AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Hvor jobber dere, og trives dere? Jeg er så lei den jobben jeg har nå. Ser hele tiden etter nye stillinger, men det er lite utvalg. Anonymkode: 030af...2f6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Jeg jobber i hjemmesykepleien og er drittlei og jobbsøker. Vil ikke inn på noen som helst institusjon eller innom psykiatri. Er så lei den evige uroa mtp bemanning, mer helgejobbing, uforutsigbarheten og generelt hele opplegget rundt helsearbeidere. Det forventes så sykt mye av oss og vi får ingenting igjen. Ubekvem arbeidstid f.eks så dårlig betalt! Er i utgangspunktet glad i turnus og har fryktet litt dette med 8-16 jobb man- fre, men akkurat nå har jeg bare fått nok. Har så mange år igjen i arbeidslivet og føler for å komme meg videre før jeg gror fast. Anonymkode: 43453...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg jobber i hjemmesykepleien og er drittlei og jobbsøker. Vil ikke inn på noen som helst institusjon eller innom psykiatri. Er så lei den evige uroa mtp bemanning, mer helgejobbing, uforutsigbarheten og generelt hele opplegget rundt helsearbeidere. Det forventes så sykt mye av oss og vi får ingenting igjen. Ubekvem arbeidstid f.eks så dårlig betalt! Er i utgangspunktet glad i turnus og har fryktet litt dette med 8-16 jobb man- fre, men akkurat nå har jeg bare fått nok. Har så mange år igjen i arbeidslivet og føler for å komme meg videre før jeg gror fast. Anonymkode: 43453...7c2 Ut av det jeg har jobbet med, synes jeg med mennesker med psykisk utvikingshemming var det jeg likte best. Det er bare det at da kan man ende ett sted med kun rullestolbrukere som trenger fullt stell, og mye tungt arbeid. Aner ikke hva jeg skal gjøre videre. Jobber og i hjemmesykepleien, og det er så tungt når sykehjemspasienter bor hjemme. Og bedre blir det neppe fremover. Hva vil du, eller andre, gjøre videre? Jeg liker ikke for mye ansvar heller pga diverse, og å studere videre er ikke aktuelt.. Anonymkode: 030af...2f6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ut av det jeg har jobbet med, synes jeg med mennesker med psykisk utvikingshemming var det jeg likte best. Det er bare det at da kan man ende ett sted med kun rullestolbrukere som trenger fullt stell, og mye tungt arbeid. Aner ikke hva jeg skal gjøre videre. Jobber og i hjemmesykepleien, og det er så tungt når sykehjemspasienter bor hjemme. Og bedre blir det neppe fremover. Hva vil du, eller andre, gjøre videre? Jeg liker ikke for mye ansvar heller pga diverse, og å studere videre er ikke aktuelt.. Anonymkode: 030af...2f6 Jeg vil jobbe på legekontor, og kun det viss det skal være innen helse. Evt i et mannsdominert yrke. Arbeidsmiljøet er også mye bedre blant menn. Anonymkode: 43453...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 Jeg jobber på sykehjem og stortrives! Jeg har jobbet på ulike sykehjem, men trives best der jeg er nå. Det er pga arbeidsmiljø, god leder og stabil stab. Anonymkode: 4bc2b...398
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg jobber på sykehjem og stortrives! Jeg har jobbet på ulike sykehjem, men trives best der jeg er nå. Det er pga arbeidsmiljø, god leder og stabil stab. Anonymkode: 4bc2b...398 Så heldig du er. Ser for meg du bor på ett litt lite sted i landet? Anonymkode: 030af...2f6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #7 Skrevet 16. februar 2022 Er det ingen flere? Anonymkode: 030af...2f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå