Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele mitt arbeidsliv jobbet i oljebransjen. I 2019 ble jeg nedbemmannet, men jeg fikk jobb fast jobb i kommunen etter kort tid, og rakk aldri gå arbeidsledig.

Følte meg som verdens heldigste, og jeg var jo heldig. Men nå kjeder jeg meg, og tar meg i å savne bransjen jeg var i. Alt mangfoldet, vi var flere tusen ansatte, spennende prosjekter, alltid noe nytt å lære eller å engasjere seg i. Jeg er nå fastlåst i en stilling et sted det ikke er mulig å klatre, det er også et litt snevert felt og lite arbeidsmiljø. 

Det utlyses nå stadig stillinger jeg kunne tenke meg i den gamle jobben. Men jeg husker jo hvor fælt det var å miste jobben-og skjønner ikke helt hvorfor jeg i det hele tatt tenker tanken på å gå tilbake….

Noen som har gått fra trygg jobb til mindre trygg jobb? Jeg var heldig og fikk jobb raskt forrige gang jeg mistet jobben, ikke sikkert jeg er like heldig igjen( har en god CV og bakgrunn, men likevel)

Kan jo også ta med at jeg nå har 150k lavere årslønn. Mulig det ubevisst spiller en større rolle enn jeg innbiller meg…

Anonymkode: 2decc...18d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitive søk deg over på mer interessante jobber.

Anonymkode: 2963b...1e8

Skrevet

Hadde absolutt søkt på mer interessante jobber. Ingen vet hva fremtiden bringer uansett, er bare å kjøre på og gjøre det du har lyst mest til :) Ting ordner seg alltids uansett når man har en god CV. 

Anonymkode: a0f53...588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...