Gå til innhold

Fra i morgen av skal jeg gå 100% inn for å bli den beste versjonen av meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente 24 år her. Jeg er så LEI av å være den jenta som alltid blir oversett, og alltid er det kollegaene/vennene mine som får oppmerksomhet av det motsatte kjønn. Jeg merker også at folk er mye snillere mot mine pene venner. Hvordan menn oppfører seg når de er rundt ei vakker jente og en OK jente er helt sinnsykt.

Jeg ser ikke etter validasjon av det motsatte kjønn, men det er noe med at man vet man har the power til å intimidere hvem som helst bare pga utseendet. Når mennesker oppfører seg slik mot deg pga utseendet, så er det jævlig deilig å være den som har "makten" og ta litt "igjen".

Jeg er 10kg for mye, så dette er det jeg skal gå ned. Samtidig skal jeg ta tran, såklart spise sunt, og trene. Alt dette gjør jeg jo forsåvidt nå, men har aldri gjort det for en spesifikk mål. Hvem er med meg?! VI har bare ett liv, og vi kan få til HVA som helst!

Anonymkode: 49eff...a09

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kjære deg. Om du ønsker å endre på noe i livet ditt, må du gjøre det for din egen del, ikke som en slags underlig hevnaksjon mot andre. Dette opplegget er dømt til å mislykkes med den vinklingen der. Jobb målrettet og tenk langsiktig og hold fokus på deg selv, så har du en sjanse. 

Anonymkode: ab09c...f2a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Uff, kjære deg. Om du ønsker å endre på noe i livet ditt, må du gjøre det for din egen del, ikke som en slags underlig hevnaksjon mot andre. Dette opplegget er dømt til å mislykkes med den vinklingen der. Jobb målrettet og tenk langsiktig og hold fokus på deg selv, så har du en sjanse. 

Anonymkode: ab09c...f2a

jeg gjør det jo for meg selv. Jeg gjør det for selvtilliten sin del, og at jeg skal føle meg vel og bra i kroppen min hele tiden. Nå føler jeg at det er så ille at det er dager der jeg ikke vil ut av huset fordi jeg føler meg så stygg

Anonymkode: 49eff...a09

Skrevet

Har det på samme måte. Jeg er hun «stygge» i venninnegjengen.. Blir ignorert av gutter mens de faller som fluer for venninnene mine. Har fått høre så sykt mange gangwr at jeg er hun stygge.. Spiser sunt og trener og har allerede gått ned 5 kg på 2 måneder. Håper du og når målet ditt!

Anonymkode: 301f6...463

Skrevet

Off så tragisk.

Beklager å si det, men her er det nok personligheten du bør jobbe med først og fremst.

Selv får jeg plenty av oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, og det er jo nettopp fordi jeg har et liv og egne interessert og meninger, og ikke går rundt og tror at menn er så idiotiske som det du skisserer her.

Kvinner (og menn) som er opptatt av utseendet, er det dølleste som finnes, av alt på jord. 

Anonymkode: a3174...44a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har det på samme måte. Jeg er hun «stygge» i venninnegjengen.. Blir ignorert av gutter mens de faller som fluer for venninnene mine. Har fått høre så sykt mange gangwr at jeg er hun stygge.. Spiser sunt og trener og har allerede gått ned 5 kg på 2 måneder. Håper du og når målet ditt!

Anonymkode: 301f6...463

Ja, jeg også har fått høre at jeg er stygg. Hjalp det å slanke seg? Nei, jeg var allerede slank.

Betydde dette at ikke folk syntes jeg var pen? Nei, det var vel gjerne nettopp fordi jeg var pen at folk sa at jeg var stygg.

Det er trist og tragisk å lese om kvinner som tilsynelatende ikke har en eneste interesse eller mening eller verdi i livet utover å være slank og pen. Hvor lenge varer det liksom? Det går over. Og hva oppnår man? Masse slibrigheter og trakassering. 

Dette velger dere selvfølgelig helt selv, men tenk nå i det minste gjennom hvorfor dere ikke har annet i livene deres enn hvordan dere ser ut. Liker dere selv å henge med airheads som står foran speilet eller knasker gulrøtter og som aldri smiler og som ikke vet et pip om noe?

Skrevet

Tror jeg forstår hva ts mener. Hun gjør det for seg selv, for å få et bedre liv og for å få der bedre med seg selv. Og så vil hun si litt "fuck you" inni seg ved å bli en bedre person etter å ga jobbet en stund med seg selv både fysisk og psykisk. 

Kan godt bli med på det jeg, det funker! Jeg gjorde noe lignende når jeg var yngre. Gikk ganske mye ned i vekt, og "plutselig" ville en fyr jeg likte tidligere bli kjent med meg. Men da var det allerede for sent, for jeg hadde i mellomtiden mistet intr og blitt betatt av en annen. 

Den følelsen av å se mitt tidligere crush skuffet over at jeg avviste han var faktisk veldig tilfredsstillende. Selv om jeg på ingen måte viste det eller sa det. Men det føltes godt inni meg. 

Jeg er med, ts!

Anonymkode: cdd48...cf7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror jeg forstår hva ts mener. Hun gjør det for seg selv, for å få et bedre liv og for å få der bedre med seg selv. Og så vil hun si litt "fuck you" inni seg ved å bli en bedre person etter å ga jobbet en stund med seg selv både fysisk og psykisk. 

Kan godt bli med på det jeg, det funker! Jeg gjorde noe lignende når jeg var yngre. Gikk ganske mye ned i vekt, og "plutselig" ville en fyr jeg likte tidligere bli kjent med meg. Men da var det allerede for sent, for jeg hadde i mellomtiden mistet intr og blitt betatt av en annen. 

Den følelsen av å se mitt tidligere crush skuffet over at jeg avviste han var faktisk veldig tilfredsstillende. Selv om jeg på ingen måte viste det eller sa det. Men det føltes godt inni meg. 

Jeg er med, ts!

Anonymkode: cdd48...cf7

Hva hvis du ikke hadde mistet interessen for han da? Ville du virkelig hatt en sånn idiot?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg også har fått høre at jeg er stygg. Hjalp det å slanke seg? Nei, jeg var allerede slank.

Betydde dette at ikke folk syntes jeg var pen? Nei, det var vel gjerne nettopp fordi jeg var pen at folk sa at jeg var stygg.

Det er trist og tragisk å lese om kvinner som tilsynelatende ikke har en eneste interesse eller mening eller verdi i livet utover å være slank og pen. Hvor lenge varer det liksom? Det går over. Og hva oppnår man? Masse slibrigheter og trakassering. 

Dette velger dere selvfølgelig helt selv, men tenk nå i det minste gjennom hvorfor dere ikke har annet i livene deres enn hvordan dere ser ut. Liker dere selv å henge med airheads som står foran speilet eller knasker gulrøtter og som aldri smiler og som ikke vet et pip om noe?

Jævlig lett å si når man har utseendet med seg. Det er som å si at penger ikke betyr noe,  for man har nok av dem. Penger betyr mye for de som er fattige. Du vet ikke hvordan det er å være stygg.

Anonymkode: 2faf8...2ea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jævlig lett å si når man har utseendet med seg. Det er som å si at penger ikke betyr noe,  for man har nok av dem. Penger betyr mye for de som er fattige. Du vet ikke hvordan det er å være stygg.

Anonymkode: 2faf8...2ea

Nei, men jeg vet jo at det ikke har med utseendet å gjøre i alle fall, men med personligheten. Hvordan ellers skulle man klare å se hvor pent/stygt et menneske er, bare ved å lese innleggene her inne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...