Gå til innhold

Moweo bedside crib - madrass og laken??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi begynner å nærme oss termin, og har nettopp satt ihop en bedside crib fra Moweo. Det er den hvite versjonen, så madrassen (eller er det en madrass? den er jo kjempetynn og steinhard) er mer eller mindre oval. Hvor får man tak i laken til denne madrassen? Det er en madrass, sant? 😬

Anonymkode: 1c6f2...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte den i grå - så vet ikke om det er helt likt. Madrassen syns jeg er helt ok, babyer skal ikke ha for myke madrasser i begynnelsen. Vi kjøpte tisselaken på Jysk og har stretchlaken i str 50x90(tror jeg det er), og det funker og ser helt bra ut selvom madrassen ikke er helt firkanta. 

Anonymkode: fdf07...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor stor madrassen er men ville bare kjøpt et vanlig firkantet stretchlaken i ca. samme størrelse og tatt rundt :)

Anonymkode: 53083...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en vanlig skummadrass og skjærte til. Syns også madrassen som fulgte med var horribel, tenk å sove på den, stakkars baby! Bruker vanlig sprinkelsengtrekk på, trekker det godt under madrassen, holder seg godt på plass 🙂

Anonymkode: 4d227...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme situasjon! Skal kjøpe en rimelig skumgummi på Jysk eller ikea og skjære til. På vår var det også et plasttrekk innerst utenpå den tynne madrassen. Synes det virket skummelt mtp luft og klamt. Nei, det ryker 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle til å anbefale skummgummi-madrass fra jysk (eller Stoff og stil / selfmade, de selger også). Men ser jeg er nummer tre her. 😅

Anonymkode: eb7c7...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...