AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #101 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her var det INGENTING fra mannen heller. Barna hadde laget kort. Jeg har helt sluttet å gjøre noe for han tilbake. Jeg gidder ikke bry meg mer. Jeg tror 1 av 5 menn har evnen til å vise oppmerksomhet på en slik dag. Og ja, jeg har sagt ifra HELT tydelig hvor skuffet jeg har blitt før, og sagt at det er vanlig å kjøpe en gave eller gjøre noe hyggelig. Svaret da er: « Å, vær nu ikke sånn da.» «Jeg er tom for penger». Etc...,, sjarmerende! Derfor driter jeg i farsdag og valentins dag tilbake. Jeg gidder IKKE gjøre stas på en person som ikke gjør det tilbake. Synd, men dagens menn er bortskjemte, selvsentrerte guttunger. Anonymkode: 08e01...f2d Du fikk kort fra barna dine og ingenting fra mannen. Noe som er helt riktig på en morsdag Anonymkode: d3707...70b 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #102 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg kom hjem med minstemann etter tre uker på sykehus med han. Far har stelt hjemme med de to eldste ungene og det syntes. Huset var totalt bomba, jeg så ikke kjøkkenbenken for all oppvask og det første mannen min sa var ; nå var det godt du kom for jeg er helt utkjørt. 🤯 så la han seg på sofaen og klagde over at katten vår hadde klort opp høytalerstoffet på de svindyre høytalerens hans, så jeg fikk håpe jeg slapp å erstatte dem. (Atte hæ? Skal jeg erstatte noe som har blitt ødelagt mens jeg har vert 250 km unna?) Da jeg svarte at jeg ikke tok ansvar for hva katten gjorde når jeg var borte ble han drit sur og kjefta høylydt på meg foran ungene fordi «jeg var så vanskelig». Jeg forventer egentlig ikke noe til morsdag. Her i huset er det ingen som setter pris på noen og hvis vi ikke hadde hatt det kritisk syke barnet vårt hadde vi nok gått fra hverandre. Mannen min er helt uspiselig, og jeg har slutta å danse etter hans pipe. Så nå har jeg en dødssyk unge, to barn som må tas vare på og en sur tenåring som forventer sex hver kveld såfremt jeg ikke har mensen. Jævla bra morsdag. Anonymkode: b3b83...888 Og det håper jeg INDERLIG at du nekter han!?!?!??!?!?!? Anonymkode: 7a2fc...4fc 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #103 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du hadde ikke giddet nei. Neivel, så "gidder du ikke", men kanskje partneren din hadde satt pris på det? (den hypotetiske partneren). Er det ikke hyggelig å gjøre noe som gjør at partneren blir glad? Og JO, det har mye å gjøre med kjærester/ektefelle-relasjon å gjøre. Det at du ikke skjønner det sier jo mye om deg. Min mann er nok ikke så innmari opptatt av mor/farsdag han heller, men han vet at det er tradisjon i vår familie og derfor ordner han gave og blomst hvert år til meg. Fordi han vet det er viktig for meg. Da blir jeg glad, og blir snillere mot han. Mykere. Mer forelsket. Båndet mellom oss blir sterkere. For sånne små ting vi gjør for hverandre, gjør vi for å opprettholde en god relasjon. Så jo, det har faktisk alt å gjøre med kjærester/ektefelle-relasjon å gjøre. Anonymkode: 100a2...9ba Ja det har noe med forholdet å gjøre. Enig, men det er også relatert til personlighet tror jeg. Noen er flinke til å bry seg og vise det utad med gaver etc. Andre menn klarer ikke skjønne at dette er en fin MULIGHET til å vise sin kjærlighet til partneren. Anonymkode: 08e01...f2d 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #104 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva betyr dette egentlig? I avhengighetsforhold med? Anonymkode: e3da3...5f3 Det betyr at de sannsynligvis har bil, boliglån og unger sammen. De tror at de ikke klarer seg økonomisk alene, men antakelig så gjør de det. Det blir tøft en stund, men så går det seg til med nye rutiner. Kjenner en som akkurat var igjennom det. Det går faktisk bra! Hun jobber i helsevesenet med 2 tenåringsbarn, hun klarer seg helt fint. Noen av disse damene har også helt sikkert flyttet inn hos mannen og eier ikke noe som helst av verdi, og har ingen egenkapital. Den såkalte "kvinnefella". De har brukt penger på å betale på mannens hus og kjøpt pynteputer og stearinlys, mens mannen sparer i akjsesparekonto. FLYTT uansett kvinner. Nav hjelper dere i en overgangsperiode. Resten ordner seg! Anonymkode: 100a2...9ba 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #105 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det har noe med forholdet å gjøre. Enig, men det er også relatert til personlighet tror jeg. Noen er flinke til å bry seg og vise det utad med gaver etc. Andre menn klarer ikke skjønne at dette er en fin MULIGHET til å vise sin kjærlighet til partneren. Anonymkode: 08e01...f2d Åssen faen får slike menn seg kjæreste..... Anonymkode: 8fea1...fde 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #106 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du hadde ikke giddet nei. Neivel, så "gidder du ikke", men kanskje partneren din hadde satt pris på det? (den hypotetiske partneren). Er det ikke hyggelig å gjøre noe som gjør at partneren blir glad? Og JO, det har mye å gjøre med kjærester/ektefelle-relasjon å gjøre. Det at du ikke skjønner det sier jo mye om deg. Min mann er nok ikke så innmari opptatt av mor/farsdag han heller, men han vet at det er tradisjon i vår familie og derfor ordner han gave og blomst hvert år til meg. Fordi han vet det er viktig for meg. Da blir jeg glad, og blir snillere mot han. Mykere. Mer forelsket. Båndet mellom oss blir sterkere. For sånne små ting vi gjør for hverandre, gjør vi for å opprettholde en god relasjon. Så jo, det har faktisk alt å gjøre med kjærester/ektefelle-relasjon å gjøre. Anonymkode: 100a2...9ba Vet du hva? I et forhold så liker jeg å gjøre noe som gjør partneren glad hver dag, og setter pris på det samme tilbake. Det er hva som betyr noe. Morsdag har som sagt ingenting med partneren å gjøre. Anonymkode: d3707...70b 1
Barmhjertighet Skrevet 13. februar 2022 #107 Skrevet 13. februar 2022 Nei. Den beste gaven som jeg har fått er de velsignede friske nydelige barna jeg er så heldig og har fått med verdens beste mann/far.❤ 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #108 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja det har noe med forholdet å gjøre. Enig, men det er også relatert til personlighet tror jeg. Noen er flinke til å bry seg og vise det utad med gaver etc. Andre menn klarer ikke skjønne at dette er en fin MULIGHET til å vise sin kjærlighet til partneren. Anonymkode: 08e01...f2d Tenker at hvis man ser på en slik dag som er én gang i året som en fin måte å vise kjærlighet, så er ikke forholdet ment å være uansett. Kjærlighet viser man hver dag hvis man elsker noen. Anonymkode: d3707...70b 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #109 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet du hva? I et forhold så liker jeg å gjøre noe som gjør partneren glad hver dag, og setter pris på det samme tilbake. Det er hva som betyr noe. Morsdag har som sagt ingenting med partneren å gjøre. Anonymkode: d3707...70b Nettopp, så når du VET at kjæresten din setter pris på en liten oppmerksomhet på morsdag/farsdag så gjør du det! Det er jo det innlegget handler om. Bytt ut morsdag med Valentines, bursdag, advent what ever, men når noe er viktig for en av partene bør den andre gidde å bry seg. Anonymkode: 100a2...9ba 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #110 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Åssen faen får slike menn seg kjæreste..... Anonymkode: 8fea1...fde Det kreler tydeligvis av usikre damer som godtar all mulig dritt for at noen skal vise interesse for dem. Jeg blir helt oppgitt av å lese her på KG. Anonymkode: 7a2fc...4fc
Rucula Skrevet 13. februar 2022 #111 Skrevet 13. februar 2022 Jeg fikk en bukett blomster.. ellers var dagen som vanlig
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #112 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det gjør jeg. Dette er ekteskap nr to og jeg er jo medidiot som fikk barn med ham. De to eldste er mine fra før. De skal ikke oppleve mere turbulens og flytting, ring økonomi mm. Og i bytte mot det tåler jeg at bursdagene glemmes og at han er helt bak mål på mye. Men gamle sammen blir vi ikke. Anonymkode: 2015e...fe2 Men det høres ikke bra ut at de bor sammen med ham heller.., Anonymkode: db0dc...3fc
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #113 Skrevet 13. februar 2022 Beklageligvis så får en del av innleggene her det å dø ensom og alene ut som en drøm... Anonymkode: 8fea1...fde 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #114 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Beklageligvis så får en del av innleggene her det å dø ensom og alene ut som en drøm... Anonymkode: 8fea1...fde Det er helt klart bedre å være enslig enn å være sammen med sånne kronidioter som blir beskrevet her. Så mye stress, sinne, tristhet og desperasjon det må føre med seg - det er ikke sunt. Som enslig slipper du hvert fall å daglig irritere deg over et voksent mannebarn som suger livskraften ut av deg. Anonymkode: 100a2...9ba 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #115 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nettopp, så når du VET at kjæresten din setter pris på en liten oppmerksomhet på morsdag/farsdag så gjør du det! Det er jo det innlegget handler om. Bytt ut morsdag med Valentines, bursdag, advent what ever, men når noe er viktig for en av partene bør den andre gidde å bry seg. Anonymkode: 100a2...9ba Er det mange av mennene som faktisk vet det da? Er det et ønske man har signalisert tydelig, eller er det en forventning man sitter med selv? Om man har gitt beskjed om det, så er det jo dårlig gjort av mannen. Men hadde heller ikke likt å få en sånn oppmerksomhet kun fordi jeg selv forventet det. Da føles det ikke riktig uansett. Anonymkode: d3707...70b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #116 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er helt klart bedre å være enslig enn å være sammen med sånne kronidioter som blir beskrevet her. Så mye stress, sinne, tristhet og desperasjon det må føre med seg - det er ikke sunt. Som enslig slipper du hvert fall å daglig irritere deg over et voksent mannebarn som suger livskraften ut av deg. Anonymkode: 100a2...9ba Ja eksen min var en sånn mannebaby, jeg bare trodde ikke det var så mange av de. Fremtiden ser ensom ut, takk Gud Anonymkode: 8fea1...fde
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #117 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det mange av mennene som faktisk vet det da? Er det et ønske man har signalisert tydelig, eller er det en forventning man sitter med selv? Om man har gitt beskjed om det, så er det jo dårlig gjort av mannen. Men hadde heller ikke likt å få en sånn oppmerksomhet kun fordi jeg selv forventet det. Da føles det ikke riktig uansett. Anonymkode: d3707...70b Altså, det pleier jo å si deg selv ved første mor/farsdag. Da jeg ble sammen med min mann så jo han at jeg kjøpte gave og blomst til min egen mor, og at jeg ringte å gratulerte henne. Da skjønte jo han at det var tradisjon i vår familie og derav skjønte han at han burde hjelpe barnet med å sette pris på meg på morsdagen. Han er jo en helt normal oppegående person, så han skjønner jo sånt av å observere. Men skjønner ut fra svar her at en del må ha det inn med spiseskje..... Anonymkode: 100a2...9ba 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #118 Skrevet 13. februar 2022 Viktigste og fineste på morsdagen er å være med barna tenker jeg 🥰 er jo det man feirer, at man er mødre. Samtidig skjønner jeg skuffelsen, det å sove lenger burde du jo absolutt fått gjort. Anonymkode: d19ec...04a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #119 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså, det pleier jo å si deg selv ved første mor/farsdag. Da jeg ble sammen med min mann så jo han at jeg kjøpte gave og blomst til min egen mor, og at jeg ringte å gratulerte henne. Da skjønte jo han at det var tradisjon i vår familie og derav skjønte han at han burde hjelpe barnet med å sette pris på meg på morsdagen. Han er jo en helt normal oppegående person, så han skjønner jo sånt av å observere. Men skjønner ut fra svar her at en del må ha det inn med spiseskje..... Anonymkode: 100a2...9ba Det er en ting. Men ser flere her forventer direkte oppmerksomhet/kjærlighetserklæringer fra mannen denne dagen. Var til og med et innlegg her, hvor ei klagde på at hun bare hadde fått kort fra barna og ingenting fra mannen🤔 Ikke rart det blir mye problemer i forhold rundt omkring. Anonymkode: d3707...70b 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #120 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ingen som misforstår noe som helst. Det er en forbanna selvfølge at han gratulerer sin egen mor OG at han hjelper barna i huset å gjøre stas på mor hvis de er for små til å greie det selv. Anonymkode: 100a2...9ba Jeg gratulerer ikke egen mor og vi feirer ikke morsdag/farsdag hjemme. Synes slike dager er så teit. Samme med Valentine feks. Så det er ingen selvfølge. Anonymkode: 1e843...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå