Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ultralyd privat når jeg var 14+6 uker på vei. Hun ville si at det var 90% sjanse for gutt, noen her som har opplevd dette hvor det ikke har stemt? Har to venninner som har gått til samme jordmor privat, hvor begge har fått 99% og 95% sikkerhet på kjønn. Har to jenter fra før så blir veldig glad dersom dette viser seg å være en gutt. 

haha sikkert kjempe rart spørsmål, men veldig spent på om dette kan være en gutt eller om det er en liten jente til. Kjekt å høre andre sine erfaringer! 

Anonymkode: e9e40...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er tydelig gutteutstyr der så er det vel ikke noe tvil :) gratulerer! ❤️ 

Anonymkode: 2b4be...4d3

Skrevet

Når det gjelder å få beskjed om gutt rundt den tiden der, så stemmer det som regel. Med jente, så kan man ta feil. Men utstyret er ganske tydelig i riktig vinkel.

Anonymkode: 42237...87b

Skrevet

Hun brukte lang tid med å se kjønnet da h*n lå med ryggen til og navlesnoren mellom bena, men landet på at hun trodde hun så en gutte tiss. Og sa derfor 90% sikker! Håper så inderlig at det stemmer, selv om en jente er selvfølgelig like velkommen ❤️ 

-ts

Skrevet

Ikke ta det helt for god fisk..

vi fikk vite gutt på samme tidspunkt. Fikk til og med bilde av «tissen»… 😛

men på ordinær ultralyd var det ei jente.

har bare et par uker til termin nå og ultralydene etter ordinær har også vist jente. 

Anonymkode: 4a604...174

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ikke ta det helt for god fisk..

vi fikk vite gutt på samme tidspunkt. Fikk til og med bilde av «tissen»… 😛

men på ordinær ultralyd var det ei jente.

har bare et par uker til termin nå og ultralydene etter ordinær har også vist jente. 

Anonymkode: 4a604...174

Ja er veldig spent på ordinær ultralyd! Har hørt om andre som har fått vite feil men da var de tidligere på vei enn meg. Skal på OUL om noen uker så får vente å se hva de sier da🥰 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...