AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Okei.. Jeg var i et forhold med en fyr i rundt ett år, men vi gjorde det slutt for ca 2 mnd siden. Saken er det at siden den dagen vi gjorde det slutt har vi fortsatte å gjøre nesten akkurat det samme siden den dagen. Vi har sex akkurat som før, vi sover sammen hver eneste dag akkurat som før etc. den eneste forskjellen er at jeg har sletta han fra snap og at jeg ikke gidder å tekste han på dagtid når han er på jobb. Ja, jeg vet - kommunikasjon og alt det der! Men altså, begge vil egentlig være kjærester - men vi krangler ekstremt mye og det har forekommet at lyset har slukka i topplokket og det har blitt utøvet vold fra hans side.. men akkurat nå har det ikke vært og det er ingen krangling, vi snakker åpent om alt og ingenting og ting er sånn som det egentlig burde vært når vi var kjærester. HVA er galt med oss? andre ting jeg finner veldig merkelig er: -Etter vi slo opp godtok jeg forespørsler fra gutter jeg kjenner på snap etc. da han så det på skjermen min ble han sur og sa at det var billig siden vi akk hadde gjort det slutt (wtf?!) -Han tåler ikke å vite hvor jeg er hvis han fks er på jobb, så jeg måtte skru av alle måter han kunne se posisjonen min fordi det gjorde han uvel. Han har ikke skrudd av sin -Han er like «forventende» som når vi var sammen. Han blir overraska når jeg ikke sier ifra om at jeg skal noe etc, så da tar han igjen med å ikke si hva han skal😂 Er redd vi begge ikke tørr å si noe nå, fordi vi faktisk har det ganske fint begge to. Men samtidig går jeg med følelsen om at jeg burde bryte mønsteret og slutte å treffe han før han tar fra meg det valget. Eller blir jeg rett og slett bare manipulert til månen og hjem? Kan noen være så snill å komme med noen gode råd til en veldig forvirra jente? På forhånd takk😳 Anonymkode: 0575f...3d0
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Om du vil være med han så må du snakke med han. Ikke bare forvente at alt er bra fremover. Vil du egentlig være sammen med han? Ja/nei? Viss ja så snakk med han "Du, hva er vi egentlig? Kjærester eller ikke?" På den måten kan du ta en vurdering utifra svaret. Og hvem gjorde det slutt, han eller du? Begge? Tror dere begge manipulerer/bruker hverandre egentlig. Begge oppfører seg umodent. Han er kontrollerende, men har du prøvd sette han på plass? Anonymkode: a53f3...377 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Dere er ikke sammen men lever som om dere er det? Er du sikker på at dette forholdet er bra for deg? Du skriver at han har vært voldelig mot deg før, hva har han å si om det? Jeg hadde ikke hatt det bra i en sånn relasjon hvor alt er som om man var kjærester men man er det ikke, så han hopper videre plutselig om han finner noen andre han vil ha. Anonymkode: 7f88c...c37
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Han er voldelig og kontrollerende, dere er ikke kjærester, men ligger sammen og han styrer deg? Du kan gå utfra at han ligger med andre også. Ikke vær en resurs for ham, du skjønner selv at dette er tunge saker, dump ham ordentlig og gå videre. Anonymkode: 3c383...693 8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 Jeg ville gjort meg selv mer opptatt, møtt venner mer, jobbet mer. Slutt å bruk tid på han. Han klarer ikke slippe deg, og noen må ta det første skrittet. Det blir ikke bra i lengden. Anonymkode: ef882...0d9 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 Vold? Gå. I dag. Anonymkode: ed7d9...d21 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #7 Skrevet 14. februar 2022 Han hadde jeg ikke giddet å bruke mere tid på. Kutt ut tvert. Anonymkode: f76df...839 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #8 Skrevet 14. februar 2022 Slutt å være den logrende hundevalpen hans. Anonymkode: 2a6f3...ac8 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #9 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om du vil være med han så må du snakke med han. Ikke bare forvente at alt er bra fremover. Vil du egentlig være sammen med han? Ja/nei? Viss ja så snakk med han "Du, hva er vi egentlig? Kjærester eller ikke?" På den måten kan du ta en vurdering utifra svaret. Og hvem gjorde det slutt, han eller du? Begge? Tror dere begge manipulerer/bruker hverandre egentlig. Begge oppfører seg umodent. Han er kontrollerende, men har du prøvd sette han på plass? Anonymkode: a53f3...377 Ts her. Vi ble enige om bruddet. Anonymkode: 0575f...3d0
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #10 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ts her. Vi ble enige om bruddet. Anonymkode: 0575f...3d0 Men er du enig i relasjonen dere nå har? Er dette noe du ønsker? Anonymkode: 2a6f3...ac8 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #11 Skrevet 14. februar 2022 "sa at det var billig" "tåler ikke å vite" "da tar han igjen" "vi krangler ekstremt mye og det har forekommet at lyset har slukka i topplokket og det har blitt utøvet vold fra hans side" Her ringer det så mange varsellamper at jeg får epilepsianfall uten å ha epilepsi! Selv om dere er inne i en ikke-krangle-periode, så sier du selv at det er mange merkelige ting. Fyren ER ikke normal. Og det er bare spørsmål om tid før lyset slukker i topplokket igjen. Forstod jeg det riktig at det ikke var et éngangstilfelle? Anonymkode: c2585...520 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #12 Skrevet 14. februar 2022 Hvor gamle er dere? Anonymkode: f91c2...9c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå