AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Hei, er det noen som har tips til matretter og dressinger (til salat osv) som har veldig lavt fettinnhold? Anonymkode: 44790...2a4
Fabienne Skrevet 13. februar 2022 #2 Skrevet 13. februar 2022 Jeg foreslår at du flytter dette til kostholdsforumet.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 Fabienne skrev (32 minutter siden): Jeg foreslår at du flytter dette til kostholdsforumet. Hvorfor det? Det handler jo om mat. Anonymkode: 44790...2a4
Fabienne Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvorfor det? Det handler jo om mat. Anonymkode: 44790...2a4 Det handler vel mer om kosthold og helse enn matinteresse. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 Fabienne skrev (12 timer siden): Det handler vel mer om kosthold og helse enn matinteresse. Definisjonen på forumet er jo spørsmål om oppskrifter.. Det er jo det jeg lurer på. Anonymkode: 44790...2a4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 Bruker kun krydder rett på salaten (og andre grønnsaker, kokte, poteter). Du finner eget salatkrydder i krydderhylla på butikken. Ellers varierer jeg med sitronpepper, kun salt og pepper, eller annet jeg har stående. Smak deg fram Jeg begynte med det pga sykdom, men har fortsatt fordi det er både enkelt og godt, når jeg lager mat kun til meg. Anonymkode: 7573d...1ef
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #7 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei, er det noen som har tips til matretter og dressinger (til salat osv) som har veldig lavt fettinnhold? Anonymkode: 44790...2a4 Dressingene fra SlenderChef har lavt kalori/fettinhold, deres Thousand Island inneholder f.eks. bare 8 kcal pr dl. Du får kjøpt de fra bl.a. tights.no og helsekost.no. Anonymkode: 1fee8...667
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #8 Skrevet 14. februar 2022 Jeg bruker aldri dressing på salat. Mulig litt hjemmelaget viniagrette (olje, sitron, dijon, krydder) på salatblader. Eller bare litt god olivenolje. Alt av tomatbaserte sauser er jo ganske sunt. Er ellers glad i å lage tatziki (for eksempel med lammekjøtt eller falafler, og salat), eller hummus. Er også glad i guacemole. Men nå er jeg som de fleste som henger på mat og drikke, matinteressert. Og selv om jeg er opptatt av sunn mat tenker jeg i liten grad på fett og kalorier. Så å flytte tråden vil nok gi deg flere svar Anonymkode: ac938...ccf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå