Gå til innhold

lav libido

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei

ble slutt med typen for en mnd siden, mye pga lite sex. Vi hadde stort sett sex når han hadde drukket alkohol eller når vi ikke hadde sett hverandre på et par dager. følte meg ganske avvist og lurte til tider på om han kunne være homofil....

men så så jeg på sex inspectors på tv3 i går. Der hadde også mannen lav libido og hun var frustrert...

så lurer på hva jeg skal gjøre....har det egentlig helt greit som singerl, men han tar stadig kontakt og kanskje det kunne fungere...

Hvordan kan man spørre om en person er homofil? Tror jo egentlig ikke det, han ser jo på damer, ikke menn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud! Bare fordi han har mindre lyst enn deg, trekker du den konklusjonen at han er homofil!!?? Vel vel!

Skrevet

I de aller fleste forhold er det en som vil mer enn den andre. Som oftest er det han som vil mest, jenter er så kompliserte og er ofte opptatte av mange andre viktige ting i livet.

Hvis han har lav libido så er det eneste du kan gjøre å bli mer sexy enn du er idag.

Lykke til med arbeidsoppgaven!

Skrevet

En trenger jo ikke å være homofil fordi om man ikke har så mye lyst som partneren. Dette er jo veldig individuellt.

Skrevet

Alt han trenger å gjøre, er å lære seg litt eleganthet! :sjarmor:

Jeg ville tipset din kjære om å dekket sengetøyet med rosenblader og forført deg i senk.

Men siden dere ikke er et par mer, kan jeg muligens gjøre det? :kyss:

Skrevet

Jeg har det litt på samme måten, men jeg har egentlig ingen planer om å forlate min mann.

Det er så mye annet vi har som fungerer veldig bra som jeg ikke ønsker å gi slipp på, så da får jeg heller akseptere at jeg har sterkere lyster enn ham. Nå har vi hatt ganske høyt trykk i mange år, så jeg tror rett og slett at han er inne i en periode (har vært slik i to år nå) hvor dette kanskje ikke er så viktig for ham. Ser heller ingen tegn til at han ikke finner meg tiltrekkende eller at han ser etter noe annet, men selvsagt er det jo ofte slik at man ikke er så spennede rent seksuelt som man kanskje var i begynnelsen av forholdet. Det er vel helt normalt, og vi har vært sammen i 10 år nå. Det er også mye stress på jobben og annet som gjør at han ikke har den energien opg overskuddet lenger, så jeg tar det som "en periode vi må igjennom" og har håp om at dette kan endre seg i fremtiden. Det finnes også vanvittig mye leketøy på markedet så jeg vansmekter ikke akkurat :sjarmor:

Vi har sex rundt 2 ganger i uka for tiden, så noe er det jo å hente tross alt.

Det viktigste er at jeg tross alt føler meg både elsket og respektert, og det er ingen mangel på ømhet og intimitet slik at jeg føler meg alene i forholdet eller ikke får disse tingene fordi vi ikke har så mye sex lenger. Sånn sett er han helt på høyde og vi koser og klemmer mye (etter at han innså at kos ikke nødvendigvis er en invitasjon til sex og at det ikke var et press fra min side) og viser at vi bryr oss om hverandre. Det hender også at jeg får forsyne meg selv (he he) hvis han er sliten og jeg har veldig lyst. Mange menn opplever kanskje at de må gjøre det meste av jobbingen i senga og da er det lett å avstå om man er søkksliten.

Hva som er best for deg er vanskelig å si, men du har allerede gjort det slutt en gang, noe som forteller meg at du ikke trivdes i forholdet. Kanskje det ikke bare var sexen, men også andre ting som førte til dette? Hadde dere nærhet og ømhet selv om dere ikke hadde sex? Det kan hende at du også var sulten på disse tingene, for mange menn kommuniserer slike ting gjennom sex slik at lite sex i realiteten betyr at parteneren ikke får disse tingene heller og dermed føler seg uelsket og lite attraktiv.

Gjest Gjest_Hvitveis_*
Skrevet

Etter neste femten års samliv med en mann som ble mindre og mindre interessert i sex ble dét en av hovedgrunnene til at jeg forlot ham. Da hadde vi prøvd de siste årene, hardt, med å finne noe som fungerte for oss begge to, en slags mellomvei, og det gikk ikke. Tre-fire ganger i året overfalt jeg ham, og hundre ganger i året grein jeg i senga over at han ikke ønsket meg. Og dette var en klok, lyttende, generøs mann ellers.

Etter to år aleine er jeg sammen med en annen mann som bare elsker å kose med kroppen min: de store leggene mine, de ikke fullt så struttende puppene, den runde magen, den store baken, ja, osv., osv. - alt jeg er misfornøyd med og som jeg trodde exen hata siden han ikke ønsket å kose med meg. Om jeg får ti gode år med denne nye mannen (om han ønsker meg så lenge og han holder ut ) så er det verdt det. Alt slitet med å ta farvel med én mann, all ensomheten, og usikkerheten disse to siste årene på om jeg verdt noe for noen.

Så jeg vil påstå at er sex viktig for deg er du rett og slett nødt til å bytte beite. Det er i hvert fall min erfaring. Uansett, ikke la parforholdet holde på for lenge fordi du tror det er deg det er noe galt med :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...