AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #21 Del Skrevet 15. februar 2022 Det er både plusser og minuset med å møte andre. Vi har opplevd begge deler. Vi møtte ett par 6-7 måneder etter vi ble sammen. Mannen I forholdet var egoistisk, tenkte kun på seg selv og det endte i fiasko. Jeg og min samboer ble uvenner og det var ikke noe god stemning. Vi pratet ut om alt, så møtte vi dame og det ble knall. Så nytt par og nå gjorde vi ting på en annen måte. Det ble veldig velykket og samboeren fikk oppfylt en av sine drømmer. 😊😊. Det paret skal vi møte igjen. Så til dere som skriver at å møte andre er døden i forholdet, det stemmer ikke. Viktig med god kommunikasjon og at en er enige om grenser 😊😊 Anonymkode: 025f5...aba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 15. februar 2022 #22 Del Skrevet 15. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 15. februar 2022 #23 Del Skrevet 15. februar 2022 Jeg liker å bruke leketøy på kjæresten og jeg liker å kose med henne mens hun bruker leketøy på seg selv. Cuckolding er ikke noe for meg (eller min kjære), men jeg tror jeg forstår dette med at man elsker "via proxy". Rett og slett bruker verden som et stort sexleketøy på den andre. For de som sier at dette er en sykelig greie. Er dere komfortable med å se partner onanere? Hvis ikke, er dere ukomfortable med at partner faktisk onanerer? Og hvis man er komfortabel, vel er ikke dette allerede å dyrke den andres seksuelle glede uten at du selv er involvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #24 Del Skrevet 16. februar 2022 12 hours ago, MuffinStud said: Jeg liker å bruke leketøy på kjæresten og jeg liker å kose med henne mens hun bruker leketøy på seg selv. Cuckolding er ikke noe for meg (eller min kjære), men jeg tror jeg forstår dette med at man elsker "via proxy". Rett og slett bruker verden som et stort sexleketøy på den andre. For de som sier at dette er en sykelig greie. Er dere komfortable med å se partner onanere? Hvis ikke, er dere ukomfortable med at partner faktisk onanerer? Og hvis man er komfortabel, vel er ikke dette allerede å dyrke den andres seksuelle glede uten at du selv er involvert? De som ikke er komfortable med alt fra at partner onanerer til at partner har sex med andre bunner ut i samme usikkerhet ovenfor seg selv og forholdet. Og vitner om at det legges altfor stor selvverdi inn i forholdet i form av seksuell ekslusivitet. Det er det problematiske med de som setter likhetstegn mellom seksualitet og nærhet/intimitet i et forhold. Anonymkode: 1d4cc...23c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #25 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er både plusser og minuset med å møte andre. Vi har opplevd begge deler. Vi møtte ett par 6-7 måneder etter vi ble sammen. Mannen I forholdet var egoistisk, tenkte kun på seg selv og det endte i fiasko. Jeg og min samboer ble uvenner og det var ikke noe god stemning. Vi pratet ut om alt, så møtte vi dame og det ble knall. Så nytt par og nå gjorde vi ting på en annen måte. Det ble veldig velykket og samboeren fikk oppfylt en av sine drømmer. 😊😊. Det paret skal vi møte igjen. Så til dere som skriver at å møte andre er døden i forholdet, det stemmer ikke. Viktig med god kommunikasjon og at en er enige om grenser 😊😊 Anonymkode: 025f5...aba 👍 Helt klart, verden er ikke så svart hvitt. Mye er avhengig av hvem dere møter, mennesker er veldig forskjellige. Og hvilke forventninger dere selv har. Åpent forhold ville aldri vært aktuelt for oss, men å gjøre noe spennende, med hovedvekt på at det er noe vi gjør sammen, gir mange muligheter. Anonymkode: 576b8...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #26 Del Skrevet 16. februar 2022 Vi har primært drevet med swinging : noe partnerbytte, et par ganger med to jenter, men stort sett min kone i fokus med mange menn. Det fungerte fint inntil hun kom i overgangsalderen, etter det har vi stort sett lagt det på hylla. Hun er i praksis seksuelt død, og vi klarer knapt opprettholde et sexliv på 2 ganger i uka, så da er det ikke plass til noen flere i forholdet. Anonymkode: 1abd0...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #27 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): De som ikke er komfortable med alt fra at partner onanerer til at partner har sex med andre bunner ut i samme usikkerhet ovenfor seg selv og forholdet. Og vitner om at det legges altfor stor selvverdi inn i forholdet i form av seksuell ekslusivitet. Det er det problematiske med de som setter likhetstegn mellom seksualitet og nærhet/intimitet i et forhold. Anonymkode: 1d4cc...23c Man er usikker på seg selv og forholdet om man ikke ønsker at partneren ligger med andre? Ok, det er mulig. For min del føles det ekkelt og utrygt ut mtp. sykdommer og graviditet. Anonymkode: 3bd31...1c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå