AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Og trenger litt tips! Har noen hatt noen vellykka aktiviteter i en sånn setting? Det er stort aldersspenn, og de fleste er jo ikke så nære. Redd vi bare skal sitte der med snittene våre og at praten går tregt. Tenker ikke sprø party-leker, da det er en litt satt gjeng. Men noe som kan bryte isen litt. Takker for all hjelp jeg kan få! Anonymkode: 3a596...fcf
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Kanskje du burde ha postet det i et annet forum, som høytidsforumet. (Du kan rapportere tråden om du vil ha den flyttet) Hva med bildekavalkade? Det er sikkert noen som har bilder av oldeforeldre ++ som kan digitaliseres og vises på storskjerm? Anonymkode: 68e68...f42 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kanskje du burde ha postet det i et annet forum, som høytidsforumet. (Du kan rapportere tråden om du vil ha den flyttet) Hva med bildekavalkade? Det er sikkert noen som har bilder av oldeforeldre ++ som kan digitaliseres og vises på storskjerm? Anonymkode: 68e68...f42 Tak for tips! Jeg fant ikke noe bedre forum enn "familie". Kanskje jeg ikke fant alle kategoriene. Bildekavalkade var en super idé! Da kan jeg samle bilder fra slekta i forkant. Takk! Anonymkode: 3a596...fcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå