AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Ønsker anbefalinger av voks til bruk i ansiktet. Har vært på salong tidligere og opplevd slik du bare tar på og så tar av uten å bruke strips, men vet ikke hva dette heter? Anbefalinger mottas med takk 😊 Anonymkode: ccb03...a09
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Anbefaler deg å la være. Hvis du ikke har bart nå, vil du få det om du begynner med dette. Alle har dun, så det er ikke noe å bry seg om. Øyenbrynene dine vil også bli rare når de vokser ut igjen, slik at du må fortsette. Spar heller de pengene, og vær mer fornøyd med det du har Jeg mener det. Anonymkode: 53fd6...709
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Fjerner du dunet som du har pr i dag, vokser det ut igjen som ordentlige hår, mye stivere og grovere, og ikke lenger usynlig dun. Du bør derfor ikke vokse den dunbarten, om du ikke samtidig vet at du forplikter deg til en mange år lang kamp med å stadig måtte vokse de kraftigere hårene som da vokser ut igjen. Jeg snakker av erfaring. Anonymkode: daf60...ef8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Takk for innspill 😊 Ønsker fremdeles tips til voks for øyebryn. Anonymkode: ccb03...a09
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 Jeg bruker hårfjerningskrem til «barten», og kniv til bryn og dun i ansiktet ellers. Har ikke fått økt hårvekst i ansiktet. Voks synes jeg gjør vondt og gjør det kun hos hudpleier. Men egentlig er det bortkastete penger da en fjerner hår hjemme mye billigere. Under ser du eksempel på en hårfjerningskniv: https://www.blivakker.no/product/3133011?gclid=Cj0KCQiAmKiQBhClARIsAKtSj-koAQFTM8jB2-CIQrGUZRlsumZTTxOZLwmnXQZulwox4clbz7qUoHIaAulHEALw_wcB Anonymkode: 899e7...42d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for innspill 😊 Ønsker fremdeles tips til voks for øyebryn. Anonymkode: ccb03...a09 Bare myte at det vokser seg sterkere av å vokse det! Men det kan oppfattes sånn når det først gror ut siden det er kort og derfor stivere, men om den teorien hang på greip ville jeg vært en yeti nå Jeg bruker Nair voks strips for ansiktet eller Harmoni sine, begge på vita, mye lettere med strips synes jeg 😊 Men har du bare dun ville jeg bare brukt en øyenbrynskniv og fjernet dem, jeg bruker det noen ganger. Anonymkode: f9f82...26e 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #7 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare myte at det vokser seg sterkere av å vokse det! Men det kan oppfattes sånn når det først gror ut siden det er kort og derfor stivere, men om den teorien hang på greip ville jeg vært en yeti nå Jeg bruker Nair voks strips for ansiktet eller Harmoni sine, begge på vita, mye lettere med strips synes jeg 😊 Men har du bare dun ville jeg bare brukt en øyenbrynskniv og fjernet dem, jeg bruker det noen ganger. Anonymkode: f9f82...26e Det stemmer at det er en mye. Har selv vokset "barten" hos en venninne som er hudpleier uten problemer. Anonymkode: 4d895...c64 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå