AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Del Skrevet 13. februar 2022 Noen som har erfaring med det og vil fortelle mer? Anonymkode: b2783...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swing Skrevet 13. februar 2022 #2 Del Skrevet 13. februar 2022 Har endel erfaring med swingers. Hva lurer du på, som Google ikke kan svare på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Del Skrevet 13. februar 2022 Funker ikke. Ødelegger forholdet. Anonymkode: 47215...527 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Del Skrevet 14. februar 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Funker ikke. Ødelegger forholdet. Anonymkode: 47215...527 Det er ikke swinging eller åpent forhold som i seg selv ødelegger forholdet. Det var nok ødelagt fra før av - eller dere ville funnet en måte å ta knekken på det uansett. Sex med nye mennesker i et vakuum er utelukkende positivt. At noen ikke evner å holde sex og sine egne følelser og relasjoner adskilt er det som gjør at å nyte et fullgodt seksualliv problematisk. Det gjelder forsåvidt i et tørt monogamt samliv også. Anonymkode: 1d4cc...23c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Del Skrevet 14. februar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke swinging eller åpent forhold som i seg selv ødelegger forholdet. Det var nok ødelagt fra før av - eller dere ville funnet en måte å ta knekken på det uansett. Sex med nye mennesker i et vakuum er utelukkende positivt. At noen ikke evner å holde sex og sine egne følelser og relasjoner adskilt er det som gjør at å nyte et fullgodt seksualliv problematisk. Det gjelder forsåvidt i et tørt monogamt samliv også. Anonymkode: 1d4cc...23c Vi lever ikke i et vakuum. Å være i stand til å koble ut følelser høres også langt fra sunt ut. Mine erfaringer er at det fungerer for de færreste, mye fordi en eller begge nettopp ikke ser partneren sin og er ufølsom. Det kreves voldsomme mengder med forståelse og fintfølelse for å gjennomføre dette vellykket, og ting kan endre seg raskt. Anonymkode: 8cc21...2d8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Del Skrevet 14. februar 2022 Kommer helt an på om du er kvinne eller mann tror det fungerer best for kvinner men er du mannen i forholdet så er det som oftest du som kommer til å bli sittene med skjegget i postkassa, fordi en kvinne kan mye lettere få seg partnere enn du som er mann. Og er du ikke forbedret på det så kan det lett bli at du kjenner seg utelatt og det kommer til å ødelegge forholdet. Den store disclaimeren på swinging og åpne forhold er at kvinnen i forholdet kommer til å mer utbytte av det enn du. Og til kvinner som vil dette spørr deg deg selv om du er villig til å risikere ekteskapet/forholdet til din partner. 92% av åpne forhold/ekteskap ender med brudd av en grunn, man ikke rasjonalisere alle følelser bort uansett hva de som er for denne livsstilen sier. Anonymkode: 00b3b...db8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #7 Del Skrevet 14. februar 2022 Swinging er vel ikke en tydelig definert greie. Er jo flere gråsoner og preferanser der. Er i et forhold hvor samboer (kvinne) elsker å ha med en tredje jente. Hun er heterofil og selv om hun kan se at kvinner er pene og deilige, er det ikke det hun får ut av hun tredje jenta. Det hun liker er rett og slett å se på at jeg har sex med henne, gjerne mens hun ligger tett inntill oss. Hun sier selv av hun synes det er deilig å se meg nyte hun andre og er så glad i meg at hun unner meg det. Er ikke det kjærlighet vet ikke jeg. Dette er kanskje 5% av sexen vi har, så det definerer ikke sexlivet eller forholdet vårt på noen måte. Så dere som er så veldig bastante på at det er lavmål, ødeleggende osv, ikke prøv. Dere har deres egen greie. Vi har vår. Anonymkode: b1ed8...620 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JanteOgJentene Skrevet 14. februar 2022 #8 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi lever ikke i et vakuum. Å være i stand til å koble ut følelser høres også langt fra sunt ut. Mine erfaringer er at det fungerer for de færreste, mye fordi en eller begge nettopp ikke ser partneren sin og er ufølsom. Det kreves voldsomme mengder med forståelse og fintfølelse for å gjennomføre dette vellykket, og ting kan endre seg raskt. Anonymkode: 8cc21...2d8 Hvem sier noe om å koble ut følelser? Dette er ikke for alle, det har vi full forståelse og respekt for, og vi forventer samme respekt for vår måte å leve på. Min samboer og jeg har møtt menn, jenter og par i jevning 10 år, privat, klubb og fest, og vi har et perfekt og kjærlig forhold. Sammen er vi bunnsolide, og vi har nok et friskere sexliv enn de fleste. Vi har det rett og slett gøy sammen, men vi splitter oss aldri. Det handler nemlig ikke om å akseptere at din partner har sex med en annen, men å faktisk like det. Vi har ikke per definisjon et åpent forhold, men gjør dette sammen som et par. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JanteOgJentene Skrevet 14. februar 2022 #9 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2022 den 17.22): Noen som har erfaring med det og vil fortelle mer? Anonymkode: b2783...821 Dette er nok ikke rette fora, med mindre du ønsker å bli skyteskive. Swinging er fremdeles et tabu for mange, og blir litt forundret over hvor raskt de hever seg skyhøyt over andre med et friere sexliv. Du vil høre mange påstander her, som dessverre ikke har hold i annet enn ren uvitenhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #10 Del Skrevet 14. februar 2022 Dette slår aldri feil, og gjelder flere temaer her på KG: TS oppretter en tråd og spør om svar fra folk som har erfaring med gjeldende tema. Tråden fylles deretter med svar fra folk uten erfaring, men med sterke meninger likevel. TS spør ikke om meninger, hun/han spør om erfaringer. Strengt tatt er vel halve denne tråden avsporinger fra hva tråden egentlig skulle handle om… Og til TS, for å være on topic: Jeg har til en viss grad erfaring. Har erfaring med å inkludere en ekstra mann i sexlivet. Så ikke partnerbytte eller åpent forhold direkte, men om du tenker dette fortsatt er relevant så si gjerne i fra, så kan jeg dele min erfaring. Anonymkode: 35155...600 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #11 Del Skrevet 14. februar 2022 Hadde åpent forhold til ei mens jeg studerte, i over to år, og det fungerte fint. Vi kunne fritt glede oss med tilfeldige utenfor forholdet, eller vennskapet med noe mer, som det også kunne kalles. Hun spurte også en gang om jeg ville ha at vi skulle ha besøk av et par, som det da åpenbart ville blitt varmt samkvem med, men jeg takka nei. Ja, en mann kan takke nei til sånt. Mot slutten ble det noe sårt. Det virka som om hun ville ha et mer varig forhold, men jeg ønska ikke det den gangen. Vi gikk videre som venner likevel, og det ble greit. Jeg var fortsatt ung og ville ha mer frihet, og jeg skulle flytte på meg. Dette var med på å gjøre livet mer rikholdig, men jeg syns ikke at det skal være nødvendig å ha opplevd noe slikt for å kalle livet sitt fullt og helt. Det gjør jeg ikke. Hadde jeg ikke opplevd dette, med den ubegrensede friheten, så hadde jeg hatt det rikholdig nok likevel. Anonymkode: 2535b...64e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JanteOgJentene Skrevet 14. februar 2022 #12 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2022 den 17.22): Noen som har erfaring med det og vil fortelle mer? Anonymkode: b2783...821 Har erfaring, og hjelper dere gjerne i riktig retning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #13 Del Skrevet 14. februar 2022 ja har en erfarling som gjorde meg sjalu og sint i flere dager jeg og typen min begge 27 år gamle. var i københavn, ut av det blå ville vi gjøre noe vilt så vi bestemte oss å teste en sånn swinger klubb i nærheten, det var mest eldre litt tykke kåte menn kanskje noen par men ikke mange, vi satt oss med en sånn bade lounge lignende så kom det to indiske kvinner kanskje 21-23, de satt rett foran oss og hadde øye på skrittet til typen min, hu ene endte med å rote med meg og nei er ikke lesbisk, så der jeg med side øye at typen min rå puller hu andre. han har aldri vært å sprengkåt som han var da, etterpå sa han at hadde ville bare prøve noe nytt og eksotisk, men men likevel, skulle kanskje aldri ha dratt men det er det ene erfaring jeg hadde Anonymkode: 27f6c...594 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 14. februar 2022 #14 Del Skrevet 14. februar 2022 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #15 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Swinging er vel ikke en tydelig definert greie. Er jo flere gråsoner og preferanser der. Er i et forhold hvor samboer (kvinne) elsker å ha med en tredje jente. Hun er heterofil og selv om hun kan se at kvinner er pene og deilige, er det ikke det hun får ut av hun tredje jenta. Det hun liker er rett og slett å se på at jeg har sex med henne, gjerne mens hun ligger tett inntill oss. Hun sier selv av hun synes det er deilig å se meg nyte hun andre og er så glad i meg at hun unner meg det. Er ikke det kjærlighet vet ikke jeg. Dette er kanskje 5% av sexen vi har, så det definerer ikke sexlivet eller forholdet vårt på noen måte. Så dere som er så veldig bastante på at det er lavmål, ødeleggende osv, ikke prøv. Dere har deres egen greie. Vi har vår. Anonymkode: b1ed8...620 Dette gjør meg bare trist. Tror nok sannheten at kjæresten din egentlig ikke er så fornøyd med seg selv og føler ikke hun er nok for deg, så «nyter» hun seg gjennom dette til din «glede». Skal ikke hun også få «gleden» av å nyte en annen mann? Anonymkode: 847ca...1ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #16 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2022 den 17.22): Noen som har erfaring med det og vil fortelle mer? Anonymkode: b2783...821 Jeg har erfaring med swingers forhold : det er en spennende fantasi som jeg og min kone har prøvd. For å være helt ærlig så var det gøy og spennende, men også stressende og skapte en del usikkerhet. Det var ikke bra for vårt forhold, selv om det ikke ødela det. Gøy å ha prøvd, men det var faktisk ikke verdt å risikere forholdet over. Anonymkode: 71f73...1a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JanteOgJentene Skrevet 14. februar 2022 #17 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Dette gjør meg bare trist. Tror nok sannheten at kjæresten din egentlig ikke er så fornøyd med seg selv og føler ikke hun er nok for deg, så «nyter» hun seg gjennom dette til din «glede». Skal ikke hun også få «gleden» av å nyte en annen mann? Anonymkode: 847ca...1ba Jeg har nøyaktig samme tenningsmøster, min samboer likeså. Det har ingenting med å ikke være god nok. For svært mange er ikke dette en erstatning for noe, men et morsomt sexuelt tillegg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #18 Del Skrevet 14. februar 2022 Vi har vært innom såkalt soft swap. Jeg kan være ganske sjalu, men jeg ble ikke det i det hele tatt! Vi er et veldig vanlig par som har hatt lyst til å piffe opp sexlivet. Har vært sammen i veldig mange år. Vi har et veldig deilig sexliv og utforsker fortsatt selv om vi har vært sammen i mange år, og hadde lyst til å utforske dette også. Det andre paret var et helt vanlig par som oss. Vi delte litt på hverandre, men var hele tiden i samme seng. Vi hadde snakket tydelig om grenser på forhånd og stoppet der. Det aller mest opphissende var egentlig bare å ha sex foran hverandre, utrolig pirrende. Så vi har i alle fall ikke opplevd noe negativt, var ekstra kåte på hverandre i den perioden, og har lyst til å teste det igjen. Som en annen skriver; den beste sexen har man uansett med en partner man har utforsket med i mange år, så fremt man har tatt vare på og videreutviklet sexlivet sitt. Anonymkode: b54be...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #19 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette gjør meg bare trist. Tror nok sannheten at kjæresten din egentlig ikke er så fornøyd med seg selv og føler ikke hun er nok for deg, så «nyter» hun seg gjennom dette til din «glede». Skal ikke hun også få «gleden» av å nyte en annen mann? Anonymkode: 847ca...1ba Synd det gjør deg trist, for det trenger du ikke være. Dette er noe vi har snakket om lenge og grundig i flere omganger. Når hun er tydelig på hva hun vil, stoler jeg på henne såklart. Det er også som regel hun som finner den andre kvinnen. Hun har også flere ganger fått muligheten til å være med en annen mann. Prøvde det en gang, men var ikke for henne. Men om hun ombestemmer seg er selvfølgelig døren åpen. Hun er en svært attraktiv kvinne som er veldig fornøyd med seg selv og sexlivet vi har. Å ha med ei ekstra er noe vi gjør av og til så ikke noe fast og ofte. Anonymkode: b1ed8...620 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 14. februar 2022 #20 Del Skrevet 14. februar 2022 Har "swappet" med et vennepar, noe som var innenfor komfortsonen for oss begge og utelukkende en positiv opplevelse. Vi var også innom åpent forhold, men det var ikke noe for meg. Jeg er ikke veldig sjalu av meg, men når det ikke var noe vi gjorde sammen var det ikke gøy lenger. Tror heller ikke klubb er noe for meg, det må være i trygge rammer med folk jeg er trygg på. Jeg er ikke supereksperimenterende av meg og har egentlig ikke hatt kjempemange partnere heller, så jeg tror nok dette er så langt som jeg vil gå. Gjør det gjerne igjen, så lenge menneskene og kjemien stemmer 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå