Gå til innhold

Haster..

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har ikke noe med saken å gjøre, men ville bare fortelle at jeg også har fått telefonskrekk. Det er pinlig, sender også sms i stedet for å ringe.  :rodme: Men du er i alle fall ikke alene om å ha det.  :)

Henger meg på denne. Har også telefonskrekk.. som faktisk er verre enn den sosiale angsten min. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet
Henger meg på denne. Har også telefonskrekk.. som faktisk er verre enn den sosiale angsten min. :sjenert:

Det er tanken på å få en telefon som setter meg mest ut. Hvis jeg vet hvem det er, kan jeg ringe opp igjen, selv om jeg ikke liker det. Legen gjør det sånn, hvis han vil snakke med meg, msender han en sms og ber meg om å ringe.

Tlf fra venner og familie går greit, det er "offentlige" ting jeg ikke takler. Merkelig...

Skrevet
Det er tanken på å få en telefon som setter meg mest ut. Hvis jeg vet hvem det er, kan jeg ringe opp igjen, selv om jeg ikke liker det. Legen gjør det sånn, hvis han vil snakke med meg, msender han en sms og ber meg om å ringe.

Tlf fra venner og familie går greit, det er "offentlige" ting jeg ikke takler. Merkelig...

Jepp, kjenner meg utrolig godt igjen. Venner og familie er greit.

Skulle ringe til Paris ang. en jobb for noen uker siden. Utsatte det i 5 dager og var så skjelven og kvalm at jeg nesten kastet opp idet jeg endelig klarte å ringe. :roll:

Gjest GreenSky
Skrevet

Kjenner meg igjen. Urettferdig at vi har det sånn! :sur:

Skrevet
Har ikke noe med saken å gjøre, men ville bare fortelle at jeg også har fått telefonskrekk. Det er pinlig, sender også sms i stedet for å ringe.  :rodme: Men du er i alle fall ikke alene om å ha det.  :)

Jeg ser at det er flere som også har telefonskrekk. Det er så vondt å være livredd for telefoner. Pinlig å sende sms hele tiden. Flaut. :flau:

Jeg ble hjemme fra fysioterapauten jeg da. Turte ikke å ta taxi heller fordi jeg ikke tør å ringe til taxi eller å prate med vedkommende når taxi kommer. Og man må jo si hei, og hvor man skal. Hehe.. :ler:

Jeg sendete en sms til fysioterapauten min jeg da. Flaut, og fikk en tilbake også. :flau:

Skrevet
Jepp, kjenner meg utrolig godt igjen. Venner og familie er greit.

Skulle ringe til Paris ang. en jobb for noen uker siden. Utsatte det i 5 dager og var så skjelven og kvalm at jeg nesten kastet opp idet jeg endelig klarte å ringe. :roll:

Kjenner meg igjen i dette ja. Å utsette å ringe. Fælt at vi skal ha det sånn. Og skjelvenhet og kvalmen er ubeskrivelig ekkelt. :troest:

Jeg unnlater alltid å ringe. Ringer bare til foreldrene mine.

Skrevet
Jeg ble hjemme fra fysioterapauten jeg da.

Trøst deg med at det er mange andre som heller ikke har kommet seg dit de skulle i dag. Du har gjort et sunt valg!

Gjest Lilleulv
Skrevet

jeg synes det er helt utrolig at det er helt kaos i dag, mange har kjørt ut, og her på jobben er det kaos fordi det har snødd i hele dag og folk kommer seg ikke hjem pga de har sommerdekk på bilen. Det kom jo ikke akkurat som en overraskelse det her da, men sånn er det hvert år :roll: Rart at ikke folk lærer... Jeg har lagt på vinterdekk for flere dager siden, da det så smått begynte å komme snø og var mer i vente.

Skrevet

Ja, er utrolig at folk ikke lærer.. Sett sikkert 30 biler idag som sto fast eller hadde kjørt ut. :roll: Folk vet jo at det kommer til å bli glatt hvert eneste år, så hvorfor klarer man da ALDRI å legge om i tide?

Til trådstarter; flott at du ikke kjørte på sommerdekk! :klappe:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Til trådstarter: Kjempeflott at du heller holdt deg hjemme! Sommerdekk på sånt føre er livsfarlig. Bedre å bli litt flau av en sms til fysioterapeuten enn å skade seg selv eller andre i trafikken.

Forresten: Firehjulstrekk hjelper deg ikke en dritt når du skal stoppe, bare sånn så det er sagt... man har bedre veigrep ved akselerasjon, fordi alle fire hjula trekker, men når du svinger og bremser så har firehjulstrekken null effekt. Ser nok av luringer med audi quattro som tror de har full kontroll på glatta, og freser forbi når andre sliter i oppoverbakka. Men i første sving ligger de i grøfta... og ja, det er oftest folk i audi som kjører idiot. Sorry til alle audi-eiere som oppfører seg normalt på veien, men det er så mange som IKKE gjør det, at de ødelegger for alle.

Skrevet
Obs. Det ble viss feil. Den første setningen skulle være.

Det er visst farlig å kjøre med sommerdekk nå, også er det heller ikke lov til å kjøre med piggdekk før 31.oktober?

Det har stått i avisene at vi skal drite i kalenderen, vi skulle tenke fornuftig og gjøre det forholdene sier. Ingen skal få bot om vi ble soppet med piggdekk nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...