AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Tenk om deres mor eller far søkte kjærligheten i et annet land. Jeg nevner bare 90 days fiancee. Eller noe lignende. Jeg ser også svensk tv med damer og menn som søker kjærlighet i utlandet. Elsker elsker ikke, på discovery. Dvs Gambia, Fillipinene, Pakistan, Dubai, eller andre steder. Hva hadde dere følt rundt det? Hadde dere heiet på mamma om hun fant seg en fra Gambia som hun ville gifte seg med? Eller ikke? Og hvorfor ikke? Jeg så noen sønner som heiet på mamma på 50 år som skulle gifte seg med en pakistaner uten engang å ha møtt han. Og det var sønnene helt enige i, for da måtte de ikke besøke henne så mye. Dama så ut til å være helt oppegående, uten behov for sønner til å besøke henne for å være snill og god sønn. Men de oppmuntret altså til det for å slippe å besøke en 50 år gammel mor selv. Det høres veldig trist ut for denne dama. Anonymkode: 7e1bc...3b9
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Jeg er helt for at man kan finne kjærleiken i andre land, men noen ganger er det jo større sannsynlighet for at det bare er tull. At mannen eller dama kun vil komme til Norge (eller USA)... En 50 år gammel dame og en mye yngre mann høres ikke veldig ut som kjærlighet selvom det er det for den eldste personen. Om en av mine foreldre hadde funnet en annen i et annet land som er jevnaldrende og virker ordentlig hadde jeg støttet det. Men nå er de gift da. Anonymkode: 1faef...6f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå