shab Skrevet 14. februar 2022 #1 Del Skrevet 14. februar 2022 (endret) Sendes på paramount+, men 10 episoder i sesong 1. (Man kan vel få gratis prøve-abmnt? for å se? - Paramount+ er inkludert i strim som er gratis i 7 dager). Jeg så 8 episoder i slengen i går, og er ferdig med 9 nå. Anbefales! Jeg synes dette var en rar, men spennende serie. Jeg har igjen siste episode nå, men leste at det kommer en sesong 2 snart. Tanker/meninger om serien? Endret 14. februar 2022 av shab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 14. februar 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 14. februar 2022 For dere som har sett hele sesongen da. Denne scenen knuste hjertet mitt selv om vi visste det skulle skje. Spoiler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Del Skrevet 15. april 2023 Ingen som ser på? Anonymkode: 8d58c...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 15. april 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen som ser på? Anonymkode: 8d58c...974 Jo! Sett sesong 1 mange ganger. Gleder meg sånn til sesong 2. Vet den har kommet, men jeg vil se alle episodene på en gang! Helt sykt bra serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 18. april 2023 #5 Del Skrevet 18. april 2023 Yellowjackets er en suveren serie med en utrolig god storyline. Gode skuespillerprestasjoner og et meget godt manus. Absolutt en av de bedre seriene der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 18. april 2023 #6 Del Skrevet 18. april 2023 Synes den dalte litt nå i sesong to. Litt for tidlig å bli lei egentlig. Men klarer ikke engasjere meg så mye lengre. Serien minner litt om lost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18. april 2023 #7 Del Skrevet 18. april 2023 Jepp, ser på. Syntes den er spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 19. april 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 19. april 2023 Sett 2 episoder. Klarte ikke la være. Men skal VENTE på resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå