Bålkaffe Skrevet 14. februar 2022 #1 Del Skrevet 14. februar 2022 Jeg var medlem i TL-klubben når jeg var i ungdommen og her om dagen tenkte jeg på en bok jeg tror jeg leste som jeg fikk derfra. Den handlet om ei jente som kanskje flytta til et nytt sted? Hun var mye alene og hadde en fantasivenn som het noe som Argent eller Argentum. Jenta havna selvfølgelig i endel problemer, og samtidig som vi kunne delta i hennes historie, så deltok vi også i historien til denne fantasivennen hennes, for jenta var så usikker på seg selv at hun måtte ha et forbilde som var totalt ulik henne. Mener broren hennes forsvant, som utløste en leteaksjon fra jenta sin side? Er det noen som husker denne? Vil finne navnet på denne boka og se om jeg får tak i denne boka igjen. Takk for eventuell hjelp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Del Skrevet 14. februar 2022 @Snabeltann vet kanskje? Anonymkode: 6420c...38d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 14. februar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): @Snabeltann vet kanskje? Anonymkode: 6420c...38d Fant mange av TL bøkene der, men problemet er at tittelen på boka er HELT borte fra hukommelsen, jeg har ingen aning om jeg har scrolla forbi den eller ikke. 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Del Skrevet 14. februar 2022 Bålkaffe skrev (3 minutter siden): Fant mange av TL bøkene der, men problemet er at tittelen på boka er HELT borte fra hukommelsen, jeg har ingen aning om jeg har scrolla forbi den eller ikke. 😬 Forstår. Men Snabeltann husker kanskje boken? Anonymkode: 6420c...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 14. februar 2022 #5 Del Skrevet 14. februar 2022 Husker kjempemange, og har en stor kasse med disse bøkene, men akkurat denne husker jeg ikke 😕 Beklager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 14. februar 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 14. februar 2022 Snabeltann skrev (5 timer siden): Husker kjempemange, og har en stor kasse med disse bøkene, men akkurat denne husker jeg ikke 😕 Beklager. Aw chucks. Skal fortsette å søke i den linken jeg fikk inatt, og sjekke boklagrene hjemme hos foreldrene mine, er jeg heldig, så ligger den i en boks på loftet eller i kjelleren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #7 Del Skrevet 14. februar 2022 Husker du ca hvilket år denne boka var fra? Jeg var medlem i TL-klubben fra ca 1992/3 til 1996/7 og bøkene er såvidt jeg vet ikke kastet, men ligger pakket ned hos foreldrene mine. Anonymkode: d468f...968 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #8 Del Skrevet 14. februar 2022 Bålkaffe skrev (12 timer siden): Jeg var medlem i TL-klubben når jeg var i ungdommen og her om dagen tenkte jeg på en bok jeg tror jeg leste som jeg fikk derfra. Den handlet om ei jente som kanskje flytta til et nytt sted? Du TROR du leste en bok? Hun flyttet KANSKJE? Du skriver på en veldig forvirrende måte. Anonymkode: 70236...6c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 14. februar 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du TROR du leste en bok? Hun flyttet KANSKJE? Du skriver på en veldig forvirrende måte. Anonymkode: 70236...6c2 Ja, jeg er altså usikker på hvor boka kom fra, hva handlingen var og om den faktisk eksisterer, fordi du har vel hørt om denne teorien: https://en.wikipedia.org/wiki/False_memory 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #10 Del Skrevet 15. februar 2022 De mystiske lysglimtene av Ann Coburn? Står litt om den på engelsk her. Her kan du se bilde av den norske utgaven, og den har også kommet i denne nyutgaven i Girlit-klubben ti år senere. Finnes sikkert på Finn, Bookis, eller i en bruktbutikk i nærheten om du er heldig 😊 Anonymkode: 3fbb5...a5a 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 16. februar 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De mystiske lysglimtene av Ann Coburn? Står litt om den på engelsk her. Her kan du se bilde av den norske utgaven, og den har også kommet i denne nyutgaven i Girlit-klubben ti år senere. Finnes sikkert på Finn, Bookis, eller i en bruktbutikk i nærheten om du er heldig 😊 Anonymkode: 3fbb5...a5a Åååååååååh, DER ER'N!! Takk så utrolig mye!!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå