AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Del Skrevet 14. februar 2022 Hei, jeg synes det er så vanskelig å finne genuine troverdige kilder og tilbakemeldinger på enkeltpersoner. Er det noen som kan anbefale ei nettside og/eller en enkeltperson som kan spå? Jeg har ikke så mye preferanser på metode, men jeg liker tarot godt. Det viktigste er ei varm anbefaling så kan jeg prøve det meste. I utgangspunktet er jeg skeptisk, men føler meg åpen for innspill. Det er ikke rettet mot et aspekt på livet, ingen konkrete spørsmål, bare en generell «scan». Håper noen har noen gode erfaringer på dette området 😊👍 Anonymkode: 9df79...4fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. februar 2022 #2 Del Skrevet 14. februar 2022 Alt sånt er humbug det finnes ikke noe troverdighet med spåing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Del Skrevet 14. februar 2022 Min søster hadde en helt utrolig telefonreading fra en spåkone som heter Karla, men jeg er ikke sikker på hvilken nettside det var. Jeg har sendt henne en melding for å spørre, så oppdaterer jeg i tråden nåt jeg får svar. Hun plukket opp på ting hun aldri ellers kunne vite og ingenting av det hun sa var feil! Jeg ble helt satt ut, det var på høyttaler. Jeg skal ta meg råd til det neste måned, gleder meg veldig. Anonymkode: abfcc...9a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #4 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 14.2.2022 den 12.27): Min søster hadde en helt utrolig telefonreading fra en spåkone som heter Karla, men jeg er ikke sikker på hvilken nettside det var. Jeg har sendt henne en melding for å spørre, så oppdaterer jeg i tråden nåt jeg får svar. Hun plukket opp på ting hun aldri ellers kunne vite og ingenting av det hun sa var feil! Jeg ble helt satt ut, det var på høyttaler. Jeg skal ta meg råd til det neste måned, gleder meg veldig. Anonymkode: abfcc...9a8 Har du fått svar? Anonymkode: d27bf...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Del Skrevet 20. februar 2022 Vil anbefale deg å gå etter de du føler trukket mot. Hvem som er god eller ikke, har med deg selv. Er som er god for deg kan være dårlig for andre. Anonymkode: 6f979...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå