Gjest marocbabe Skrevet 25. oktober 2005 #1 Skrevet 25. oktober 2005 ifjor kjøpte jeg meg en lang dyr semsket ski jakke som nå helt tydelig trenger rens ser jeg.men greia er at det er så jævla dyrt mange steder.kan noen si meg om et sted der det er rimelig å rense sånt...må gjøre idag for jeg trenger kåpa..please hjelp meg
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #2 Skrevet 25. oktober 2005 OJDA! Om du MÅ gjøre det idag tviler jeg på at du kan få gjort det "billig". Alle "hastesaker" uansett bransje koster ekstra, vet du. Tviler på at du finner et sted der du får gjort det til en pris du er fornøyd med. Ulempen med å kjøpe tøy som må renses, er at du faktisk MÅ regne med renseutgifter når du handler. Jeg betaler 250 kr ekstra hver vinter for å rense en hvit dunjakke jeg kjøpte for 1000 ifjor. Upraktisk...Tenkte jeg på dette da jeg handlet? Nei... Håpe du finner et akseptabelt renseri, selv om jeg tror du er litt urealistisk i ditt tid/prisforlangende.
Tusenfryd Skrevet 25. oktober 2005 #3 Skrevet 25. oktober 2005 Etter å ha erfart hva billig rens kan gjøre, så betaler jeg heller litt ekstra - eller mye ekstra - hos fgfolk med svennebrev og risikerer ikke ødelagte klær og arveduker. Jeg kan godt anbefale deg et supert renseri, men det hjelper hvis jeg vet hvor i landet du befinner deg...
Eføy Skrevet 25. oktober 2005 #4 Skrevet 25. oktober 2005 Hvor mye koster det egentlig å rense jakker? En ullkåpe og en vinterjakke i sånn oil-skin-lignende greier?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 27. oktober 2005 #5 Skrevet 27. oktober 2005 Min semskede skinnkåpe kostet det 400 kr å rense.. Kjipt det når jeg kjøpte den for 600 kr på salg, men sånn tenkte jeg ikke da Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå