AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Livet er mye bedre alene, enn i ensomhet sammem med en som ikke bryr seg. Jeg lover deg at du ikke blir ensom. Du trenger ikke å godta oppførsel som sårer og bryter deg ned, som om det er din feil. Han har ikke rett til å kalle deg stygge ting, være slem eller utnytte deg. Du skylder ham ingenting, og det er ikke din feil. Jeg ser deg. ❤❤ Anonymkode: c4943...bf1 1 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 ❤️❤️❤️ Husker i det forrige forholdet mitt. Jeg var så ensom ved siden av kjæresten min. Jeg så på Facebook alle mennene som så oppriktig var så glad for å tilbringe tid med kjærestene sine. Mens for min var det bare et ork. Hvis jeg var ledig betydde det ikke at vi kunne ha kjærestetid. Det betydde bare at han kunne dra ut uten at vi trengte barnevakt. Og var vi samtidig hjemme, så var han fordypet i en skjerm helt til han fant en kjekkere plass å være. Valentinsdagen var han faktisk tilstede. Men bare så han kunne legge det ut på Facebook, så alle kunne se hvor heldig jeg var så hadde han og skryte han opp i skyene... Anonymkode: 88951...2a8 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Jeg føler meg ofte ensom og alene selv om jeg er gift, men mannen min er verdens beste ❤️ Anonymkode: d70b3...185 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå