Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne jeg har hatt i mange mange år. Vi har det fikt når vi er sammen. 
men vi er kun sammen når det passer henne. 
vi er voksne. 
på lørdag hadde jeg bursdag, hun var aktiv på fb hele dagen, men ingen gratulasjon. 
Hun svarer aldri når jeg ringer el på mld. 
men hun går stadig turer med andre og er aktiv med andre på SoMe. 
når vi møtes er jeg verdens beste, og den eneste i livet hennes. 
Sier ting som «bare ring» skal vi gå tur i morgen? 
men svarer ikke når jeg skriver til henne om tur hun foreslo. 
hun er bipolar om det har noe å si.. 

Jeg er tolmodig, men er også skuffet.. trenger venner som er der. 

Anonymkode: d9089...f4f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som at vennskapet deres bare går en vei dessverre. 

Anonymkode: 75664...675

Skrevet

Helt enig med hu over.

kanskje du bør skaffe deg nye venninner?

Skrevet
Queen94 skrev (Akkurat nå):

Helt enig med hu over.

kanskje du bør skaffe deg nye venninner?

Jeg har andre venninner. Men jeg er veldig glad i henne, og vi har det så gøy sammen. 
det er sårt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har andre venninner. Men jeg er veldig glad i henne, og vi har det så gøy sammen. 
det er sårt 

Skjønner virkelig at det gjør vondt da. Men tenk at nå er det sårt men når du kommer over henne og får venner som faktisk setter pris på deg så får du det mye bedre!❤️

Skrevet
Queen94 skrev (1 time siden):

Skjønner virkelig at det gjør vondt da. Men tenk at nå er det sårt men når du kommer over henne og får venner som faktisk setter pris på deg så får du det mye bedre!❤️

Helt sant. Jeg har det fint når vi er sammen, men hun er ikke ei jeg regner med

Skrevet

Sånne mennesker opplever jeg ofte er sosiale hele tiden, men kun spontant. De sier fra hvis de vil finne på noe timen før, de treffer folk ute og henger seg på osv. Er ikke sikkert de andre hun henger med hører så mye de heller, kanskje de bare spontant treffes oftere. Slike venner er slitsomme, men man må ta de litt sånn de er om man vil beholde de for de forandrer seg ikke. 

Anonymkode: b5d00...384

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Sånne mennesker opplever jeg ofte er sosiale hele tiden, men kun spontant. De sier fra hvis de vil finne på noe timen før, de treffer folk ute og henger seg på osv. Er ikke sikkert de andre hun henger med hører så mye de heller, kanskje de bare spontant treffes oftere. Slike venner er slitsomme, men man må ta de litt sånn de er om man vil beholde de for de forandrer seg ikke. 

Anonymkode: b5d00...384

Hun avtaler med andre. Inviterer vennepar til middager osv. men hun er også spontan ja. 

Skrevet

Jeg ser ikke helt vitsen med å bryte kontakten med henne, dersom a) hun ikke oppfører seg råttent mot deg og b) dere har det fint sammen.

Det er vanskelig å si om hun bevisst nedprioriterer deg eller om hun er sånn mot alle - og de andre bare er mer pågående enn du, mens du kanskje er mer sensitiv på balansen i forholdet.

For all del, man skal ikke beholde vennskap som er nedbrytende. Men noen mennesker tar jo også veldig nær av at ting ikke er slik og sånn i et vennskap, og de kunne kanskje gått litt i seg selv og gitt litt mer F.

Det er vel ingenting i veien for at du slipper litt tak her, fokuserer på dine andre venner, og ser hvordan det utvikler seg med denne dama?

Anonymkode: 18e55...c8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...