AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Del Skrevet 13. februar 2022 Kanskje om jappetida osv... Eller er det slutt nå? Anonymkode: 529e4...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Del Skrevet 14. februar 2022 Håper det! Gleder meg allerede til 80-talls frisyrene! 😄 Anonymkode: 2e10c...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Del Skrevet 14. februar 2022 Håper det blir mer! 👏🏻 Anonymkode: 43ae1...f94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. februar 2022 #4 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Håper det! Gleder meg allerede til 80-talls frisyrene! 😄 Anonymkode: 2e10c...d1e Du så allerede at Anna var kledd i typisk 80 tallsklær med collegegenser og "mom" jeans. Jeg visste at hun kom til å få tvillinger da hun knakk det egget med 2 plommer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Del Skrevet 14. februar 2022 Djungelvrål skrev (3 timer siden): Du så allerede at Anna var kledd i typisk 80 tallsklær med collegegenser og "mom" jeans. Jeg visste at hun kom til å få tvillinger da hun knakk det egget med 2 plommer. Jepp, ikke veldig subtilt. 🤣 Anonymkode: 43ae1...f94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 14. februar 2022 #6 Del Skrevet 14. februar 2022 Ja det håper jeg 😊 Da måtte den vel handle om jappetida og krakket som kom på slutten av 80 tallet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 15. februar 2022 #7 Del Skrevet 15. februar 2022 jordbær86 skrev (På 14.2.2022 den 22.57): Ja det håper jeg 😊 Da måtte den vel handle om jappetida og krakket som kom på slutten av 80 tallet. I 2. episode sier Ingrid Nyman (Pia Tjelta) at "barnebarna våre vil vokse opp med en velstand vi aldri har sett." (fra 29:30) De store oljefunnene i Nordsjøen førte til velstandsvekst både for den norske stat og for privatpersoner. Mange tjente mye penger, og det personlige forbruket økte. Den kraftige høykonjunkturen ledet til jappetiden, som igjen førte til krise og krakk. Selv om vi nå har fått "en velstand vi aldri har sett", så er vi også blitt mer utsatt for svingninger i oljepris og internasjonal økonomi. Det ville derfor være naturlig at jappetiden ble en sentral del av en eventuell sesong 3 av Lykkeland. Det skal bli interessant å se hva NRK bestemmer seg for å gjøre. Jeg håper det blir en ny sesong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #8 Del Skrevet 16. februar 2022 jordbær86 skrev (På 14.2.2022 den 22.57): Ja det håper jeg 😊 Da måtte den vel handle om jappetida og krakket som kom på slutten av 80 tallet. Jeg tror den vil fokusere mer på tragedien og etterspillet av den. Masse ofre av ulykken som aldri ble funnet fordi havbunnen ble dekket av boreslam da de fortsatte drillingen kun dager etterpå og det enorme dekningsarbeidet for å unngå erstatningskrav. Den dag i dg er det fortsatt ingen gode svar på hvorfor ulykken skjedde og hvem som har ansvaret for den. Anonymkode: d11f7...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #9 Del Skrevet 16. februar 2022 Nei. Jeg følte de "lukket hele serien" ved å hoppe 3 år frem i tid - vise at de senket plattformen, at Anna klarte seg som enke, og tiraden hennes om at vi ble for grådige før hun kastet roser på vannet med barna. jeg likte denne serien veldig godt, men den skulle vise oppstarten av oljeeventyret igjennom øynene til fire unge mennesker og det har den nå gjort. Selv om jeg likte s 2 føltes det som mye hopping og at vi gikk glipp av ting. Det føles som det er en s mellom 1 og 2 jeg ikke har sett. Jeg tenker at av og til er det best å gi seg på topp Anonymkode: abfa3...4dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #10 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 16.2.2022 den 20.36): Nei. Jeg følte de "lukket hele serien" ved å hoppe 3 år frem i tid - vise at de senket plattformen, at Anna klarte seg som enke, og tiraden hennes om at vi ble for grådige før hun kastet roser på vannet med barna. jeg likte denne serien veldig godt, men den skulle vise oppstarten av oljeeventyret igjennom øynene til fire unge mennesker og det har den nå gjort. Selv om jeg likte s 2 føltes det som mye hopping og at vi gikk glipp av ting. Det føles som det er en s mellom 1 og 2 jeg ikke har sett. Jeg tenker at av og til er det best å gi seg på topp Anonymkode: abfa3...4dc Jeg håper på en sesong tre, men jeg er likevel enig i det du skriver her: Dette føltes som siste episode. Anonymkode: 43ae1...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #11 Del Skrevet 18. februar 2022 Det føltes som en avslutning, men jeg håper de fortsetter. Kanskje ta opp hvordan det gikk med nordsjødykkerne. Synes det er veldig trist at disse sterke, dyktige unge guttene ble ofret for at Norge skulle bli rikt, for så å ikke få oppreising. Serien legger opp til en slik vinkling, siden det stadig er diskusjoner om hvor dypt de kan dykke, hvordan de presser grenser osv Anonymkode: d4490...434 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #12 Del Skrevet 18. februar 2022 Noen spurte på nrk sin Facebook-side, der svarte de at det ikke var tatt noen avgjørelse på om det ble flere sesonger. Jeg krysser fingrene for en til. Selv om det ikke blir det samme uten Jonathan. Anonymkode: 05305...675 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #13 Del Skrevet 19. februar 2022 Produsenten av Lykkeland, Synnøve Hørsdal, virker til å være veldig interessert i en ny sesong. I et intervju sa hun at sesong 1 var som barndommen, sesong 2 var som ungdommen, og at man håper på å få gå videre med det. Så vi får krysse fingrene! https://www.nrk.no/kultur/slik-er-alexander-kielland-ulykken-dramatisert-for-forste-gang-1.15765180 Fra ca. 1:10:50 Anonymkode: ad1d7...011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 28. februar 2022 #14 Del Skrevet 28. februar 2022 Håper, men tror egentlig ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #15 Del Skrevet 6. juli 2022 Leste nå at sesong 3 er planlagt sendt i 2024 😊👍 Anonymkode: 529e4...10e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå