Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ringe du  en venn, og spørre om hjelp ?

Spør du publikum (KG sine lesere)  ?

Eller andre alternativ ?

Endret av Skybe
Videoannonse
Annonse
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Edit: Ok, ser at du har endret hele hi etter at jeg skrev mitt innlegg :roll: Litt merkelig å gjøre det, men da kan du egentlig bare se bort fra mitt svar.

Endret av AprilRyan
Skrevet
Skybe skrev (31 minutter siden):

Eller andre alternativ ?

Hvis det er noe som jeg trenger hjelp til å finne ut (hvis jeg ikke finner svaret selv ved å lete på nettet), så hender det at jeg spør på et forum som feks Kvinneguiden.

Men om det er noe praktisk som jeg trenger hjelp til å få gjort, så ringer jeg en venn eller noen andre som kan hjelpe meg.

Anonymkode: 30cd9...590

Skrevet
Skybe skrev (34 minutter siden):

Eller andre alternativ ?

Hva er det du egentlig prøver å formidle her?

Tenker du om det er noe man lurer på eller har problemer med? Og om man da snakker med venner eller anonyme på nett?

Anonymkode: d9f34...1f0

Skrevet
AprilRyan skrev (4 minutter siden):

Edit: Ok, ser at du har endret hele hi etter at jeg skrev mitt innlegg. Litt merkelig å gjøre det, men da kan du egentlig bare se bort fra mitt svar.

Nå spørs det vel hvor gammel du er når du sier den yngre generasjon, men jeg er ikke nødvendigvis enig i at det bare er de unge som er avhengig av telefonen sin. Synes det er noe man ser i alle aldre.

Men jeg tror de som er veldig unge er mer vant til at alt skjer på telefonen. Hele deres sosiale liv er jo der og de er vokst opp med at verden er mer digital, men jeg er egentlig enig i at når man er invitert på besøk eller skal treffe noen så sitter man ikke med telefonen hele den tiden. Å sjekke den fra tid til annen er greit, men har truffet folk og så sitter de bare med telefonen og når man prøver å prate om noe så er det hele tiden "hæ, hva sa du?". Synes sånt er utrolig frekt. Jeg kunne jo like godt sittet hjemme enn å sitte ved siden av noen som er oppslukt av et eller annet på telefonen.

Beklager !  Oppdaget ikkje at eg hadde postet samme tråd 2 ganger !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...