AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Fikk en mld fra mannen der han skrev Gratulerer med Valentines dag? Er det slik at man gratulerer med det? Var jo koselig da, men jeg kjenner ikke tradisjoner rundt Valentines. Anonymkode: 7c47d...343
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Ja? Fint det Anonymkode: b0865...dc9
Tripptrapp1 Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Nei? Det høres rart ut i mitt hode. Om man vil si noe så er «god valentines» bedre. Men om jeg hadde fått et «gratulerer med valentines» av noen, så hadde jeg selvfølgelig ikke hengt meg negativt opp i det heller. Søtt av han å i det hele tatt huske på dagen, syns jeg 😊 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Viner engelsktalende, så her går det i Happy Valentine's, og at samboer spør om jeg vil være hans valentine. Så tar han meg med ut på en date 🥰 Ingen av oss er egentlig så opptatt av det, men etter ett år med lite hverdagsromantikk og litt skranglende tilknytning til hverandre, så har vi snakket om hvordan alle "unnskyldninger" til å feire noe, eller til å være kjærester, bør brukes på beste måte. Så nå inviterer vi hverandre med ut på dates, og andre ideer. F.eks, hvis han skal se en fotballkamp med laget sitt, kan jeg finne på å si at hvis hans lag vinner, så skal han få en times kroppsmassasje av meg med happy ending 😂 Nå var han bortreist på bursdagen min, og da overrasker han meg på en helt tilfeldig dag etter at han er tilbake, hvor han later som det er bursdagen min fra morgen til kveld. Kjempekoselig synes jeg! Støtter ikke det materialistiske tullet med masse gaver og slikt, men det jeg har nevnt, og å gå ut på date, dét synes jeg alltid er en fin ting for forholdet ❤️ Anonymkode: 7099a...0de 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 Vi sier god Valentine. Anonymkode: 67e2d...48e
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 Gratulerer med nyttår! Anonymkode: 42e47...cf5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå