AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #21 Skrevet 19. februar 2022 42 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sier at vi tar det fra 16, for jeg er hjemme rett før det. Altså, ikke kom noe før 16, for jeg har ikke kommet meg på plass etter jobb ennå før da. Da kan en ikke komme 15:45. Anonymkode: d62d4...263 Det er jeg enig i, men du skrev: fordi med rett før 16, så mente jeg rett før, og da kan de klare å være her 16 og ikke kvart på. Anonymkode: a90f1...544
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #22 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er jeg enig i, men du skrev: fordi med rett før 16, så mente jeg rett før, og da kan de klare å være her 16 og ikke kvart på. Anonymkode: a90f1...544 Men før jeg skrev den setningen står det «(…) også sier jeg at jeg kommer hjem rett før 16, så det må bli fra 16.» Er vi ferdig med denne unødvendige avsporingen fordi du ville hakke på en setning som ikke hadde vært vanskelig dersom du leste alt ordentlig? Takk. Anonymkode: d62d4...263
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #23 Skrevet 20. februar 2022 Jeg elsker finn, kjøper og selger. Har for det meste gode erfaringer. De eneste selgerne jeg skyr som pesten er de som "vurderer å selge" og skriver "skambud besvares ikke." Maken til dårlig service. Hadde ikke stolt på at slike folk f.eks er ærlige om tilstanden på varene. Selv besvarer jeg i alle bud, det er jo bare å takke nei eller komme med motbud til begge er fornøyd. Hele poenget med finn er å gjøre et kupp, hvis jeg vil betale butikkpris (som noen forventer for brukte ting) da går jeg selvsagt i butikken. Anonymkode: b0491...786 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #24 Skrevet 17. september 2022 Har sendt mye med helthjem når jeg har solgt på tise og finn. Nå har jeg solgt noe på tise som skal sendes med posten. Må jeg spørre kjøper om adressen eller finner jeg den noe sted? (Klæbba det til en gang tidligere hvor jeg først bare skreiv koden på pakken og la i postkassen sånn man gjør det med helthjem. Men tydeligvis annerledes med posten?) Anonymkode: 96dfc...8ed 1
Marcie Skrevet 17. september 2022 #25 Skrevet 17. september 2022 (endret) ... Endret 1. januar av Marcie
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #26 Skrevet 17. september 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Har sendt mye med helthjem når jeg har solgt på tise og finn. Nå har jeg solgt noe på tise som skal sendes med posten. Må jeg spørre kjøper om adressen eller finner jeg den noe sted? (Klæbba det til en gang tidligere hvor jeg først bare skreiv koden på pakken og la i postkassen sånn man gjør det med helthjem. Men tydeligvis annerledes med posten?) Anonymkode: 96dfc...8ed Det er riktig at du bare skal skrive kode med Posten også, men mest sannsynlig så må den leveres inn på Post i butikk (kjøper har nok ikke valgt levering i postkasse) Anonymkode: a90f1...544
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #27 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er riktig at du bare skal skrive kode med Posten også, men mest sannsynlig så må den leveres inn på Post i butikk (kjøper har nok ikke valgt levering i postkasse) Anonymkode: a90f1...544 Da jeg skulle akseptere budet kunne jeg velge mellom å levere pakken på posten eller at den skulle hentes i postkassa. Anonymkode: 96dfc...8ed
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #28 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har sendt mye med helthjem når jeg har solgt på tise og finn. Nå har jeg solgt noe på tise som skal sendes med posten. Må jeg spørre kjøper om adressen eller finner jeg den noe sted? (Klæbba det til en gang tidligere hvor jeg først bare skreiv koden på pakken og la i postkassen sånn man gjør det med helthjem. Men tydeligvis annerledes med posten?) Anonymkode: 96dfc...8ed Du må spørre. Selv om du bare skriver en kode på pakken, så må du jo ha en adresse å legge inn når du bestiller. Anonymkode: 4e632...79e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #29 Skrevet 18. september 2022 Jeg ser at mange her ikke liker styret med å sende, men for meg er det omvendt. Har flere ganger opplevd at folk ikke dukker opp eller ikke kommer til avtalt tid, så jeg gidder rett og slett ikke annet enn sending per post. Jeg lar heller ikke folk komme hjem til meg for å prøve klærne. Jeg skjønner at ikke alle tør å kjøpe uprøvd, men da må de bare kjøpe av noen andre. Anonymkode: 054bf...3fa 7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #30 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du må spørre. Selv om du bare skriver en kode på pakken, så må du jo ha en adresse å legge inn når du bestiller. Anonymkode: 4e632...79e Med tise sin betalingsløsning trenger man ikke bestille frakt selv. Anonymkode: 3adb4...8ed
fresia Skrevet 18. september 2022 #31 Skrevet 18. september 2022 Jeg synes ikke det er styrete å sende. Bruker Tise. Pakker jo bare inn varen i en brukt plastpose etc., skriver på tall/bokstaver og legger i postkassen. Enklere blir det ikke Synes det er mer styrete når folk skal komme hit og hente eller møtes. Ofte mye fram og tilbake da... 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #32 Skrevet 19. september 2022 Sender kun. Godtar ikke henting hjemme for de færreste holder avtaler og jeg har annet å gjøre enn å vente hjemme. Anonymkode: a4f17...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #33 Skrevet 27. september 2023 Synes det er helt «tørke». Har ikke solgt en eneste ting på Tise, og nesten ikke på finn heller. Anonymkode: 1172d...0ec
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #34 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Synes det er helt «tørke». Har ikke solgt en eneste ting på Tise, og nesten ikke på finn heller. Anonymkode: 1172d...0ec det er ikke tørke. Jeg har solgt 20 plagg og gjenstander på finn og tise bare de siste par ukene. Anonymkode: 4e632...79e 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #35 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Synes det er helt «tørke». Har ikke solgt en eneste ting på Tise, og nesten ikke på finn heller. Anonymkode: 1172d...0ec Enig! Det siste året har jeg solgt null, alle årene før; masse. Anonymkode: 42655...0de 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #36 Skrevet 28. september 2023 Jeg selger mye på finn og tise. Foretrekker å sende, og at folk benytter seg av betalingsløsningen disse sidene har. Da trenger jeg bare å pakke inn varen, skrive på en kode også legge den ut i nabolagets pakkeboks (hvis det er posten) eller henge den på postkassa (hvis det er helt hjem). Hater når folk sier de skal hente varen, det er nesten ingen som faktisk møter opp. Orker ikke sitte hjemme og vente på folk. Har også vært et par som har spurt om de kan få komme inn å prøve plagg, de blir glatt avvist (de hadde selvfølgelig fått prøve om det var snakk om f.eks. en brudekjole, men i de tilfellene folk har spurt har det vært snakk om f.eks. en genser fra H&M til 50kr)… Anonymkode: 5440c...e3c 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #37 Skrevet 7. oktober 2023 Jeg syns det er veldig greit å selge på Finn. Bruker Fix ferdig, eller hva den tjenesten deres heter. Våren pakker jeg i en plastpose jeg har på lager eller godt med papir, skriver på koden jeg får oppgitt fra Finn og enten henger på postkassen eller leverer i butikk, alt etter hvilken ffraktløshing som er bestilt. Det er ikke mye styr, syns jeg. Jeg har ikke solgt noe på tise Anonymkode: cf2f5...d05 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå