Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går mot et brudd for oss og jeg ser egentlig ingen vei tilbake. Prøver likevel å få det til å fungere.

Lurer derfor på når visste dere at bruddet var et faktum? Hva var vendepunktet for dere?

Anonymkode: 618a3...973

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det går mot et brudd for oss og jeg ser egentlig ingen vei tilbake. Prøver likevel å få det til å fungere.

Lurer derfor på når visste dere at bruddet var et faktum? Hva var vendepunktet for dere?

Når jeg var glad for at han ikke var hjemme, at det var lettere å være med barnet alene og tanken på å ha sex med han var forferdelig.

Anonymkode: 21fe3...8ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når jeg var glad for at han ikke var hjemme, at det var lettere å være med barnet alene og tanken på å ha sex med han var forferdelig.

Anonymkode: 21fe3...8ae

Har passert dette føler jeg…

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har passert dette føler jeg…

Da tenker jeg du kan sette spikeren i kisten

Anonymkode: ae4a4...39c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da tenker jeg du kan sette spikeren i kisten

Er det ingen vei tilbake når vi har kommet så langt?

Skrevet

Er du dame? Kjenn i magen. Elsker du han? Er det vondt uten han?

Anonymkode: 004d1...453

Skrevet

Jeg har følt det lenge, men jeg ønsker ikke at det skal ta slutt men han vil ikke mer. Jeg ville kjempe mer og hadde håpt vi skulle komt oss gjennom krisa....💔

Anonymkode: 955d3...867

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er du dame? Kjenn i magen. Elsker du han? Er det vondt uten han?

Anonymkode: 004d1...453

For å være ærlig så vet ikke helt hva å elske ham betyr. Har omtanke og vil ham vell, men har aldri kjent på «elske», føle meg bra nok, osv. 

Det vil uten tvil være trist om vi ikke får til familieprosjektet og det vil gjøre vondt at noen andre får det til sammen med ham. 

Skrevet

Jeg hadde null seksuelle følelser for ham. Jeg ble sliten bare han begynte å snakke. Vi kranglet om absolutt alt. Det skjedde faktisk ved at han i sinne sa han ville slå opp fordi jeg var en så jævla bitch osv osv. og etter vi roet oss sa jeg "det med brudd er kanskje ikke så dumt". Vi prøvde MYE med samlivsterapeut og alle mulige teknikker, men bare mistet helt interessen. Han mislikte alt ved meg, jeg mislikte alt ved ham. Vi hadde jo hyggelige perioder, men det endte ofte i krangling.

Det høres ikke ut som om du er lykkelig lenger, TS. Bare forbered deg og ta praten. Hvis du tror han reagerer dårlig, er det fint om du har et sted du kan dra så han får fordøyet det litt.

Anonymkode: 8d4fd...826

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

For å være ærlig så vet ikke helt hva å elske ham betyr. Har omtanke og vil ham vell, men har aldri kjent på «elske», føle meg bra nok, osv. 

Det vil uten tvil være trist om vi ikke får til familieprosjektet og det vil gjøre vondt at noen andre får det til sammen med ham. 

Å elske er noe du velger å gjøre. Det er ikke en følelse. Forelskelse er en følelse, mens å elske er et valg.

Anonymkode: cee22...412

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Å elske er noe du velger å gjøre. Det er ikke en følelse. Forelskelse er en følelse, mens å elske er et valg.

Tusen takk, så da mener du det er mitt valg at familien ikke lykkes?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Begge deler er følelser. Alt vi gjør er knytta opp til valg, men det er ikke så lett å si hva som evt fører til følelsen av å elske noen. 

Anonymkode: a0004...241

Skrevet

Du vet det er over så hvorfor gidde?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Absolutt ikke enig her. Å elske et en følelse, og følelser kan en vanskelig kontrollere!! 

• Liker 3
Skrevet
Campine skrev (Akkurat nå):

Absolutt ikke enig her. Å elske et en følelse, og følelser kan en vanskelig kontrollere!! 

Enig! Man kan ikke velge å elske noen

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Den dagen jeg stilte samme spørsmål

Anonymkode: 273bf...d74

Skrevet

Skjønte at jeg var ferdig mentalt, når jeg ikke lenger gledet meg til å se han, og synes tiden UTEN han var bedre enn tiden MED han. Når vi var sammen, gledet jeg meg bare til han dro, så jeg fikk være alene. Men jeg brukte så lang tid på å gå fra han, fordi jeg var usikker, så jeg måtte skrive en liste til meg selv, over alt som ikke fungerte og en liste over fordeler med å være singel, som påminnelse når jeg ble usikker igjen.

Anonymkode: c60fe...196

Skrevet

Man velger å bo sammen med mannen. Man velger ikke å bo sammen med barna. Du har familien med barna alene. Familien er ikke brutt, om man velger bort mannen. 

Anonymkode: 5532e...9db

Skrevet
Campine skrev (11 timer siden):

Tull.

Forelskelse er en følelse som kommer og går. Man kan ikke styre over en forelskelse. Man kan derimot styre hvem man elsker, slik er det bare. Om du ikke er enig så har du vel bare ikke forstått hva det vil si å elske ennå.

Vi har fem kjærlighetsspråk:

- tid sammen

- fysisk nærhet

- gaver

- anerkjennende ord

- tjenester

Du vet sannsynligvis selv hva som skal til for at du skal føle deg elsket, det er ditt kjærlighetsspråk. Du velger selv hvor mye du vil gi tilbake av dette, og når partneren din føler seg elsker, så vil vedkommende trekkes til deg. Derfor er det å elske noe man velger, og ingenting annet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tull.

Forelskelse er en følelse som kommer og går. Man kan ikke styre over en forelskelse. Man kan derimot styre hvem man elsker, slik er det bare. Om du ikke er enig så har du vel bare ikke forstått hva det vil si å elske ennå.

Vi har fem kjærlighetsspråk:

- tid sammen

- fysisk nærhet

- gaver

- anerkjennende ord

- tjenester

Du vet sannsynligvis selv hva som skal til for at du skal føle deg elsket, det er ditt kjærlighetsspråk. Du velger selv hvor mye du vil gi tilbake av dette, og når partneren din føler seg elsker, så vil vedkommende trekkes til deg. Derfor er det å elske noe man velger, og ingenting annet.

Det er ingen automatikk i at man elsker vedkommende som bruker ens foretrukne kjærlighetsspråk, selv om det er mer sannsynlig. 

Anonymkode: a0004...241

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...