AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Er arbeidssøker, og har fått tilsendt noen stillingsannonser fra NAV. I den ene står det blant annet at arbeidsgiver er åpen for søkere som har hull i CV, og åpen for de som trenger lønnstilskudd. Hva betyr det? Anonymkode: f0653...f4b
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er arbeidssøker, og har fått tilsendt noen stillingsannonser fra NAV. I den ene står det blant annet at arbeidsgiver er åpen for søkere som har hull i CV, og åpen for de som trenger lønnstilskudd. Hva betyr det? Anonymkode: f0653...f4b Lønnstilskudd betyr at nav betaler lønna de. De er ikke interessert i å ansette noen for egen regning. Anonymkode: 4db8a...06e 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lønnstilskudd betyr at nav betaler lønna de. De er ikke interessert i å ansette noen for egen regning. Anonymkode: 4db8a...06e Ok. Står også at de ønsker å begynne med arbeidstrening før de evnt vil tilby en jobb. Men det er kanskje lite realistisk blant disse? Anonymkode: f0653...f4b
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Ved arbeidstrening er du ikke ansatt, men skal teste ut hvordan det er å jobbe der, oftest i 3 mnd. Ved lønnstilskudd så betaler NAV deler av lønnen din i en periode, men du er ordinært ansatt. Anonymkode: 3ce48...d77
PetterKanin Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 Det betyr at bedriften går med på å ansette arbeidssøkere som trenger lott tid før de kan yte 100% fordi underprestasjonen deres kan dekkes med lønnstilskudd fra NAV i en periode. En meget god løsning.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 Jeg fikk lønnstilskudd når jeg skulle begynne jobbe igjen etter lang tids sykdom. Det gjorde at arbeidsgiver turte ta sjansen på meg, selv om jeg hadde vært utenfor arbeidslivet en stund, og heller ikke hadde fått bevist at jeg var klar for å jobbe 100%. Jeg ble ansatt på helt like vilkår som andre ansatte, men arbeidsgiver var forberedt på at jeg kunne ha behov for noe tilrettelegging, ekstra opplæring eller sykefravær i starten. Anonymkode: f901e...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå