Gå til innhold

Kjæresten gleder seg til å få besøk av meg, men jeg kan ikke komme likevel… Vil ikke såre henne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har lenge snakka om at jeg skal komme og besøke henne i uke 8, men av personlige grunner passer det ikke likevel… Vi har aldri møttes før, så hun har gleda seg veldig til å møte meg, hun har gått og venta på det så lenge, og jeg vet at hun kommer til å bli veldig såra og lei seg dersom jeg sier at jeg ikke kan komme likevel… Jeg er redd for at hun skal bli så såra og skuffa at hun slår opp med meg… Jeg føler at jeg er en dårlig kjæreste dersom jeg avlyser noe vi har snakka om og planlagt i flere måneder… Hvordan kan jeg si det til henne uten at hun blir altfor lei seg? Avstandsforhold er faen meg ikke lett!

Anonymkode: bdc74...76f

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det kommer kommer helt an på hva den personlige grunnen er. Dødsfall i nær familie skjønner jo de aller fleste, er det derimot katta til fetter Anton så ligger du nok dårlig an. 

Klart hun blir såret og lei seg! Uansett hva grunnen er, det eneste du kan gjøre er å fortelle sannheten og så må du gjøre henne 110% trygg på at det ikke handler om henne eller at du er usikker på forholdet, for det kan jeg garantere deg at hun kommer til å tro.

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg og kjæresten min har lenge snakka om at jeg skal komme og besøke henne i uke 8, men av personlige grunner passer det ikke likevel… Vi har aldri møttes før, så hun har gleda seg veldig til å møte meg, hun har gått og venta på det så lenge, og jeg vet at hun kommer til å bli veldig såra og lei seg dersom jeg sier at jeg ikke kan komme likevel… Jeg er redd for at hun skal bli så såra og skuffa at hun slår opp med meg… Jeg føler at jeg er en dårlig kjæreste dersom jeg avlyser noe vi har snakka om og planlagt i flere måneder… Hvordan kan jeg si det til henne uten at hun blir altfor lei seg? Avstandsforhold er faen meg ikke lett!

Du bør jo ha en svært god grunn, men det regner jeg med at du har?

Anonymkode: 78443...c79

• Liker 1
Skrevet

Hva er grunnene din, da? 

Og setter du ny tid som du vet du kan komme? 

Anonymkode: b4ab2...632

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere har vel i utangspunktet ikke et forhold om dere adri har møttes, og du er jo ikke veldig interessert i å få ett. 

Anonymkode: d3736...8d8

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Du burde hvertfall si mer enn "personlige grunner" til henne.. 

Anonymkode: fa5a4...fe0

• Liker 3
Skrevet

Som andre sa, gi en bedre grunn enn at "av personlige grunner så passer det ikke". 

Er det en helt legitim grunn som at du skal i begravelse til bestemor så blir hun selvsagt lei seg for at du ikke kommer, men hun blir ikke såret. Hun blir såret dersom det virker som du nedprioriterer henne, om hun synes unnskyldningen din er dårlig og føler du faktisk burde kommet og hadde fått det til om du virkelig ville.

Etter å ha servert en meget god unnskyldning så setter du et nytt tidspunkt, snarest mulig.

Vet ikke hvor langt vekke denne kjæresten bor, men har dere aldri møttes før så er nok dette tiden for å snu deg rundt og bare reise ved aller første anledning selv om du bare kan bli en kveld. Ta ut den ekstra feriedagen du har, betal litt for mye for flybilletten, og hopp på første fly.

PS: Det er valentines day i dag

Anonymkode: cbfd1...a18

• Liker 2
Skrevet

Å være kjæreste med en du aldri har møtt høres usannsynlig ut.

Anonymkode: faf80...732

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Som andre sa, gi en bedre grunn enn at "av personlige grunner så passer det ikke". 

Er det en helt legitim grunn som at du skal i begravelse til bestemor så blir hun selvsagt lei seg for at du ikke kommer, men hun blir ikke såret. Hun blir såret dersom det virker som du nedprioriterer henne, om hun synes unnskyldningen din er dårlig og føler du faktisk burde kommet og hadde fått det til om du virkelig ville.

Etter å ha servert en meget god unnskyldning så setter du et nytt tidspunkt, snarest mulig.

Vet ikke hvor langt vekke denne kjæresten bor, men har dere aldri møttes før så er nok dette tiden for å snu deg rundt og bare reise ved aller første anledning selv om du bare kan bli en kveld. Ta ut den ekstra feriedagen du har, betal litt for mye for flybilletten, og hopp på første fly.

PS: Det er valentines day i dag

Anonymkode: cbfd1...a18

Så enig, tenker også at en stor romantisk gest er på sin plass her altså og ikke minst en ny avtale om treff. 

Skrevet

Jeg tenker at da er du vel egentlig ikke så interessert. Man er vel heller ikke kjærester når man aldri har møttes. Kjemi i virkeligheten er noe helt annet enn den over nett. Hvis man er kjempeforelska er det ikke verre enn å hoppe på et fly bare man har fri en helg. Hvis du er plutselig veldig opptatt neste helg kan du altså bare dra førstkommende helg.

Anonymkode: 620a5...72a

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Å være kjæreste med en du aldri har møtt høres usannsynlig ut.

Anonymkode: faf80...732

Det er vel en israelsk milliardærarving 😂

TS: Det går fint så lenge du har en god grunn og setter en ny dato så fort som mulig. Hvis du bare sier at det ikke går pga personlige grunner og ikke planlegger på nytt, ville jeg sagt hadet på badet. 

Anonymkode: 7df56...4b4

• Liker 1
Skrevet

Bor hun veldig langt unna, siden dere har planlagt besøket i flere mnd? 

Anonymkode: b4ab2...632

Skrevet

Er det bare hun som har gledet seg til å møtes? Så lenge du har en god grunn og avtaler nytt møte med en gang bør det jo gå fint, hun blir nok litt skuffa, men det hender det jo man blir. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...