Gå til innhold

Hvor rent før sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmålet er litt inspirert av tråden om han som likte å slikke rompe, men stusset på hygienen.

Jeg lurer på hvor nyvasket det er vanlig å være før sex? Altså, foretrekker selv å være ren/nyvasket og samme med partner, i alle fall ved oral. Men det forekommer jo spontan sex hvor man ikke er det. Dropper da gjerne oral, men vanlig er greit. Men om man er på date og ting utvikler seg, så synes jeg det er litt rart å avbryte for å vaske seg? Holder det med at det er vasket et par timer før? Hva tenker folk?

Ikke tenkt veldig mye over dette før jeg leste tråden, men ble altså nysgjerrig 😅

Anonymkode: fc461...bcc

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekkelt med kvinner som ikke er 100% rene. Dusjing er obligatorisk. Og hun må vaske rumpa godt, fordi jeg vil slikke henne :alice:

Anonymkode: dcfe8...814

• Liker 1
Skrevet

Normal hygiene er innenfor. Ville ikke gått for rimming når det er spontant😅 tenker man fortsatt er ren om dusjen var for fem timer siden og man ikke har gjort store fysiske aktiviteter. Så kunne fint hatt sex selv om vi ikke kom rett ut av dusjen.

• Liker 1
Skrevet

Tenk i gamle dager da. Når de bada en gang i måneden. 

Anonymkode: 0af48...125

• Nyttig 1
Skrevet

Vasker meg gjerne med en klut, om jeg ikke nettopp var i dusjen.
men orker ikke stresse med dusj hver gang vi har sex..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ekkelt med kvinner som ikke er 100% rene. Dusjing er obligatorisk. Og hun må vaske rumpa godt, fordi jeg vil slikke henne :alice:

Ok, fått med meg at du vil slikke bak. Men hvor fersk må dusjen være? 

Skrevet
wandagirl skrev (3 minutter siden):

Normal hygiene er innenfor. Ville ikke gått for rimming når det er spontant😅 tenker man fortsatt er ren om dusjen var for fem timer siden og man ikke har gjort store fysiske aktiviteter. Så kunne fint hatt sex selv om vi ikke kom rett ut av dusjen.

Rimmer ikke og blir ikke rimmet 😅 så frister ikke, men helt enig at det ikke er spontant. Jeg har tenkt som deg, at dusj noen timer før er greit for sex. Ble bare nysgjerrige om folk midt i forspillet løp på badet og dusjet før de fortsatte. Aldri gjort det, og lurte brått på om det var uhygienisk. Om vi er f.eks ute og spiser, har jeg typisk dusjet og stelt meg først, men da kan det jo fort gå 2-3 timer fra dusjingen til sexen. 

• Liker 2
Skrevet

Foretrekker ganske nydusjet, bruker eventuelt noen våtservietter hvis det er en liten stund siden. Er ikke så glad i å bli slikket hvis det er spontant og jeg føler meg ikke 100% ren

Anonymkode: 3f0c7...d41

Skrevet

Helst dusjet samme dag. Samt en klutvask viss det er noen timer siden dusjen, og ihvertfall siden sist toalettbesøk! Ved noen tilfeller av spontansex har det vell ikke alltid blitt etter "reglene", og det må nå være greit. Tåler man ikke litt kroppslukt får man heller avstå fra spontane hyrdestunder. 

• Liker 2
Skrevet

Liker best jo mindre ren kona er jo bedre, elsker når hun går dagevis uten å dusje og skifte. Hadde det vært opp til meg hadde hun aldri vasket seg, men hun liker (dessverre) å være ren 

Anonymkode: c7fca...731

Skrevet

Gir blaffen så lenge det er under 1 uke siden sist dusj.

Anonymkode: eb5e1...115

• Liker 1
Skrevet

Om man er i den klassiske situasjonen at man har vært ute og spist og tatt noen drinker og det blir noen timer siden dusjen, så tar jeg nok en kattevask hjemme før sexen. Men jeg hopper ikke i dusjen før sex hver gang.

Man trenger jo ikke alltid ha oralsex heller, om det for eksempel er litt sløv morgensex dagen derpå eller noe.

Anonymkode: c2c69...264

Skrevet

Litt av sjarmen med spontansex er jo at det er nettopp spontant. Det er deilig. Og de mennene jeg gjør det med holder normal hygiene. Ingen lukter hvis man steller seg og dusjer hver dag. 

Det jeg derimot ikke fatter er hvordan folk greier å ha sex når man er åpenbart lortete og stinkende, sånn som de i Farmen. De går jo og sier at de stinker hele tiden. Sikkert mye smegma og annet ekkelt

Anonymkode: 418db...fb0

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, fått med meg at du vil slikke bak. Men hvor fersk må dusjen være? 

Har noen krav. Hun må være nydusjet. Og det må ikke være lenge siden hun sist barberte rumpa (Max 3-4 dager)

Skrevet

Jeg vil være helt ren før oral. Utelukker å motta oralsex uten at jeg vet jeg er absolutt ren. Hjelper ikke at jeg dusjet for noen timer siden. Mannen har tydeligvis samme innstilling, for aldri opplevd annet enn at han er ren. Jeg trenger ikke bekymre meg for når og om han har vasket seg. Han hadde nok, som meg, styrt utvikling unna oralsex dersom det skjer spontant, og det hadde vært en stund siden vask. 

Jeg har aldri forstått at noen ikke tar en vask på toalettet dersom det er mulig at det kan bli sex. Har hørt så mange ekle historier om lukt og smak, angående begge kjønn, og stort sett er det da alltid mulighet til å ta en vask på et toalett før ting kan utvikle seg til sex, selv ved ons. Er det sjanse for at ting utvikler seg til sex er det for min del fullstendig uforståelig at mennesker ikke vasker seg både foran og bak på et toalett før de hopper i det. Spesielt med ny partner. Nå har jeg ikke noe erfaring med ons, men om man er så full at man ikke klarer å tenke på hygiene burde man trolig ikke ha sex med noen. Det tar trossalt bare noen minutter på et toalett med vask å ikke bli en ekkel historie om hun/han som luktet/smakte motbydelig. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Spørsmålet er litt inspirert av tråden om han som likte å slikke rompe, men stusset på hygienen.

Jeg lurer på hvor nyvasket det er vanlig å være før sex? Altså, foretrekker selv å være ren/nyvasket og samme med partner, i alle fall ved oral. Men det forekommer jo spontan sex hvor man ikke er det. Dropper da gjerne oral, men vanlig er greit. Men om man er på date og ting utvikler seg, så synes jeg det er litt rart å avbryte for å vaske seg? Holder det med at det er vasket et par timer før? Hva tenker folk?

Ikke tenkt veldig mye over dette før jeg leste tråden, men ble altså nysgjerrig 😅

Ved oralsex foretrekker jeg nydusjet. Spontan sex er fint, men det er da deilig med puling og fikling også, det MÅ jo ikke alltid være oralsex. 

Endret av M1979
Feilskrevet ord
Skrevet
M1979 skrev (15 minutter siden):

Ved oralsex foretrekker jeg nydusjet. Spontan sex er fint, men det er da deilig med puling og fikling også, det MÅ jo ikke alltid være oralsex. 

Nei, nettopp! Vi er nyvasket før oral, men annen sex tenkte jeg det var innafor med normal hygiene?

Skrevet

Kan fint ta en kjapp en nesten uansett tilstand.

For en lengre økt med oral, er det kjekt å være relativt nydusjet.

Skrevet

Om vi møtes på kvelden for sex, holder det at vedkommende har dusjet om morgenen. Jeg liker å kjenne noe kjønnslukt fremfor såpevann. 

Anonymkode: b89c0...648

Skrevet

Hvos jeg skal treffe en fyr og jeg forventer sex, så steller jeg meg- dvs dusjer, vasker meg og sminker meg, rent undertøy osv. D r jo helt  vanlig- håper jeg. Pleier å ha intimservietter i veska, så er det lett med en quick-fix også. Dårlig hygiene er så sjukt turn off

Anonymkode: c5197...bb7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...