AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Del Skrevet 13. februar 2022 Jeg har høy bmi, og vektnedgang er jo et tema i seg selv, som også jobbes med. Men! Tjukkas som jeg er, så er rumpa mi så flat som du kan få den. Bortsett fra ei lita hump akkurat der ryggflesk møter rumpesprekk, så går det loddrett fra skuldre og rett ned til lårene. Bredden skal jeg ikke si noe på, riktignok. Så, finnes det noe lurt jeg kan begynne med for å få litt mer juice i musklene langt inni der? Si jeg begynner med 30 squats pr dag - er dette nok til å etterhvert få en effekt? Jeg skjønner også at sprettrumpe-drømmen er milevis unna, men jeg skulle så gjerne ønske at jeg hadde nooe fyll i bakdelen, det ser jo helt ute av proporsjoner ut for øyeblikket. Anonymkode: 70533...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 13. februar 2022 #2 Del Skrevet 13. februar 2022 Trøkk i deg proteinpulver og gå til fysioterapeut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Del Skrevet 13. februar 2022 Du må nok fram med tung styrketrening; Knebøy, markløft, RDL, glute bridge - med vekter. Anonymkode: 63a04...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Del Skrevet 13. februar 2022 Heydayotheinterweb skrev (4 minutter siden): Trøkk i deg proteinpulver og gå til fysioterapeut? Hva har proteinpulver og fysioterapeut med flat rumpe å gjøre? Anonymkode: 70533...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 13. februar 2022 #5 Del Skrevet 13. februar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva har proteinpulver og fysioterapeut med flat rumpe å gjøre? Anonymkode: 70533...aff Proteinpulver gir deg muskelmasse (som også fjerner fettet) og en fysioterapeut kan gi råd om hvilke øvelser man må gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Del Skrevet 13. februar 2022 Genetisk, det gjelder alt av kroppsdeler. Jeg vil ut fra din beskrivelse tippe du har store bryst? Min samboer er noe flat i rompa, men store bryst. Har sett hennes kroppstype flere ganger. Du kan trene så mye du vil, det vil hjelpe noe, men ikke bli lurt av å tro at du vil få sprett gymbunny rompe. Du er flott som du er Anonymkode: fadbc...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 15. februar 2022 #7 Del Skrevet 15. februar 2022 Heydayotheinterweb skrev (På 13.2.2022 den 23.06): Trøkk i deg proteinpulver og gå til fysioterapeut? Tåpelig forslag. Du har tydeligvis ikke greie på trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 15. februar 2022 #8 Del Skrevet 15. februar 2022 Heydayotheinterweb skrev (På 13.2.2022 den 23.15): Proteinpulver gir deg muskelmasse (som også fjerner fettet) og en fysioterapeut kan gi råd om hvilke øvelser man må gjøre Det må mer enn proteinpulver for å få større muskelmasse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå