AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #201 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Når han ved siden av sover som en stein og er umulig å vekke med mindre man utøver fysisk vold mot ham, så er det lite å gjøre, da står man opp (igjen) selv Hvordan kommer disse seg på jobb? Eller gidder de ikke jobbe heller? Anonymkode: e7a19...f87 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #202 Skrevet 15. februar 2022 Fikk en kopp som det står "mamma" på. Ingen melding på fb som han pleier å få. Jeg måtte stå opp med barna, og være med de hele dagen mens han måtte slappe av fordi han skulle ha de på kvelden mens jeg var på jobb. (For jeg trenger jo ikke å være klar i hodet og uthvilt til jobb sant?) Så på en måte ble det farsdag i stede, siden han fikk slappe av store deler av dagen. Anonymkode: 81432...34d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #203 Skrevet 15. februar 2022 Synes det er så merkelig at ikke menn skjønner verdien av å bruke bittelitt penger på en blomsterkvast på de to dagene 🤷🏼♀️ Det skal såååå lite til for å få en fornøyd kone. Legg det inn i kalenderen. Kjøp tulipaner til 39,90 på Rema. Alternativet er en pottesur kone i lang tid. Jeg fatter det ikke....... Anonymkode: 9d5b5...209 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #204 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk en kopp som det står "mamma" på. Ingen melding på fb som han pleier å få. Jeg måtte stå opp med barna, og være med de hele dagen mens han måtte slappe av fordi han skulle ha de på kvelden mens jeg var på jobb. (For jeg trenger jo ikke å være klar i hodet og uthvilt til jobb sant?) Så på en måte ble det farsdag i stede, siden han fikk slappe av store deler av dagen. Anonymkode: 81432...34d Men du godtar det jo. Kan ikke klage når ingen av dere setter ned foten, bare godtar å bli dårlig behandlet og attpåtil gjør deres ytterste for å feire når det er mannfolkas tur. 🙄. Sorry, men samtlige av dere som godtar at mennene deres er slike rævhål, DERE ER DØRMATTER. Hvorfor skal deres menn respektere dere når dere ikke har noe selvrespekt selv??? Anonymkode: 7a2fc...4fc 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #205 Skrevet 15. februar 2022 En fin morsdag her. Vi spiste middag sammen med mamma og koste oss med en god kake fra bakeriet. Her må jeg enten ordne noe selv eller feire sammen med mamma. Vi bruker ikke å gjøre så mye ut av hverken morsdag eller farsdag. Anonymkode: 946d1...cbb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #206 Skrevet 15. februar 2022 Men dere som godtar drittoppførsel fra mennene deres. Er det slik dere ønsker at døtrene deres skal godta for sin fremtidige partner? For det er det som skjer, de ser dere ikke har grenser, de lærer av å se på dere og gjør det samme i sine forhold. Muligens litt hard melding, men det er godt ment. Dere er så mye mere verdt! Dere er verdt å få egentid, dere er verdt å få sove ut, dere er verdt å få bli satt pris på. Krev det, og ikke bare tenk at dere holder ut.❤️ Anonymkode: 85e5e...23f 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #207 Skrevet 15. februar 2022 Så nå skal en også kreve gaver og kaker? I vårt hus har vi aldri feiret morsdag og kommer aldri til å gjøre det heller. Anonymkode: 046a8...176
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #208 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så nå skal en også kreve gaver og kaker? I vårt hus har vi aldri feiret morsdag og kommer aldri til å gjøre det heller. Anonymkode: 046a8...176 Det er da helt ok. Her markerer vi ikke Valentines f.eks. Men kan være en ide å lære barna å vise at de setter pris på andre. Sånn sett er slike dager en fin anledning. Slik at de ikke blir som mange av mennene som skriver om her. Anonymkode: 85e5e...23f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #209 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Så nå skal en også kreve gaver og kaker? I vårt hus har vi aldri feiret morsdag og kommer aldri til å gjøre det heller. Anonymkode: 046a8...176 Er seriøst nysgjerrig på hva slags forhold dere som tenker slik har? Det er jo ikke snakk om å kreve noe, men at det er naturlig å gjøre noe for å glede partneren sin. Høres ut som en arbeidskontrakt og ikke et forhold. Anonymkode: e7a19...f87 2
Gjest O.G. Skrevet 15. februar 2022 #210 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2022 den 18.56): Hver farsdag har han fått frokost på senga, sjokolade og en liten gave. Har også hjulpet barnet å lage kort/tegning til han. E Anonymkode: 3c63f...1e0 Ikke gjør dette til neste farsdag.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #211 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men du godtar det jo. Kan ikke klage når ingen av dere setter ned foten, bare godtar å bli dårlig behandlet og attpåtil gjør deres ytterste for å feire når det er mannfolkas tur. 🙄. Sorry, men samtlige av dere som godtar at mennene deres er slike rævhål, DERE ER DØRMATTER. Hvorfor skal deres menn respektere dere når dere ikke har noe selvrespekt selv??? Anonymkode: 7a2fc...4fc Du som snakker så høyr om respekt bør kanskje begrense bruk av benevnelser som «dørmatte» om andre. Lite respektfullt, og vitner lite om innsyn i kompleksiteten og sammensattheten av mange faktorer ulike liv og valg tufter på. Anonymkode: 2015e...fe2 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #212 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du som snakker så høyr om respekt bør kanskje begrense bruk av benevnelser som «dørmatte» om andre. Lite respektfullt, og vitner lite om innsyn i kompleksiteten og sammensattheten av mange faktorer ulike liv og valg tufter på. Anonymkode: 2015e...fe2 Jeg er ikke den eneste her som sitter med det inntrykket av alle innleggene som reagerer på oppvartning av slappe mannfolk, så det tar jeg ikke til meg overhodet. Anonymkode: 7a2fc...4fc 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #213 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg er ikke den eneste her som sitter med det inntrykket av alle innleggene som reagerer på oppvartning av slappe mannfolk, så det tar jeg ikke til meg overhodet. Anonymkode: 7a2fc...4fc Siden respekt er det du løfter frem som viktig, ville jeg droppa å kritisere disse kvinnene med respektløse benevnelser. På alle måter noe å ta til seg. Andre i tråden har ikke en slik ordbruk som du. Anonymkode: 2015e...fe2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #214 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Siden respekt er det du løfter frem som viktig, ville jeg droppa å kritisere disse kvinnene med respektløse benevnelser. På alle måter noe å ta til seg. Andre i tråden har ikke en slik ordbruk som du. Anonymkode: 2015e...fe2 Nei. Anonymkode: 7a2fc...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå