AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Har ei jente på snart 3 år som skal få seg en god barnehagesekk, tenker spesielt på at den må være god på turer de skal på. Et stort pluss om den også er jentete, siden hun liker litt "typiske" jentefarger og motiver. Anonymkode: f681c...0cc
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #2 Skrevet 13. februar 2022 Bergans Nordkapp. Anonymkode: f44a7...4cf
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 Vi har hatt sekker fra Beckmann til begge våre. Veldig fornøyd med hvordan de sitter på ryggen og at de har hoftebelte og bryststropp. Også er det søte motiv som barna liker:) det er den typen som du finner nederst på side her. https://beckmann.no/barnehage/ Anonymkode: 83ad0...f1c
atropos Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 Her har lillebror på tre mammut first zip (tror jeg den heter) storesøster på fem har bergans lilletind. vi er fornøyde med begge disse modellene. Det viktigste er å ha bryststropp og plass til det de trenger på turen.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 Hoftebelte og bryst stropp er viktige elementer i fht belastning når sekken brukes. De bærer ikke så mye når de er 3 år, men ved å ha Hoftebelte vil ryggen spares for den vekta som er. Barn skal bære tungt på ryggen i mange år, så en investering i Hoftebelte er ikke dumt. Hvilket merke sekken har er for vår del av mindre betydning Anonymkode: 9f21f...952
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Skrevet 13. februar 2022 Veldig fornøyd med Bergans Nordkapp til begge mine. Den rommer det de har behov for på turdager i barnehagen (sitteunderlag, matboks, drikkeflaske, evt. termos, ekstra votter og ekstra genser), men ikke så mye mer enn det. Anonymkode: f33af...edf
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 Vi har bergans ruffen til begge barnehagebarna. Den ble anbefalt av barnehagen pga det mange over her nevner; hoftebelte, bryststropp og god polstring over skuldrene. Opplever at den er svært god å bære og ser andre med feks fjellreven og andre typer uten bryststropp går med ene selen ned på armen og sekken på snei. Men minuset er at den ikke har glidelås men må «snurpes igjen». Det gjør den litt uoversiktlig for barna. Ofte når vi familien er på tur så leter barna etter noe (votter feks) i sekken og finner det ikke fordi de ikke ser alt og må lete med hånda. Da savner jeg en sekk med glidelås rundt hele, det er mer oversiktelig. Men at den er god å bære er viktigst, spesielt for meg som har mine i friluftsbarnehage så sekkene blir mye brukt! Anonymkode: 9f4de...f6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå