Er forholdet så avhengig av å pleies med samleie så sier det også litt. Anonymkode: 068bd...357 Det er jo ikke farlig med samleie når man er gravid. Det er heller ikke farlig å blø så lenge det er fra slimhinnene og ikke en SA. Slapp av litt æ! Anonymkode: ffaf0...eac
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #7 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man må ikke, men jeg/vi har jo lyst. Vi vil pleie forholdet også under graviditeten og hos de aller fleste innebærer det også sex og ikke bare kos... Anonymkode: 57a80... Kanskje pleien av forholdet kan være å eksperimentere litt med måter å ha sex uten penetrering? 😊 Da slipper det å bli så mange bekymringer. Anonymkode: ffaf0...eac
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #8 Skrevet 14. februar 2022 Blødde etter sex her og da jeg gikk gravid. Ble ganske stresset av det husker jeg. Baby er nå 7 mnd og har det kjempe bra. Slimhinnene er super skjøre under graviditet. Hadde også en SA før siste graviditet, så jeg forstår at du ikke klarer å roe helt på det. Klarte aldri det selv helt 100%, selvom det gikk bedre og bedre jo nærmere termin vi kom. Anonymkode: 3f165...eeb
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #9 Skrevet 14. februar 2022 Jeg fikk beskjed om at hvis samleie førte til blødninger skulle vi unngå det. Det fins andre måter å ha sex på de få mnd et svangerskap varer. Anonymkode: 4ca2c...9c5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #10 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det er jo ikke farlig med samleie når man er gravid. Det er heller ikke farlig å blø så lenge det er fra slimhinnene og ikke en SA. Slapp av litt æ! Anonymkode: ffaf0...eac Jeg har ei påstått at det er farlig med samleie. Men hvis man er så redd etter samleie og redd for å miste så dropper man samleie. Eller så lever man med redselen. Så enkelt er det. Sånn, nå kan du sette deg på krenkekrakken eller ta deg en bolle. Anonymkode: 068bd...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå