AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Endelig er alle koronarestriksjoner og tiltak fjernet! Vi kan endelig leve som normalt igjen! Takket være vår store helt, nemlig omikronvarianten av viruset! Dette er en snill variant som redder oss alle! Da de andre variantene kan føre til alvorlig sykdom så er omikron bare som en vanlig influensa. De neste store smittebølgene vil mest sannsynlig bare bli som en kraftig influensasesong med svært få dødsfall. Endelig! Etter 2 år med pandemi er vi endelig tilbake til 2019! Anonymkode: cc12e...8ab 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #2 Skrevet 13. februar 2022 Vi er ikke tilbake til 2019 Anonymkode: 99408...6a9 10
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 Selv om vi har åpnet opp, er det ingen som har sagt noe om at pandemien er over.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 Rapportert! Anonymkode: 8dc65...6c6 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 Er nok ikke over for hysteriske folk. I dag var jeg en tur på butikken for kjøpe meg en stk pizza. Ble regelrett skjelt ut og lekset opp av en middelaldrende dame fordi jeg ikke brukte munnbind. Hun mente jeg umulig kunne greie å holde 1 meteren i en så trang butikk. Anonymkode: ca032...4af 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Skrevet 13. februar 2022 Athena79 skrev (Akkurat nå): Selv om vi har åpnet opp, er det ingen som har sagt noe om at pandemien er over. Ja, men selv om pandemien ikke er over helt ennå så er den i hvertfall nede på vanlig influensanivå nå. Nå vil de neste smitteukene bare bli som en kraftig influensasesong å regne, og sånne små influensapandemier opplever vi jo årlig vær vinter, uansett om det er korona eller ikke. Jeg tror koronapandemien erklæres for historie om en eller to måneder. Anonymkode: cc12e...8ab 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 Pandemien er ikke over! Anonymkode: 11749...17a 11
Callisto83 Skrevet 13. februar 2022 #8 Skrevet 13. februar 2022 Noen tror på julenissen også. Selvsagt er ikke pandemien over. Vi har bare ledere som satser på at dette "går bra". 11
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #9 Skrevet 13. februar 2022 Blir ikke veldig gøy når alle senskadene dukker opp. Men får håpe vi har flaks da Anonymkode: 218a3...558 7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #10 Skrevet 13. februar 2022 Callisto83 skrev (2 minutter siden): Noen tror på julenissen også. Selvsagt er ikke pandemien over. Vi har bare ledere som satser på at dette "går bra". Ikke vær så pessimistisk, da! Omikron er en mild influensavariant, og når pi-varianten kommer, noe jeg tror ikke er altfor lenge til, vil den til og med være mildere, den vil bli så mild at ingen vil merke den, selv ikke gamle mennesker og de i risikogruppen. Pandemien er over i løpet av noen få måneder. Anonymkode: cc12e...8ab 2
Adrenalina1 Skrevet 13. februar 2022 #11 Skrevet 13. februar 2022 Pandemien er ikke over. Går det an å bli så naiv. Bare fordi tiltakene er over for denne gang, betyr det ikke at den er over. Mange er som strutsen, stikker hodet i sanden og tror at problemet ikke finnes. Djeeez. 9
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #12 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Endelig er alle koronarestriksjoner og tiltak fjernet! Vi kan endelig leve som normalt igjen! Takket være vår store helt, nemlig omikronvarianten av viruset! Dette er en snill variant som redder oss alle! Da de andre variantene kan føre til alvorlig sykdom så er omikron bare som en vanlig influensa. De neste store smittebølgene vil mest sannsynlig bare bli som en kraftig influensasesong med svært få dødsfall. Endelig! Etter 2 år med pandemi er vi endelig tilbake til 2019! Anonymkode: cc12e...8ab Snakk om å være lite oppegående. Selfølgelig er ikke pandemien over🤣 Men vi kan snart gå over til å kalle det epidemi. Anonymkode: a0a7f...4e9 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #13 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir ikke veldig gøy når alle senskadene dukker opp. Men får håpe vi har flaks da Anonymkode: 218a3...558 Tror det var mange flere nordmenn som fikk senskader av 22. juli enn de som vil få senskader av korona, for å si det sånn. Traumer, angst og depresjoner etter det voldsomme og brutale terrorangrepet. Kjente på disse traumene selv. Anonymkode: cc12e...8ab 5
kar90 Skrevet 13. februar 2022 #14 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er nok ikke over for hysteriske folk. I dag var jeg en tur på butikken for kjøpe meg en stk pizza. Ble regelrett skjelt ut og lekset opp av en middelaldrende dame fordi jeg ikke brukte munnbind. Hun mente jeg umulig kunne greie å holde 1 meteren i en så trang butikk. Anonymkode: ca032...4af For en flott dame. Noe for deg å se opp til 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #15 Skrevet 13. februar 2022 Omikron er ikke en mild variant. Ligger rett ut på 3 uken og klarer knapt å ta meg en dusj. Mange andre jeg kjenner har ikke følt seg så syke, men etter at symptomene er borte kjenner de på utmattelse og blir lettere sliten enn før sykdommen. Anonymkode: 46977...f06 7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #16 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Endelig er alle koronarestriksjoner og tiltak fjernet! Vi kan endelig leve som normalt igjen! Takket være vår store helt, nemlig omikronvarianten av viruset! Dette er en snill variant som redder oss alle! Da de andre variantene kan føre til alvorlig sykdom så er omikron bare som en vanlig influensa. De neste store smittebølgene vil mest sannsynlig bare bli som en kraftig influensasesong med svært få dødsfall. Endelig! Etter 2 år med pandemi er vi endelig tilbake til 2019! Anonymkode: cc12e...8ab Er dette et tøyse innlegg? Influensa dreper 1000-2000 i året. Anonymkode: 4a2f5...042 2
Callisto83 Skrevet 13. februar 2022 #17 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke vær så pessimistisk, da! Omikron er en mild influensavariant, og når pi-varianten kommer, noe jeg tror ikke er altfor lenge til, vil den til og med være mildere, den vil bli så mild at ingen vil merke den, selv ikke gamle mennesker og de i risikogruppen. Pandemien er over i løpet av noen få måneder. Anonymkode: cc12e...8ab Det lønner seg å være realistisk. Et sars virus, som gjerne smitter andre FØR verten blir riktig syk, trenger da ikke å utvikle seg i en mildere retning nødvendigvis. At vi later som om det er over, betyr ikke at det er over. Vi vet heller ikke konsekvensene av dette før det har gått noen år. 7
Kittykat Skrevet 13. februar 2022 #18 Skrevet 13. februar 2022 Pandemien er ikke over ennå selv om tiltakene er borte og vi skal gå tilbake til en normal hverdag. Og omikron varianten er ikke like snill med alle. Noen føler knapt at de er syke, mens andre ligger rett ut i flere uker eller i verste fall blir innlagt på sykehuset. Vi er ikke tilbake som det var i 2019. 9
Purple Basil Skrevet 13. februar 2022 #19 Skrevet 13. februar 2022 kar90 skrev (11 minutter siden): For en flott dame. Noe for deg å se opp til Den oppførselen der er så absolutt ikke noe å se opp til. Kjerringa valgte selv å oppsøke en bitteliten butikk på en søndag. 3
Kittykat Skrevet 13. februar 2022 #20 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ikke vær så pessimistisk, da! Omikron er en mild influensavariant, og når pi-varianten kommer, noe jeg tror ikke er altfor lenge til, vil den til og med være mildere, den vil bli så mild at ingen vil merke den, selv ikke gamle mennesker og de i risikogruppen. Pandemien er over i løpet av noen få måneder. Anonymkode: cc12e...8ab Sier hvem? Er det du som sier det? Eller har du en kilde som kan bevise dette? For alt vi vet, så kan det komme en voldsom smittebølge og mange som blir innlagt på sykehusene de neste månedene. Så at pandemien vil være over da og da, har jeg, personlig, lite tro på. 3
Anbefalte innlegg