hjema Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Hei alle sammen. Hvilken stelleveske anbefaler dere? Her er det lite/ingen babybutikker i nærheten, og jeg ser derfor på stellevesker på nett. Har vurdert alt fra de til 200kr til godt over 1000kr. Jeg har kjøpt Emmaljunga vogn, og vurderer også derfor stellevesken fra Emmaljunga i samme farge (hvit skinn). Noen som har erfaring med denne? Evt andre som anbefales? Tenker den bør være passe stor (ja, hva er passe stor?), og med rom på utsiden hvertfall
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Så lenge den har mange nok rom så du lett kan finne ting i den, ville jeg ikke overtenkt det. Vi brukte en vi fikk gratis å kiwi Til både yngsten og eldsten. "Passe stor" er sånn at du får plass til tre-fire bleier, vaskeservietter, babyolje, poser til bleiene, klesskift, o.l. Anonymkode: a9a90...677
prettylittlemisfit Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Jeg kjøpte emmaljunga sin stelleveske fordi vi kjøpte emmaljunga vogn. Den er helt grei den første tiden. En venninne brukte den fra babypakken fra skobutikken, og hun sa den var helt grei den også. Gikk over til en vanlig veske fra h&m da hun ble litt eldre (1 år). Like mye plass selv om den er mindre, da emmaljunga sin er ganske stiv og fast. Vurderer å kjøpe en sekk nå når nr2 kommer.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Jeg kjøpte den fra Stokke som kan gjøres om til sekk. Gull for oss, da ungen hatet vogna, og jeg endte opp med å bære i bæresjal/-sele i månedsvis. Da er det praktisk med sekk. I etterkant angrer jeg litt på at vi kjøpte egen stelleveske. Ville heller kjøpt en fin sekk med en gang. Anonymkode: c4ccd...9c6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 Jeg brukte bare en vanlig Fjällräven-sekk som jeg la i kurven under vogna. Hadde en mindre organizer med koppholder på styret. Fordelen med sekk er at den er enkel å ta med når du bruker bæretøy også. Anonymkode: 76ca4...183 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 Brukte også en vanlig sekk, en vanntett en som bare kunne ligge i kurven. Anonymkode: 538fc...ecd
mereo Skrevet 14. februar 2022 #7 Skrevet 14. februar 2022 Endte opp med sekk og en organizer. Hvem jeg bruker, er litt avhengig av hva jeg skal. Hadde Emmaljunga sin, men den var bare trang.
hjema Skrevet 15. februar 2022 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2022 Endte opp med å bestille en random en nå, haha. Husker ikke merket engang, men ja, den så passe stor ut og funker vel fint. Som dere over her skriver så funker jo det meste, man kunne sånn sett strengt tatt hatt en plastpose i de fleste tilfeller.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #9 Skrevet 15. februar 2022 Kjøpte en som hang fint på styret og så ut som en vanlig vekse slik at den kan benyttes etter babytiden også:) bestilte på Zalando, den var rimeligst der. Anonymkode: ca6ac...476
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå