Gå til innhold

Alder, depresjon og lite felles

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i ett forhold med en mann som er 20 år eldre. Jeg er blant annet gamer, typisk litt sær i 20åra ifht til serier osv, jeg trener en idrett som tar mye tid, samtidig som jeg driver med vektløfting. Han har nettopp flyttet til samme by, har over lengre tid vært svært deprimert og det virker som om hele omstillingen er tøff. Vi har igrunn svært lite til felles, og nær vi prøver å finne på ting, så er det så lite vi egentlig gjør. Mye av tiden blir tilbragt foran tvn, stort sett daglig. 

Han er en mye mer emosjonell person enn jeg er. Jeg krever ikke at vi må kose, kline, ha sex osv daglig. Min form for kvalitetstid kan feks være gaming på hver vår pc. 

Depresjonen og måten han snakker nedlatende om seg selv gjør ting enda vanskeligere. Jeg blir helt ærlig sliten, og skulle ønske det var litt mer liv. Jeg er i 20åra, jeg vil gjøre morsomme ting, reise osv. Han har barn i utlandet, som krever at ferier går stort sett dit. 

Men vi støtter hverandre og har hjulpet hverandre og bryr oss. Men noen ganger lurer jeg på hvordan dette skal gå. Jeg vil i tillegg muligens ha barn i 30 åra, han vil ikke. Føler alt er på vei til å rakne, spesielt nå når jeg har søkt utdanninger rundt om kring i landet. 

Anonymkode: ec352...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj! Oj! Oj! Dette lover ikke bra!
Jeg håper for hans del at han ikke invisterer emosjonelt i deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...