AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Jeg er født i krepsen sitt stjernetegn. Vet nårtid jeg er født på døgnet.. noen som vet hvordan man Finner ut hva man har asedanten i ? Anonymkode: 3ea2d...db8
Heydayotheinterweb Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Det heter "ascendant". Det hjelper lite å vite tidspunktet om du ikke vet breddegradden du er født på og lengdegraden.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Det er mange nettsider hvor du kan legge inn egne opplysninger og få beregnet din fødsel zodiac. F.eks Free Astrology Birth Chart Report (cafeastrology.com) eller søk på free natal chart. Om du ikke vet fødseltidspunktet og er født i Norge på sykehus, så finner du det på din side på helsenorge.no - så lenge du ikke er født før ca 1965? Anonymkode: b0b58...f61
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Heydayotheinterweb skrev (18 timer siden): Det heter "ascendant". Det hjelper lite å vite tidspunktet om du ikke vet breddegradden du er født på og lengdegraden. Shitt ! Hehe. Vært trøtt når jeg har skrevet=O men uansett jaa..jeg blir aldri å kunne vite breddegraden og lengdegraden 😅 Anonymkode: 3ea2d...db8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er mange nettsider hvor du kan legge inn egne opplysninger og få beregnet din fødsel zodiac. F.eks Free Astrology Birth Chart Report (cafeastrology.com) eller søk på free natal chart. Om du ikke vet fødseltidspunktet og er født i Norge på sykehus, så finner du det på din side på helsenorge.no - så lenge du ikke er født før ca 1965? Anonymkode: b0b58...f61 Kult ! Har ikke vært klar over det så takk for Helsenorge tipset Skal sjekke ut sidene du nevner her. Takker Anonymkode: 3ea2d...db8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 Du trenger klokkeslett og by du er født i for å finne ut av det. Anonymkode: aa3d9...576
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå