AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #1 Skrevet 13. februar 2022 Jeg har alltid vært litt fyldig, og var vel på mitt største da jeg traff kjæresten. Jeg er 166cm, og veide vel 118kg den gangen. Kjæresten elsket formene mine, og ga meg så mye god komplementer. Det var fantastisk deilig! Nå er jeg blitt slank, og veier bare 75 kg… og det virker som han har mistet interessen. Borte er komplementene og kosen. Burde jeg prøve å gå opp i vekt igjen? Anonymkode: f60c7...b41
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #2 Skrevet 13. februar 2022 Du veier for mye for helsen nå også. En kjæreste som foretrekker at du skader kroppen og helsa di er TOXISK🚩 Anonymkode: b2c9a...f9b 18 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 13. februar 2022 #3 Skrevet 13. februar 2022 Selvsagt skal du ikke gå opp i vekt igjen. Det handler også om helse, ikke bare vekt. Begynn med å ta en snakk med kjæresten din du. Trenger ikke ha noe som helst med fysikken din å gjøre. Selv om det kan ha det, 50 kg pluss eller minus kan bety litt for en partner, det som er viktigst, er uansett at DU trives! Du skal ha den kroppen du ønsker, ikke hva partneren din ønsker. Viser det seg at det faktisk er kiloene som gjorde at han ble sammen med deg, hadde jeg revurdert forholdet for min egen del.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Skrevet 13. februar 2022 Du har en BMI på over 25 nå. Du er overvektig! Prøv å gå ned 20 kg for å se bedre ut Anonymkode: 91fac...8d6 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har en BMI på over 25 nå. Du er overvektig! Prøv å gå ned 20 kg for å se bedre ut Anonymkode: 91fac...8d6 Fysj! Det er overhodet ikke greit å si det du skriver her. Anonymkode: e49c4...ce2 17 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #6 Skrevet 13. februar 2022 Er han en "Feeder" kanskje? Anonymkode: 8979f...398 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #7 Skrevet 13. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har alltid vært litt fyldig, og var vel på mitt største da jeg traff kjæresten. Jeg er 166cm, og veide vel 118kg den gangen. Kjæresten elsket formene mine, og ga meg så mye god komplementer. Det var fantastisk deilig! Nå er jeg blitt slank, og veier bare 75 kg… og det virker som han har mistet interessen. Borte er komplementene og kosen. Burde jeg prøve å gå opp i vekt igjen? Anonymkode: f60c7...b41 Det er vanskelig det der. Jeg er nok en av dem som kunne tent mindre på dama om hun gikk ned i vekt (på samme måte som andre gjerne mister tenning når partneren legger på seg). Jeg er jo klar over at det sikkert er fornuftig og helsemessig lurt å gå ned og alt det der (er selv slank og veldig aktiv). Men attraksjon er heller ikke noe en har kontroll på. Hadde du vært min kjæreste hadde jeg likt om du gikk opp igjen, så lenge du var komfortabel med din egen kropp. Anonymkode: 364ab...49a 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #8 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2022 den 18.28): Er han en "Feeder" kanskje? Anonymkode: 8979f...398 Eller en chubby chaser? Feeders er ekstreme. Chubby chaser har en preferanse. Anonymkode: e1d35...1a6 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #9 Skrevet 20. februar 2022 Dropp heller fyren. Det er ikke verdt det! Anonymkode: ef48f...085 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #10 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2022 den 17.45): Du har en BMI på over 25 nå. Du er overvektig! Prøv å gå ned 20 kg for å se bedre ut Anonymkode: 91fac...8d6 Du vet jo ikke hvordan vedkommende ser ut engang 🤣 TS: Ser ingen fordeler med å være så stor. Og for livskvaliteten sin del, SENERE i livet (med eller uten nåværende kjæreste) så ville jeg absolutt ikke anbefalt det. Helse og livskvalitet først 🥰 Anonymkode: 23b53...6b9 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #11 Skrevet 20. februar 2022 Og for ikke å nevne om at kanskje komplimentene ikke kommer tilbake uansett. Forholdet er kanskje over okkesom. og om det ikke er, så mister han kanskje respekt for det om du går opp for HANS skyld. Anonymkode: 23b53...6b9
sicario Skrevet 20. februar 2022 #12 Skrevet 20. februar 2022 Aldri i verden om Jeg hadde gått hverken opp eller ned i vekt pga en kjæreste eller noen andre. Om en partner hadde kommentert vekten min som et problem for dem sin attraksjon, så hadde jeg lett funnet meg noen andre. 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #13 Skrevet 20. februar 2022 Om noen ber deg forandre deg for dem sånn så er ikke det et godt tegn. Hva vil du? Det er ditt liv! 😊 Personlig synes jeg ikke noen mann er verdt det. Du fortjener noen som vil ha deg som du er. Anonymkode: 24bd1...8fa 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #14 Skrevet 20. februar 2022 Ta en prat med han. I noen forhold dør jo komplimenter ut av mange andre grunner enn at den andre har endret utseende, det er viktig at du faktisk snakker med han om hva som har skjedd før du bare antar. Om det viser seg at det faktisk er vekten, så tenker jeg at fyren din er litt for overfladisk. Min kjæreste elsker kroppen min, men vi skal være sammen hele livet, og kroppen vil endre seg på det ene eller andre viset. Jeg håper kjærligheten og også tenningen sitter mest i hodet og ikke bare handler om fysikken. Anonymkode: bbac4...130 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #15 Skrevet 20. februar 2022 Så utrolig flink du har vert forresten! Det krever styrke og selvdisiplin, du er en badass dame 😉 Finn noen som fortjener deg. Anonymkode: 24bd1...8fa
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #16 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2022 den 17.45): Du har en BMI på over 25 nå. Du er overvektig! Prøv å gå ned 20 kg for å se bedre ut Anonymkode: 91fac...8d6 Ta deg sammen! Fy f… for en ekkel kommentar! Anonymkode: f8486...fa9 2
Brunello Skrevet 20. februar 2022 #17 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ta deg sammen! Fy f… for en ekkel kommentar! Anonymkode: f8486...fa9 Hva er galt med å påpeke at bmi et for høy. Hun beskriver sykelig fedme som «litt fyldig» i hi, så litt realitetsorientering er kanskje på sin plass. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #18 Skrevet 20. februar 2022 Snakk med han og spør om det er grunnen. Hvis det er det, så må du jo vurdere å han er verdt å gå opp i vekt igjen for. Ikke krise å være større hvis du er aktiv. Men samtidig ville jeg ikke ofret helsa hvis jeg allerede hadde gjort jobben med å gå ned så mye og holde meg der. Anonymkode: 661d0...ed7
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #19 Skrevet 20. februar 2022 Først må dere snakke sammen, er ikke sikkert det er vekten som er grunnen til at han er kald/har mistet interessen. Du er mye sunnere nå, du bør ikke gå opp igjen. Hadde min kjæreste ønsket at jeg skulle gjøre helsen min dårligere kan jeg nesten ikke se en bedre dumpe-grunn. Han ønsker deg ikke vel. Det er helt ok å foretrekke at damer har litt former, men det har du NÅ. 75kg er ikke lite. Snu litt på det for å få opp øynene: En kvinne er anorektisk og svært syk. Hun jobber med helsen sin og klarer å gå opp i vekt så hun såvidt kommer innenfor normal bmi. Kjæresten viser åpenlyst at han ikke liker den nye kroppen, han liker kun anorektisk kropp. Syns du hun burde risikere helsen sin for å holde på denne mannen? Anonymkode: b2c9a...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #20 Skrevet 21. februar 2022 Det er dessverre ikke uvanlig. Mange liker å tro at enkelte menn "ser forbi overvekten" når de blir sammen kvinner med stor overvekt. Og ja, noen gjør det, men veldig mange tenner på deg fordi du har en stor kropp. Ikke selv om, men fordi. Det er en del av attraksjonen. Mannen min sin beste kompis går utelukkende for veldig store damer, og har gjort det slutt med ei fordi hun gikk ned i vekt. Det er like ille som å ville at kjæresten holder seg tynn og kritiserer deg eller mister interessen når du legger på deg. Anonymkode: 83ba8...b60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå