inflames Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Hei. Jeg lurte på om noen her inne i nyere tid har tatt autorisasjon som Helsesekretær som privatist? 🤔 Jeg er 35 år gammel, har allmennfag fra vgs og medisinsk sekretær fra Treider fagskole. Jeg ønsker nå å bli autorisert, men er usikker på hvordan. Er det noen her som har gjort dette uten å gå 3 år vgs helsesekretærutdanningen? Har sendt mail til både skoler og fylkeskommune, men blir bare henvist videre til andre igjen. Har også sendt inn "søknad" til Vigo for vurdering av realkompetanse. Er det noe annet jeg bør gjøre, eller noen som kan fortelle hvordan de gikk frem? Hilsen forvirra. 😅😂
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Jeg var på intervju i en vgs som godkjente meg så jeg slapp å ta de første to årene. Tok det siste som privatist (det kan man ikke slippe unna). Anonymkode: 37a67...232
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Hei! Jeg er i akkurat samme situasjpn, men er utdannet som hjelpepleier fra før av. Har også nylig søkt om realkompetanse på vigo. Ikke fått svar enda. Venter på svar på en ledig stilling som helsesekretær. Mange her jeg bor får jobben først for så og ta utdanningen etterpå. Viss jeg får jobben så tror jeg at min nye sjef kan ha svar på det jeg lurer på 🤞 Anonymkode: dbe5f...571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå