AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Jeg er invitert i dåp til sønnen til en venninne, men kan ikke komme. Jeg ble spurt om å være fadder. Bør /«må» jeg gi gave? Vi møttes da vi studerte, men bor nå på ulike kanter av landet og har mest kontakt via messenger, men møtes sånn ca en gang i året. Hun er fadder til mitt barn som ble døpt for omkring to år siden. Anonymkode: 59761...37c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er invitert i dåp til sønnen til en venninne, men kan ikke komme. Jeg ble spurt om å være fadder. Bør /«må» jeg gi gave? Vi møttes da vi studerte, men bor nå på ulike kanter av landet og har mest kontakt via messenger, men møtes sånn ca en gang i året. Hun er fadder til mitt barn som ble døpt for omkring to år siden. Anonymkode: 59761...37c Ville sendt gave ja, gjort det om jeg ikke kan komme. Selv om endel kun feirer pga gaver. Vi har ikke døpt yngste, og eneste argumentet folk har er hva med alle gavene 😅 Anonymkode: e4ecc...76e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 Ja, det må du. Du er fremdeles fadder selv om du ikke møter opp. Så sant du ikke har trukket deg og blitt slettet av listen over faddere da? Synes du det er ille å være fadder? Anonymkode: af678...e00 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 Ja. Dåp, konfirmasjon, bryllup og runde tall bør man gi gave så lenge man er invitert, men likevel ikke kan komme. Anonymkode: 1beb5...5e1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Skrevet 13. februar 2022 Har du sagt ja til å være fadder? Isåfall bør du gi gave! Anonymkode: 33d92...c84
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du sagt ja til å være fadder? Isåfall bør du gi gave! Anonymkode: 33d92...c84 Jeg ble ikke fadder fordi jeg ikke kunne komme. Det ble da liksom ikke aktuelt. Men hadde sagt ja om det hadde passet. Anonymkode: 59761...37c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #8 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det må du. Du er fremdeles fadder selv om du ikke møter opp. Så sant du ikke har trukket deg og blitt slettet av listen over faddere da? Synes du det er ille å være fadder? Anonymkode: af678...e00 Jeg ble spurt om å være fadder, men siden jeg ikke kunne komme (grunner problemer med kommunikasjon med far til mitt barn om samvær ) ble jeg ikke fadder. Jeg har ingen problemer med å Være fadder og hadde vært om det hadde løst seg med far til mitt barn. Anonymkode: 59761...37c
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #9 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville sendt gave ja, gjort det om jeg ikke kan komme. Selv om endel kun feirer pga gaver. Vi har ikke døpt yngste, og eneste argumentet folk har er hva med alle gavene 😅 Anonymkode: e4ecc...76e Takk for svar 😊. Tror ikke venninnen min feirer/døper pga gavene. Slik jeg kjenner henne ønsker hun først og fremst en fin dag sammen med venner og familie😊. Anonymkode: 59761...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå