AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Jeg hadde nylig sex med en fyr jeg har pratet masse med over en lengre periode. Han er en god del eldre enn meg (20 år) og vi bor i hver vår by. Har var veldig "på" helt siden vi traff hverandre. Dette var tredje gang vi møttes og jeg merket at jeg følte meg såpass trygg på ham at om vi skulle ha sex denne kvelden så følte jeg meg klar. Jeg sa at jeg ønsket å ta det litt rolig og kjente at jeg ikke var komfortabel med om han skulle gå ned på meg. (Og det har ingenting med at jeg ikke liker det - jeg digger det - men jeg følte at det ble for "avkledd" og for tidlig for min del om han gjorde det.) Jeg klarte selvsagt ikke å si det under akten, men omdirigerte han da han prøvde å gå ned på meg og sa nei. Til tross for mitt nei, ble det sex i flere stillinger, både den kvelden og morgenen etter. Og jeg fikk følelsen av at begge nøt det. Til å være første gang synes jeg sexen var bra og jeg tenkte at hvis dette fortsetter positivt så gleder jeg meg bare til å bli bedre kjent med ham og ha mer sex med ham. I etterkant følte jeg likevel at han ble brydd og jeg fikk nesten en følelse av at mitt "nei" ikke var greit. Jeg har begynt å spørre meg selv om jeg gjorde noe feil eller om han kanskje ikke likte kroppen min... For dagen etter vi lå sammen, opplevde jeg at han nærmest ble en annen. Han var litt småfrekk, ganske egoistisk og lite kjærlig. Han gikk fra å nærmest forgude meg og gi meg mange komplimenter den ene dage til å ikke bry seg den neste. Var jeg ikke bra nok? Eller var det galt av meg å si nei til oralsex første kvelden? Noen som har noen tanker om denne situasjonen? For jeg føler meg bare så ekstremt usikker... På forhånd tusen takk for svar. Anonymkode: b97f9...738
SlemUlv Skrevet 13. februar 2022 #2 Skrevet 13. februar 2022 Du har ALLTID lov å si nei til ting du ikke er komfortabel med! Vær aldri usikker på det! Om han syns det var galt, er han ikke noe å ta vare på! Man har alltid lov å sette grenser for seg selv! Mulig han dessverre kun var ute etter sex, og siden han nå har fått det, så blir han en annen Det finnes dessverre sånne personer. 8
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 Kanskje han bare var ute etter sex? Vet du om han ønsker et forhold? Blir litt skeptisk når de plutselig endrer seg etter sex. Og det at han er mye eldre enn deg også. Vil du ikke heller ha en mann på din egen alder?Tror ikke det var fordi du sa nei til oralsex. Du kunne jo sagt at "akkurat det vil jeg vente litt med" når han prøvde seg, men uansett burde det ikke være en grunn for å bli sur synes jeg. Det var jo første gangen dere hadde sex. Anonymkode: a543a...ba1 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 Du kan alltid si nei når som helst og ingen ok mann vil stille spørsmål ved det. Når han endret seg etter sex så er jeg redd for at han kanskje bare var ute etter nettopp dette… Anonymkode: 5b053...b47 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 Kan han ha blitt fornærmet over noe helt annet? Det er min magefølelse. Det kan også hende han var skuffet over at du tilsynelatende ikke liker oralsex. Du har lov til å si nei, men han har også lov til å føle at dere kanskje ikke matchet så bra i senga. Anonymkode: a1fba...ad1 1
MuffinStud Skrevet 13. februar 2022 #6 Skrevet 13. februar 2022 Kan selvfølgelig være en "tøm og røm", men dere hadde jo kurtisert over en god periode. Med mindre han chattet med mange i parallell så virker det som litt vel omstendig til bare å være planlagt ONS. På meg virker det som om han respekterte ditt nei og konkluderte med at dere ikke er seksuelt kompatible. Det er selvfølgelig helt greit å ikke like oralsex. Men det er også like greit å si at man synes at å gå ned på kvinnen er naturlig del av sex og at man ikke passer i et forhold der dette ikke er noe kvinnen liker. Så det kan hende at dere trenger en prat. Han ble avvist og utifra forklaringen din tror jeg ikke han skjønte hvorfor. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 Menn liker at kvinner er underdanige. At de ikke har egne meninger. At han skal få det han vil når han vil. Best å holde seg langt unna alle menn. Anonymkode: 7ec53...da8 1
rambo Skrevet 14. februar 2022 #8 Skrevet 14. februar 2022 Menn som kun er ute etter sex endrer som oftest personlighet etter de har fått det de ville ha. 2
Gjest Smeltemann Skrevet 14. februar 2022 #9 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Menn liker at kvinner er underdanige. At de ikke har egne meninger. At han skal få det han vil når han vil. Best å holde seg langt unna alle menn. Anonymkode: 7ec53...da8 Det er vel naturlig. Det svake kjønn.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #10 Skrevet 14. februar 2022 MuffinStud skrev (14 timer siden): Kan selvfølgelig være en "tøm og røm", men dere hadde jo kurtisert over en god periode. Med mindre han chattet med mange i parallell så virker det som litt vel omstendig til bare å være planlagt ONS. På meg virker det som om han respekterte ditt nei og konkluderte med at dere ikke er seksuelt kompatible. Det er selvfølgelig helt greit å ikke like oralsex. Men det er også like greit å si at man synes at å gå ned på kvinnen er naturlig del av sex og at man ikke passer i et forhold der dette ikke er noe kvinnen liker. Så det kan hende at dere trenger en prat. Han ble avvist og utifra forklaringen din tror jeg ikke han skjønte hvorfor. Jeg mener å huske at jeg sa «nei… ikke nå». Også tenker jeg - når ble det synonymt med at man IKKE liker det? Er det så uvanlig at man ikke ønsker å bli gått ned på første kvelden? Anonymkode: b97f9...738
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #11 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mener å huske at jeg sa «nei… ikke nå». Også tenker jeg - når ble det synonymt med at man IKKE liker det? Er det så uvanlig at man ikke ønsker å bli gått ned på første kvelden? Anonymkode: b97f9...738 Kanskje ikke direkte uvanlig, men heller ikke vanlig. Dårlig kommunikasjon, og menn som skifter personlighet, er nok mer vanlig. Anonymkode: 2250f...e97 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. februar 2022 #12 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har begynt å spørre meg selv om jeg gjorde noe feil eller om han kanskje ikke likte kroppen min... For dagen etter vi lå sammen, opplevde jeg at han nærmest ble en annen. Han var litt småfrekk, ganske egoistisk og lite kjærlig. Han gikk fra å nærmest forgude meg og gi meg mange komplimenter den ene dage til å ikke bry seg den neste. Spør heller han i stedet for deg selv. Hvorfor faen er du så jævla frekk i dag, vi hadde det vel koselig i går? Har jeg gjort noe galt, eller hva feiler det deg? Sånn hadde jeg spurt!
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #13 Skrevet 14. februar 2022 Intet av dette, ts, spiller noen rolle. Spørsmålet er alltid: hva får jeg ut av å være med denne personen? Hvordan er han for meg og mitt liv et pluss? Om du er et pluss for hans liv? Se, det er hans vurdering. Den har du intet ansvar for. Var du i går gira fordi han var sexy og hyggelig? Tommel opp for i går. Er du i dag interessert i å legge han bak deg fordi han i dag er ufin og frekk? Tommel opp for i dag og den vurderingen. Folk endrer seg, og vi endrer vår vurdering av dem. Vi blir ikke i en relasjon fordi den jo var hyggelig i går - da søker vi en ny. Og din oppgave i en relasjon er ikke å tekkes den andre personen. Din oppgave er å tekkes deg selv, dine behov og dine prioriteringer. Ble han snurt fordi du sa nei? Ok. Da vet du det og så dumper du han og finner en ny. Anonymkode: af851...8b9 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #14 Skrevet 14. februar 2022 Forklarte du han hvorfor da? At du synes det var litt tidlig med oralsex? Ikke lot han bare tro at du er i mot det generelt? Det kan jo være derfor han mener dere var en dårlig match seksuelt, fordi han nå tror du er i mot oralsex og at du er litt tilbakeholden? Snakk med han. Det er det eneste som kan oppklare noe her. Si hva du følte, at det er best å vente bittelitt med oralsex til dere er bedre kjent? Anonymkode: 72bb7...f85 1
MuffinStud Skrevet 14. februar 2022 #15 Skrevet 14. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg mener å huske at jeg sa «nei… ikke nå». Også tenker jeg - når ble det synonymt med at man IKKE liker det? Er det så uvanlig at man ikke ønsker å bli gått ned på første kvelden? Anonymkode: b97f9...738 Jeg kan bare ta utgangspunkt i det du har skrevet. Du sier jo selv at du ikke forstår hans reaksjon, så det er ikke sikkert at det komme soleklart frem av hvordan du gjengir det. Det kan skyldes noe helt annet enn oralsex. Jeg tenker det er greit å være direkte. Han har endret seg og du føler at han mener at du har gjort noe galt. Da får du svar fort og også en følelese av hvor lett det er å snakke med han om ting. Du mener at dere hadde det fint, men det er tydelig at noe gnager på han og at han har vært mindre "på" i ettertid. Og du får (svært) blandede signaler om hva slags forhold han ønsker. Hadde jeg vært interessert i en kvinne og skjønt at jeg var i ferd med skyve henne vekk, så hadde jeg ikke svart monotont "nei, ingenting er galt". Vi ville vært et lag som skulle fått ryddet dette ut av veien så vi kunne få det fint.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #16 Skrevet 15. februar 2022 Han har forstått at du liker han og spiller nå på dine følelser og gir deg dårlig samvittighet. Det lukter vel litt psykopat av ham synes jeg, og da har du bare sett begynnelsen. Et godt råd tror jeg kan være å stoppe mens leken er god, det er nok flotte gutter der ute til at du trenger nedverdige deg med han der. Anonymkode: 1220f...49f
Elaine Marley Skrevet 15. februar 2022 #17 Skrevet 15. februar 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå